Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Nee hoor, foto's gezien ook mensen? Heb foto's bijgeplaatst he.
Ik snuif geen lijm, 't is er zonder gassen, geurloos. Hoh ben zo blij...
Kan echt mijn geluk niet op, merci voor jullie medeleven he!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
bouk toch, laat die foto's toch staan, voor ne keer dat we hier zo'n mooi verhaal zien.
@ jill.tje: toch niet te snel de lijm opsluiten in het objectief, als je cyanoacrylaat hebt gebruikt, ook die gel's geven dampen af.
Allez, ne dikke proficiat als ik zie met welk werktuig je dat gefikst heb. Je bent terecht fier op uw werk.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Het objectief is niet volledig luchtdicht, en als ik uit of inzoom 'k weet het nu niet, ligt hij eigenlijk een beetje open he, zonder achterlensdop.
Hij ligt nu op een plaatsje beetje omhoog, zonder dekseltje, nog altijd open maar toch toegevezen.
Ja ik ben héél fier, maar vooral héél gelukkig !!!
Merci dat ik mocht foto's posten he.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Nee hoor, foto's gezien ook mensen? Heb foto's bijgeplaatst he.
Ik snuif geen lijm, 't is er zonder gassen, geurloos. Hoh ben zo blij...
Kan echt mijn geluk niet op, merci voor jullie medeleven he!
Wat zijn wij fier West-Vlamingen te zijn hé Jill , pet af dus.
En laat de Nederlander maar zeuren over een tikfout tussen een G en een H
op een qwerty toetsenbord staan die ook naast elkaar.
Nikon Service Point, Tech Repair en anderen: doe de boeken maar toe, we hebben een nieuw, veel sneller service center: Jill Repair. Zeer snel, zeer goede communicatie en gepaard gaande met de nodige vreugde dansjes als het gelukt is.
Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Comment