Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wil dit eens testen in Windows 8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie wil dit eens testen in Windows 8

Uw gratis productcode voor Windows 8 Media Center Pack** verloopt als u deze niet voor 1 februari 2013 activeert:

xxxxxx-xxxxx-xxxxxx-xxxxxx-xxxxx >> is normaal de code

Volg deze stappen om Windows 8 Media Center Pack aan uw pc met Windows 8 Pro toe te voegen:
    1. Veeg vanaf de rechterkant van het scherm en tik vervolgens op Zoeken. (Of wijs met de muis de rechterbovenhoek van het scherm aan en klik vervolgens op Zoeken).
    2. Typ onderdelen toevoegen in het zoekvak en tik of klik vervolgens op Instellingen.
    3. Tik of klik op Functies toevoegen aan Windows 8.
    4. Tik of klik op Ik heb al een productcode gekocht.
    5. Voer de productcode in en klik vervolgens op Volgende.
    6. Lees de licentievoorwaarden, schakel het selectievakje in om de licentievoorwaarden te accepteren en klik vervolgens op Onderdelen toevoegen.

Vanaf item 3 zit ik vast....
    Last edited by theokus; 25 januari 2013, 19:20.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Wie wil dit eens testen in Windows 8

Ik krijg deze melding: "Deze code werkt niet. Controleer de code en probeer opnieuw, of probeer een andere code".
    Nogal idioot aangezien dat in de email de code staat.

Op mijn vraag of ik iets verkeerd doe het volgende antwoord gekregen:

Thanks for contacting us.

If you have questions about Windows 8 Release Preview, please check out the answers to the Frequently Asked Questions.
    If you’re looking for product support, please visit Microsoft Answers, which is a great resource for help from the Microsoft Support team as well as the Windows customers.
    While this response is in English, you will see information in your language, if it is available.

If you have other questions or would like to share your thoughts about the newsletter program you’re subscribed to, please respond to this email.

Sincerely,
    The Windows Team

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Uw gratis productcode voor Windows 8 Media Center Pack** verloopt als u deze niet voor 1 februari 2013 activeert:

xxxxxx-xxxxx-xxxxxx-xxxxxx-xxxxx >> is normaal de code

Vanaf item 3 zit ik vast....
      Ik ook, bizar bericht vind ik...
      Maar ik gebruik media center niet onder windows 8 want als ik het opstart verdwijnt mijn muis-pointer van het scherm. Heel vervelend.

Comment

Is dat niet die oude truuk? Naar het schijnt kon je een trial versie van Windows 8 'gratis' laten aktiveren door zo een media center licentie aan te vragen die dan je windows ook ineens ging aktiveren. Geen idee of Microsoft het lek al gedicht heeft of nog keys uitreikt. Ik zit alvast nog onder 7. Misschien begrijp ik de vraag verkeerd en mag je mijn bericht verticaal klasseren.

Comment

Er is een probleem gekend bij Microsoft ... ze hadden die onnozele fout gemaakt dat iemand een illegale versie kon omzetten in een legale door de code van het MCP in te geven.
          Microsoft heeft dit aangepast maar ook daarbij is iets fout gelopen, nu kunnen heel wat mensen die een legale versie hebben het MCP niet meer activeren.
          Ik heb het hier ook al voorgehad, op drie pc's Windows 8 moeten installeren zonder problemen en daarop ook een MCP geactiveerd.
          Een week later een vierde pc willen configureren en na de installatie en activatie van Windows 8 ook het MCP geïnstalleerd met dezelfde problemen als gevolg ... ongeldige code zegt die.
          En erger was dat die Windows dan ongeldig bleef en enkel een herinstallatie het probleem kon oplossen om uiteindelijk zonder het MCP verder te doen.
          De foutmelding komt er ook ongelukkig laat ... de code geef je in, het bijkomende wordt gedownload en geïnstalleerd en pas dan komt de melding over een verkeerde code.
          Bij de foutmeldingen krijg je de keuze om Microsoft telefonisch te contacteren maar als je dat nummer belt en kiest voor problemen bij de activatie, dan komt er een bericht dat deze keuze niet beschikbaar is.
          Uiteindelijk krijg je dus niemand aan de lijn en blijf je met een ongeldige code over ... ook al heb je deze legaal aangevraagd en bevestigd gekregen.
          Vervelend want om bepaalde media te bekijken heb je dit MCP nodig om over de nodige codecs te beschikken.
          Last edited by VerSeg; 28 januari 2013, 02:09.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...
          X