Vandaag kreeg ik 'n onvoorstelbaar verhaal te horen. Bijna niet te geloven
Het verhaal komt rechtstreeks van mijn stiefdochter.
Haar grootmoeder verblijft in het rusthuis "de zonnestraal".
Er moesten Rx platen worden gemaakt van de longen.
Twee ambulanciers komen die vrouw (85 jaar) op 'n draagberrie halen om te vervoeren naar het Jessa ziekenhuis.
Daarna gebeurd iets wat altijd kan gebeuren...ze laten die vrouw vallen van de draagberrie.
Nu komt het...ze plaatsen die vrouw gewoon terug in haar rolstoel.
De vrouw had het bewustzijn verloren en de ambulanciers hebben hier geen melding van gemaakt.
Mijn stiefdochter ziet achteraf dat die haar benen krom stonden.
Resultaat: 2 benen gebroken of over. Ze ligt iig volledig in de gips.
De dochter gaat van haar oren maken.
Het antwoord van de ambulanciers was dat ze wel naar haar hoofd hadden gekeken, maar voor de rest waren ze niet opgeleid.
Een blinde kon zien dat die benen paraplu stonden.
Iemand gewoon terug in een rolstoel zetten, die bewusteloos was, met 2 gebroken benen en het gewoon aftrappen....stel je dat eens voor.
Dit is 'n geval voor 4040 dacht al.

Het verhaal komt rechtstreeks van mijn stiefdochter.
Haar grootmoeder verblijft in het rusthuis "de zonnestraal".
Er moesten Rx platen worden gemaakt van de longen.
Twee ambulanciers komen die vrouw (85 jaar) op 'n draagberrie halen om te vervoeren naar het Jessa ziekenhuis.
Daarna gebeurd iets wat altijd kan gebeuren...ze laten die vrouw vallen van de draagberrie.
Nu komt het...ze plaatsen die vrouw gewoon terug in haar rolstoel.
De vrouw had het bewustzijn verloren en de ambulanciers hebben hier geen melding van gemaakt.
Mijn stiefdochter ziet achteraf dat die haar benen krom stonden.
Resultaat: 2 benen gebroken of over. Ze ligt iig volledig in de gips.
De dochter gaat van haar oren maken.
Het antwoord van de ambulanciers was dat ze wel naar haar hoofd hadden gekeken, maar voor de rest waren ze niet opgeleid.
Een blinde kon zien dat die benen paraplu stonden.
Iemand gewoon terug in een rolstoel zetten, die bewusteloos was, met 2 gebroken benen en het gewoon aftrappen....stel je dat eens voor.
Dit is 'n geval voor 4040 dacht al.
Comment