Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

conceptronic ip camera

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• conceptronic ip camera

ik heb een conceptronic wireless pan & tilt network camera aangekocht, deze heeft enkele dagen heel goed gewerkt maar nu doet hij het gedeeltelijk niet. ik kan via het netwerk ipadress inloggen in het toestel en daar zie ik dat hij zijn naam heeft verwijderd, kan iemand mij zeggen hoe ik de device naam terug kan invoegen, want dan werkt hij volgens mij weer wel.
    alvast bedankt voor enige reactie

Re: conceptronic ip camera

Je hebt het net aangekocht, dus ik zou zeggen ga naar de winkel nee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
      Je hebt het net aangekocht, dus ik zou zeggen ga naar de winkel nee?
      ik heb ook al helpdesk service gehad van het verkooppunt, maar zij kunnen mij niet verder helpen, kan pas ten vroegste maandag terug naar de winkel gaan maar had graag indien mogelijk de camera zo snel mogelijk terug in werking gehad daar ik pas een inbraak gehad heb en deze persoon(personen) terug verwacht

Comment

Heb je hier niks aan ? (tenzij die handleiding bij de camera zit natuurlijk)

BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

deze handleiding zit er idd al bij, maar als je dan in figuur 4 gaat kijken bij nummer 2 waar choose bijstaat zie je in de handleiding een device name staan, en het is die device name die bij mij weg is en ik er wil proberen terug in te zetten, maar krijg die naam er dus niet in

Comment

Restore factory default helpt ook niet ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

nee, ook al geprobeerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kristel c Bekijk bericht
                deze handleiding zit er idd al bij, maar als je dan in figuur 4 gaat kijken bij nummer 2 waar choose bijstaat zie je in de handleiding een device name staan, en het is die device name die bij mij weg is en ik er wil proberen terug in te zetten, maar krijg die naam er dus niet in
                als er geen device vermeld staat, dan is hij kapot. er is blijkbaar geen contact tussen de camera en de sturing...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

zou ik ook van uit gaan maar als ik inlog in mijn netwerk, krijg ik het reboot device menu, heb daar ook de optie om alles in te stellen zoals het ip adress, de wireless settings alsook de optie om beeld te kijken, daar heb ik wel beeld, maar kan daar de naam niet veranderen, of is dit niet mogelijk in dit menu

Comment

dit onderwerp mag afgesloten worden indien gewenst, heb intussen een ander systeem wat wel in werking is, bedankt aan allen die reageerden en hebben proberen te helpen

Comment

Working...
                    X