Uw gratis productcode voor Windows 8 Media Center Pack** verloopt als u deze niet voor 1 februari 2013 activeert:
xxxxxx-xxxxx-xxxxxx-xxxxxx-xxxxx >> is normaal de code
Volg deze stappen om Windows 8 Media Center Pack aan uw pc met Windows 8 Pro toe te voegen:
1. Veeg vanaf de rechterkant van het scherm en tik vervolgens op Zoeken. (Of wijs met de muis de rechterbovenhoek van het scherm aan en klik vervolgens op Zoeken).
2. Typ onderdelen toevoegen in het zoekvak en tik of klik vervolgens op Instellingen.
3. Tik of klik op Functies toevoegen aan Windows 8.
4. Tik of klik op Ik heb al een productcode gekocht.
5. Voer de productcode in en klik vervolgens op Volgende.
6. Lees de licentievoorwaarden, schakel het selectievakje in om de licentievoorwaarden te accepteren en klik vervolgens op Onderdelen toevoegen.
Vanaf item 3 zit ik vast....
xxxxxx-xxxxx-xxxxxx-xxxxxx-xxxxx >> is normaal de code
Volg deze stappen om Windows 8 Media Center Pack aan uw pc met Windows 8 Pro toe te voegen:
1. Veeg vanaf de rechterkant van het scherm en tik vervolgens op Zoeken. (Of wijs met de muis de rechterbovenhoek van het scherm aan en klik vervolgens op Zoeken).
2. Typ onderdelen toevoegen in het zoekvak en tik of klik vervolgens op Instellingen.
3. Tik of klik op Functies toevoegen aan Windows 8.
4. Tik of klik op Ik heb al een productcode gekocht.
5. Voer de productcode in en klik vervolgens op Volgende.
6. Lees de licentievoorwaarden, schakel het selectievakje in om de licentievoorwaarden te accepteren en klik vervolgens op Onderdelen toevoegen.
Vanaf item 3 zit ik vast....
Comment