Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MUA (make up artists) waar vind je deze die op tfcd basis werken ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• MUA (make up artists) waar vind je deze die op tfcd basis werken ?

Ik vroeg me af waar je beginnnende make-up artists kan vinden die op tfcd basis werken.
    Dus die nog geen geld vragen.

Ik weet dat er sites zijn om modellen en fotografen wederzijds te zoeken, maar geen make-up artists/visagisten.

Re: MUA (make up artists) waar vind je deze die op tfcd basis werken ?

Grappig... Deze ochtend toevallig een oproep op twitter geplaatst op zoek achter een tfcd mua... Als ik reactie krijg laat ik het je weten...

Grtz,
    Golem

Comment

wat vraagt een mua gemiddeld ?
      Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

Comment

Niemand van de pro's die kan zeggen wat de gemiddelde prijzen zijn voor een mua???
        Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peke Bekijk bericht
          Niemand van de pro's die kan zeggen wat de gemiddelde prijzen zijn voor een mua???
          Bij Rianne Visagie kunt u terecht voor visagie, grime, schminken en (hair)styling voor zowel particulier als bedrijven. Voor fotoshoots, modeshows, dansshows, theater, evenementen, kinderschmink en meer bent u aan het goede adres.

grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

fotoshoots : prijzen in overleg..... nu weet ik nog niet meer he Bouk :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
              Ik vroeg me af waar je beginnnende make-up artists kan vinden die op tfcd basis werken.
              Dus die nog geen geld vragen.

Ik weet dat er sites zijn om modellen en fotografen wederzijds te zoeken, maar geen make-up artists/visagisten.
              schoonheid, visagie en grimme studenten... elke grote stad heeft wel een school die dit aanbiedt...

te vinden op facebook... in groepen voor fotografen en modellen...

als je ze betaald: tussen 20 en 75€, naargelang de ervaring en de opdracht...
              Last edited by d_oracle; 28 januari 2013, 11:31.
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peke Bekijk bericht
                fotoshoots : prijzen in overleg..... nu weet ik nog niet meer he Bouk :-)
                kijk eens naar de rest..
                krijg je toch wel enig idee wat het gaat kosten.
                en anders bel je haar even.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                X