Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ambulanciers Virga Jessa

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ambulanciers Virga Jessa

Vandaag kreeg ik 'n onvoorstelbaar verhaal te horen. Bijna niet te geloven

Het verhaal komt rechtstreeks van mijn stiefdochter.

Haar grootmoeder verblijft in het rusthuis "de zonnestraal".
    Er moesten Rx platen worden gemaakt van de longen.
    Twee ambulanciers komen die vrouw (85 jaar) op 'n draagberrie halen om te vervoeren naar het Jessa ziekenhuis.
    Daarna gebeurd iets wat altijd kan gebeuren...ze laten die vrouw vallen van de draagberrie.
    Nu komt het...ze plaatsen die vrouw gewoon terug in haar rolstoel.
    De vrouw had het bewustzijn verloren en de ambulanciers hebben hier geen melding van gemaakt.
    Mijn stiefdochter ziet achteraf dat die haar benen krom stonden.
    Resultaat: 2 benen gebroken of over. Ze ligt iig volledig in de gips.

De dochter gaat van haar oren maken.

Het antwoord van de ambulanciers was dat ze wel naar haar hoofd hadden gekeken, maar voor de rest waren ze niet opgeleid.
    Een blinde kon zien dat die benen paraplu stonden.
    Iemand gewoon terug in een rolstoel zetten, die bewusteloos was, met 2 gebroken benen en het gewoon aftrappen....stel je dat eens voor.

Dit is 'n geval voor 4040 dacht al.

Re: Ambulanciers Virga Jessa

ja watte, zeker melden en klacht indienen, ze zijn tenslotte nog steeds met levende wezens bezig, hé!! En 4040 lijkt me ook nog niet zo'n slecht idee....
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Onbegrijpelijk, zeker klacht indienen.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
        ...... En 4040 lijkt me ook nog niet zo'n slecht idee....
        wat is 4040..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik hoor bijna elke dag wel een onvoorstelbaar verhaal wat bijna niet te geloven is. Vaak geloof ik het dan ook niet, kwestie van naar boven afronden.

Comment

@ Bouk

maar dit had je waarschijnlijk al zelf gevonden

Comment

Ik heb een probleem met dit topic.

Het gaat over twee ambulanciers. Er staat nergens dat je stiefdochter al contact opgenomen heeft met het ziekenhuis om dit aan te kaarten en dan wil je breed in de media gaan uitsmeren dat alle ambulanciers van dat ziekenhuis slecht zijn.

Wat er gebeurd is kan niet door de beugel en die mensen moeten gestraft worden, maar om direct een publiek proces te maken van een ziekenhuis zonder contact op te nemen is er een beetje over. Ik hoop dat het al wat beter gaat met de grootmoeder. Prettige feesten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                wat is 4040..?
                grt,bouk.
                dat is twee keer 40, duidelijk toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht

Het gaat over twee ambulanciers. Er staat nergens dat je stiefdochter al contact opgenomen heeft met het ziekenhuis om dit aan te kaarten en dan wil je breed in de media gaan uitsmeren dat alle ambulanciers van dat ziekenhuis slecht zijn.

Wat er gebeurd is kan niet door de beugel en die mensen moeten gestraft worden, maar om direct een publiek proces te maken van een ziekenhuis zonder contact op te nemen is er een beetje over. Ik hoop dat het al wat beter gaat met de grootmoeder. Prettige feesten.
                  Jouw probleem is dat je niet goed leest en mijn woorden verdraait.
                  Publiek proces... zonder contact...een beetje over?
                  Natuurlijk heeft mijn stiefdochter gereageerd en ook haar vader.

Ik heb in het verleden ook al nalatigheid hier beschreven.
                  Mijn overgebuur zijn schoonmoeder gaat binnen en was bijna aan voor de moeite,
                  En dat allemaal voor 'n darm onderzoek...3 perforatie's tijdens het onderzoek. Ledematen die begonnen af te sterven, amputatie's ed. Onherstelbare fouten zijn hier begaan.

Ofwel ben je naïef of ook tewerkgesteld in die sector om zo'n antwoord te geven.
                  Last edited by w00ha; 30 december 2012, 14:18.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht

Ik denk dat het om een verlate 1-aprilgrap gaat.

Zeker als je onderstaand citaat leest moeten we er maar eens goed mee lachen en overgaan tot de orde van de dag.

Het antwoord van de ambulanciers was dat ze wel naar haar hoofd hadden gekeken, maar voor de rest waren ze niet opgeleid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                      Ik hoor bijna elke dag wel een onvoorstelbaar verhaal wat bijna niet te geloven is. Vaak geloof ik het dan ook niet, kwestie van naar boven afronden.
                      Ach zo.
                      Er zijn al mensen ontslagen omdat ze hun gsm aan het opladen waren op hun werk.

Wat zou er gebeuren denk je als dit "ongeval" niet gerapporteerd werd?
                      Niets dus.
                      Last edited by theokus; 30 december 2012, 15:39.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Er zijn al mensen ontslagen omdat ze hun gsm aan het opladen waren op hun werk.
                        Ik denk niet dat dat het hele verhaal is.
                        Daar zal nog wel wat aan toe te voegen zijn.

Comment

Alle medeleven voor de patient, en inderdaad ontoelaatbaar.

Maar, ik zou toch ook eerst de geijkte kanalen gebruiken.
                          Verder geloof ik niet in slechte ziekenhuizen, wel in een slechte dokter of een koppel foute ambulanciers.
                          Ook een makke directie kan, maar ineens verklaren dat iedereen in dat ziekenhuis niet deugt is een brug te ver.

Comment

Ik weet heel goed waar ik over praat en dat sommige dit 'n late aprilgrap noemen of 'n brug te ver laat me koud.
                            Voor mij zijn dergelijke reactie's "zand in een pot mayonaise".

Ik poste onlangs dit:
                            Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

Lees gewoon de openingspost.
                            Het zijn feestdagen. ik heb het gevoel dat de meeste antwoorden met 'n aardige promille zijn gepost...ofwel is is het aangeboren onbenul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              Alle medeleven voor de patient, en inderdaad ontoelaatbaar.

Maar, ik zou toch ook eerst de geijkte kanalen gebruiken.
                              Verder geloof ik niet in slechte ziekenhuizen, wel in een slechte dokter of een koppel foute ambulanciers.
                              Ook een makke directie kan, maar ineens verklaren dat iedereen in dat ziekenhuis niet deugt is een brug te ver.
                              Beweert w00ha ook niet he Tommie
                              Als jij die slechte dokter treft of dat koppel ambulanciers dan heb jij het zitten.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X