Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grote panne bij Telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Grote panne bij Telenet

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Heb ik pech dan?
    Ik huur geen digicorder.
    (heb in april 2012 een digibox gekocht)
    Daarmee kunt ge toch ook een gratis film bekijken als ze die aanbieden?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Daarmee kunt ge toch ook een gratis film bekijken als ze die aanbieden?
      Geen idee
      Mijn modem is niet verbonden enz. enz.
      't Is daarom dat ik dat dacht.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Hier ook alles een tiental keer gereset, andere aansluitingen geprobeerd, andere kabels gebruikt ...pfffff
        Tot ik rond een uur of twaalf op de radio hoorde dat er een grote panne was van Telenet.
        Alles dan maar weer op de oude manier in elkaar gestoken en gewacht en me met wat anders beziggehouden.

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Leuke geste die gratis film ter compensatie.
          Wij kijken tv via tv vlaanderen en hebben geen kabelaansluiting meer.
          Wel hebben we internet en telefoon van telenet, wat bij ons gisteren ook niet toegankelijk was tot na de middag.
          Waar is onze compensatie?

Comment

Sorry

waarschijnlijk allemaal mijn schuld ...

ik ben per 1 februari op telenet overgeschakeld en dat heeft misschien alles in de war gestuurd
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Sorry

waarschijnlijk allemaal mijn schuld ...

ik ben per 1 februari op telenet overgeschakeld en dat heeft misschien alles in de war gestuurd
              Godver de godver de godver...

Ik wist het he, ik wist het!
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

't zijn amateurs of kl**tzakken daar. ikzelf had vandaag terug internet, heb geen digi tv dus ook geen compensatie moar allé ... mijn zus echter heeft nog geen internet. na 4é maal + 30 minuten aan tel gewacht te hebben kreeg ik eindelijk iem. aan de lijn die even goed vlaams sprak dan di rupo, " meneer, trek uw moden es uit ..." heb ik al gedaan ... "doe nog maar even en als het niet lukt belt u maar even terug en sturen we iemand langs... tuuuuuuuuuuuuut . maw, zij zal wss hele week zonder internet zitten ...
                Last edited by yoep; 4 februari 2013, 19:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
                  't zijn amateurs of kl**tzakken daar. ikzelf had vandaag terug internet, heb geen digi tv dus ook geen compensatie moar allé ... mijn zus echter heeft nog geen internet. na 4é maal + 30 minuten aan tel gewacht te hebben kreeg ik eindelijk iem. aan de lijn die even goed vlaams sprak dan di rupo, " meneer, trek uw moden es uit ..." heb ik al gedaan ... "doe nog maar even en als het niet lukt belt u maar even terug en sturen we iemand langs... tuuuuuuuuuuuuut . maw, zij zal wss hele week zonder internet zitten ...
                  En ik hoorde op het nieuws op één dat er ook al veel modems gesneuveld zijn juist door het dikwijls resetten of het modem
                  zonder stroom zetten ed.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Hier waren we redelijk snel geholpen, maar de snelheid is toch nog een pak trager dan voorheen,
                    blijkbaar hebben ze ons op een lager pitje gezet. http://www.speedtest.net/result/2487066612.png

Comment

Is eigenlijk het mooiste voorbeeld dat ze hebben kunnen tonen om zeker niet naar de CLOUD te gaan.
                      Trouwens je moet wel niet van de slimste zijn om je enige 4 productieservers ter zelfdertijd up te daten ....
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

Comment

't zijn amateurs of kl**tzakken daar.
                        Ofwel zit je spijtig genoeg aan den dop ofwel ben je gepensioneerd.
                        Ik heb altijd weten vertellen dat het alleen mensen zijn die iets doen dat ook eens iets verkeerd kunnen doen.
                        Of ben je heilig verklaard?
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Mijn snelheid
                          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            En ik hoorde op het nieuws op één dat er ook al veel modems gesneuveld zijn juist door het dikwijls resetten of het modem
                            zonder stroom zetten ed.
                            Ik kan niet snappen dat die routers kapot zouden gaan van een paar keer aan en uit te schakelen.
                            Er zijn mensen die hun modem elke dag uitzetten om sluimerverbruik te vermijden.

Ik denk eigenlijk dat er mensen dan hun stekkerkes niet meer in de juiste gaatjes steken.

En verder, tja, ik had nu gaan probleem.
                            In de ca 10 jaar dat ik aangesloten ben heb ik slechts één keer een panne gehad van een paar uur (aannemer die een kabel overtrok, en heel de straat zonder Internet en Ellentriek.)

Eén ding krijg ik niet in orde, en dat is de Homespot.
                            Als ik die activeer krijg ik de grootste miserie met mijn huisnetwerk. Heb ik al een keer of 3 voor gebeld, en dat krijgen ze niet in orde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              .........

Eén ding krijg ik niet in orde, en dat is de Homespot.
                              Als ik die activeer krijg ik de grootste miserie met mijn huisnetwerk. Heb ik al een keer of 3 voor gebeld, en dat krijgen ze niet in orde.

grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

verander naar Belgacom?
                                als dat uw manier van reageren is naar mensen, dan zou ge aan mijn telefoon nog geen 4 sec gehangen hebben...
                                tzou direct nen tuuuuuut zijn

Kheb met telenet ook al enkele problemen gehad,
                                maar altijd op mooie manier opgelost...
                                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
                                X