Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ambulanciers Virga Jessa

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ambulanciers Virga Jessa

Laatste update
    Mijn stiefdochter is juist hier.
    De 2 ambulanciers zijn onmiddelijk ontslagen en er werd 'n klacht ingediend.
    De baas van de ambulance dienst heeft contact opgenomen met een van de zonen.
    Hou je vast...dit is niet weggelegd voor sommige.
    Via de Baas van de dienst had hij vernomen van de ambulanciers: "als er iemand 'n klacht indient, slaan we hem op z'n bakkes..."
    Nu, dat zal wel tegenvallen, want het zijn beide bomen van kerels.
    Het ziekenhuis zal moeten opdraaien voor alle kosten.

En dat allemaal voor 'n late april grap...
    Vergeet niet...volgende keer is het misschien jou vel.

Comment

Eind goed, al goed. Ik geloof er nog geen fluit van maar heb wel genoten van zoveel flauwekul op een rijtje.

Comment

Zaak opgelost.
        En zo hoort het ook.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
          Eind goed, al goed. Ik geloof er nog geen fluit van maar heb wel genoten van zoveel flauwekul op een rijtje.
          Het afgelopen jaar zijn er een aantal misbruiken aan het licht gekomen in Nederlandse ziekenhuizen en die ook in de media kwamen, zowel
          de geschreven pers als op tv. (Pauw & Witteman).
          Ik weet wel niet of je Belg bent of Nederlander

Wat me wel steeds opvalt is dat men met dieren menselijker omgaat dan met mensen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
            Laatste update
            Mijn stiefdochter is juist hier.
            De 2 ambulanciers zijn onmiddelijk ontslagen en er werd 'n klacht ingediend.
            De baas van de ambulance dienst heeft contact opgenomen met een van de zonen.
            Hou je vast...dit is niet weggelegd voor sommige.
            Via de Baas van de dienst had hij vernomen van de ambulanciers: "als er iemand 'n klacht indient, slaan we hem op z'n bakkes..."
            Nu, dat zal wel tegenvallen, want het zijn beide bomen van kerels.
            Het ziekenhuis zal moeten opdraaien voor alle kosten.
            Schoon werk, er zijn er reeds voor minder ontslagen daar in Hasselt,
            gelukkig heeft Hilde C ook dat potje niet kunnen dekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Schoon werk, er zijn er reeds voor minder ontslagen daar in Hasselt,
              gelukkig heeft Hilde C ook dat potje niet kunnen dekken.
              Ben ik het mee eens.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

En daarom moet je klacht indienen tegen die dokter en die verplegers of ambulanciers die iets fout doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                  En dat allemaal voor 'n late april grap...
                  Vergeet niet...volgende keer is het misschien jou vel.
                  Ik kan heaucheneaudt wel begrijpen. Zoiets regel je niet via een forum. En je relaas kruiden met zinnen als "hou je vast...dit is niet weggelegd voor sommige" lijkt wel erg veel op aandacht trekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk bericht
                    Ik kan heaucheneaudt wel begrijpen. Zoiets regel je niet via een forum. En je relaas kruiden met zinnen als "hou je vast...dit is niet weggelegd voor sommige" lijkt wel erg veel op aandacht trekken.

Dit is chit chat en iedereen verteld hier zijn persoonlijke ervaringen. Leuke dingen, slechte aankopen, goede raad etc...
                    Wie regelt hier iets of vraagt er iemand om raad?. Als dit volgens de regels is en het bevalt u niet, lees dan die topic niet.
                    Zelfs de simpele van geest blijven niet in hetzelfde café zitten als het bier flauw smaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk bericht
                      Wat is er mis mee om de aandacht op iets te trekken?
                      Dit "iets" is niet zo maar iets.
                      En als er een "iets" is dat op niets lijkt, wat dan nog?

Mij verbaast me meer de tolerantie of de nuancering die iedereen precies het zwijgen wilt opleggen.

Ik zoek hier ook géén bevestiging of het goed is of niet goed is wat bijvoorbeeld sommigen van mijn topics betreft. Dat wilde ik ook nog even kwijt.
                      Eigenlijk is dat mijn zaak en als er dan meningen geuit worden in een forum zoals dit dan neem ik die of laat ik die
                      Iedereen zijn mening telt...zolang ze maar fatsoenlijk verwoord wordt.
                      Maar dit terzijde.

Waar zoek je begrip of hulp?
                      Dat kan toch bijv. bij vrienden of kennissen niet?
                      En als dat meestal kan of lukt in een forum zoals BD?
                      Je kan hier veel krijgen maar geven...is nog plezanter

Het is ook zo dat je er dikwijls helemaal alleen voor staat. En dan? Plus het is steeds (?) de eerst keer dat je zoiets meemaakt.
                      Ik lees ook veel goed bedoelde raad maar de praktijk is anders

Er is nu eenmaal een behoefte om iets kwijt te worden, iets te vertellen en niet iedereen is van beton.
                      Je kan ook alles opkroppen met als resultaat een verbitterde mens worden. Of je moet natuurlijk van beton zijn en zich niks aantrekken, van god noch gebod zoals de mensen dat zeggen.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Zaak opgelost.
                        En zo hoort het ook.
                        In feite is er helemaal niets opgelost , voor de grootmoeder toch niet......
                        Op zo'n leeftijd kan dit voor hetzelfde geld je dood betekenen.
                        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          In feite is er helemaal niets opgelost , voor de grootmoeder toch niet......
                          Op zo'n leeftijd kan dit voor hetzelfde geld je dood betekenen.
                          O ja, jij dacht toch niet dat ik dat helemaal vergeten was??

Weten mijn klompen ook he
                          Last edited by theokus; 1 januari 2013, 10:22.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Neenee, Theo, was ook geen verwijt, naar niemand toe.

OK, de schuldigen zijn gestraft en een herhaling wordt daardoor kleiner, maar de schade aan die vrouw is waarschijnlijk onherstelbaar.....
                            Maar ja, dat is met alles zo, De Gelder zal ook wel gestraft worden, maar daardoor breng je de kinderen nog niet terug....
                            Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              Neenee, Theo, was ook geen verwijt, naar niemand toe.

OK, de schuldigen zijn gestraft en een herhaling wordt daardoor kleiner, maar de schade aan die vrouw is waarschijnlijk onherstelbaar.....
                              Maar ja, dat is met alles zo, De Gelder zal ook wel gestraft worden, maar daardoor breng je de kinderen nog niet terug....
                              Helemaal mee eens.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Met de beste nieuwjaars wensen van de stiefdochter heb ik juist vernomen dat haar grootmoeder is overleden.

Ze was wel ernstig ziek, maar op zo'n leeftijd heb je niet veel meer nodig.
                                Er leggen genoeg mensen het loodje om op latere leeftijd, met eenvoudige complicatie's gelijk 'n longinfectie e.d.
                                Maar met wat er gebeurd is, had dit voorval, om nog in de gips te sterven niet extra hoeven te gebeuren op die leeftijd.

De vermakelijk "late 1 april grap" en het "gekruid relaas om aandacht te trekken" is voorbij.

Deze topic mag uit respect liefst dicht voor mij.

Comment

Working...
                                X