Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
nou ja, onderschat het niet he....
heb al verschillende vriendinnen gehad die de boel combineerden....niet onderschatten
in ieder geval mijn steun heb je, ik weet waar je aan begint.....
als je nood hebt ...geef maar een gil, prive of publiek
Dank u wel iedereen !!
En het wordt zooooo'n leuke vakantie!! Alles in teken van (baby en kids)fotografie.
Dingen bijeensprokkelen, rommelmarkten afschuimen, creatief met naald en draad, shootjes...
'k Ga er echt van genieten, heb er naar uitgekeken!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Ik ben een IT consultant met een eigen firma (10 man), en een "topverdiener" zoals ze dat noemen. En ik ben volop bezig met studies, examens en "practical assessments" voor natuurgids in Zuid-Afrika (FGASA, Africa Nature Training, etc). Ik zal daar (schat ik) hoogstens 1/5e verdienen van wat ik hier verdien. Maar daar veeg ik mijn gat aan. Home is where the heart is.
Succes met "your life part II", Jill!
Je hebt maar één leven. Dus je kan beter doen waar je zin in hebt.
Comment