Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ambulanciers Virga Jessa

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ambulanciers Virga Jessa

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
    Met de beste nieuwjaars wensen van de stiefdochter heb ik juist vernomen dat haar grootmoeder is overleden.

Ze was wel ernstig ziek, maar op zo'n leeftijd heb je niet veel meer nodig.
    Er leggen genoeg mensen het loodje om op latere leeftijd, met eenvoudige complicatie's gelijk 'n longinfectie e.d.
    Maar met wat er gebeurd is, had dit voorval, om nog in de gips te sterven niet extra hoeven te gebeuren op die leeftijd.

De vermakelijk "late 1 april grap" en het "gekruid relaas om aandacht te trekken" is voorbij.

Deze topic mag uit respect liefst dicht voor mij.
    Mijn deelneming.

(Kan er nog altijd met mijne kop niet bij dat die 2 snullen een patiënt van de brancard laten vallen.)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ik vreesde het al Edmond, bewijzen zullen ze het natuurlijk niet kunnen plus je kan de klok toch niet terugdraaien.
      Mijn oprechte deelneming.
      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Dit is ook mijn eerste reactie.
        Mijn tweede reactie is het betreuren van de manier waarop bepaalde mensen menen te moeten reageren, maar goed, dat is bijzaak.
        Hier zojuist het bericht gekregen dat een oude vriend, studie- en kotgenoot het fatale vonnis heeft gekregen. 58 jaar.
        Ik ga geen namen noemen want ze zitten in mijn prullenbak maar ik zou bepaalde personen hier toch wel eens hard met hun hoofd tegen de muur willen slaan

Comment

Moderator Note: op vraag van TS gesloten, ik denk dat alles wel gezegd is
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
          X