Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alweer een gek ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Alweer een gek ...

Oorspronkelijk geplaatst door MadHatter Bekijk bericht
    Pfff...
    America's murder rate is roughly 15 times that of other wealthy countries which have tough gun control laws.
    "Friday's mass carnage was a major historical event requiring serious analysis and action. Is opposition to gun control a religion? What is the data supporting this view? All reasoned analysis is welcome on this serious topic regardless of conclusion." Sean Faircloth, Dir. of Strategy & Policy. "The reason Richard Dawkins is so loved is because he tells the truth."

Richard Dawkins: "'Guns don't kill people, crazy people kill people.' Can you believe anyone could be so STUPID as to trot that out, yet again? Every country has its psychopaths. In the US they have guns. Thank you NRA. Thank you cowardly politicians of both parties who give in to the NRA." Read more about the effectiveness of gun control here:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Heb niet alles gelezen maar als je hoort dat 7 op 100 legaal een wapen bezitten in Belgie ....
      In de VS bezit pro capita bijna 100% een wapen
      Tenzij natuurlijk de statistieken gruwelijk mis zijn.
      Maar nog altijd heb ik geen antwoord op de vraag waarom burgers semi-automatische aanvalswapens moet kunnen bezitten in een ontwikkeld land.
      Tenzij het gaat natuurlijk over een ontwikkelingsland.

Comment

Je gaat op je vraag ook geen zinnig antwoord krijgen, in de VS is er al eens een verbod geweest op deze wapens, maar Bush heeft dit terug gedraaid.
        Hopelijk krijgt deze president dit nu enigszinds opgelost, veel tijd zal hij echter niet hebben, de publieke steun is nu zo hoog als ie maar ooit zal kunnen zijn, en mensen vergeten snel. De window is small...

Comment

Ik weet niet of er iemand is die op NGC al eens een aflevering gezien heeft van "Doomsday Preppers".
          Als je ziet welke wapenarsenalen deze personen hebben... (Iets dergelijks)
          En wat dan nog erger is dat ze hun kinderen van 8 à 10 jaar dan nog eens wekelijks laten oefenen, met wat in mijn ogen "oorlogswapens" zijn...
          Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
          Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

De joenaaited steets van Amerika verassen je regelmatig.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              America's murder rate is roughly 15 times that of other wealthy countries which have tough gun control laws.
              "Friday's mass carnage was a major historical event requiring serious analysis and action. Is opposition to gun control a religion? What is the data supporting this view? All reasoned analysis is welcome on this serious topic regardless of conclusion." Sean Faircloth, Dir. of Strategy & Policy. "The reason Richard Dawkins is so loved is because he tells the truth."

Richard Dawkins: "'Guns don't kill people, crazy people kill people.' Can you believe anyone could be so STUPID as to trot that out, yet again? Every country has its psychopaths. In the US they have guns. Thank you NRA. Thank you cowardly politicians of both parties who give in to the NRA." Read more about the effectiveness of gun control here:

http://www.nytimes.com/2012/12/18/op...questions.html
              Ik vraag me af waarom je dit als reactie geeft op mij. Ik hoef niet overtuigd te worden van een veel strengere wapenwet. Dat heb ik ook al gezegd.
              Maar net toen het er een beetje zinnig aan toe leek te gaan, werd het opnieuw hol geschreeuw. Zielig volkje, apartheid, conservatief, hypocriet... Het zal allemaal wel.
              Daar stop ik mijn tijd niet in. Vandaar mijn geblaas.

Maar de republikeinen hebben voor het eerst sinds lang een deur geopend naar een verstrengde wet, en Obama had hetzelfde al gedaan in een toespraak na de moordpartij op de school.
              En de laatste berichten zijn dat Obama een nieuw wetsvoorstel belooft in of na januari.
              Hoe streng dat zal zijn, is nog maar de vraag. En de kans is heel groot dat het nooit een wet zal worden (zoals ik hiervoor al schreef), maar hij heeft het dan tenminste wel geprobeerd.
              Maar -belangrijker- voor dat wetsvoorstel er is, vraagt hij aan wetgevers om het verbod op militaire wapens terug in te stellen. Dat kan hij (gelukkig, scheiding der machten) niet opleggen, alleen vragen.

(Trouwens, je blijft je vraag herhalen, maar ik heb hem al beantwoord. De vraag is in hun ogen niet waarom iemand die wapens moet hebben, maar of de regering z'n onderdanen mag verbieden die te hebben)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                De joenaaited steets van Amerika verassen je regelmatig.
                http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121219_083
                Juist.
                Hun kinderen zijn hun hoogste goed??
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadHatter Bekijk bericht
                  Ik vraag me af waarom je dit als reactie geeft op mij. Ik hoef niet overtuigd te worden van een veel strengere wapenwet. Dat heb ik ook al gezegd.
                  Maar net toen het er een beetje zinnig aan toe leek te gaan, werd het opnieuw hol geschreeuw. Zielig volkje, apartheid, conservatief, hypocriet... Het zal allemaal wel.
                  Daar stop ik mijn tijd niet in. Vandaar mijn geblaas.

Maar de republikeinen hebben voor het eerst sinds lang een deur geopend naar een verstrengde wet, en Obama had hetzelfde al gedaan in een toespraak na de moordpartij op de school.
                  En de laatste berichten zijn dat Obama een nieuw wetsvoorstel belooft in of na januari.
                  Hoe streng dat zal zijn, is nog maar de vraag. En de kans is heel groot dat het nooit een wet zal worden (zoals ik hiervoor al schreef), maar hij heeft het dan tenminste wel geprobeerd.
                  Maar -belangrijker- voor dat wetsvoorstel er is, vraagt hij aan wetgevers om het verbod op militaire wapens terug in te stellen. Dat kan hij (gelukkig, scheiding der machten) niet opleggen, alleen vragen.

(Trouwens, je blijft je vraag herhalen, maar ik heb hem al beantwoord. De vraag is in hun ogen niet waarom iemand die wapens moet hebben, maar of de regering z'n onderdanen mag verbieden die te hebben)
                  Het heeft te maken met opgeklopte angst en centen.

Hij, de president, kan wel een natie de oorlog verklaren op zijn eentje.
                  Het klopt niet 100% maar we hebben gezien wat Bush deed met Irak en al die leugens die achteraf op tafel kwamen.
                  Wat ik erg vind is dat zo'n ongeletterde en domme man het zo ver kan brengen.
                  Het kan dus... als je maar genoeg centen hebt.

Wat zal gebeuren is dat de veiligheid zal verhoogd worden in de scholen en op kosten van de belastingbetaler.
                  Heel misschien zullen aanvalswapens aan banden gelegd worden.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    .........
                    Wat ik erg vind is dat zo'n ongeletterde en domme man het zo ver kan brengen.
                    nou ongeletterde domme man:

grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      Het heeft niet veel geholpen
                      Met opzet heb ik twee keren z'n interview gevolgd op NGC.
                      Ik kan dat iedereen aanraden als die mogelijkheid nog bestaat.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Het heeft niet veel geholpen
                        Met opzet heb ik twee keren z'n interview gevolgd op NGC.
                        Ik kan dat iedereen aanraden als die mogelijkheid nog bestaat.
                        Dat is dus het verschil tussen gratis en voor niets!
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          Ik lees in deze link alvast dit :

Militaire uitgaven

Van de 2,4 biljoen dollar in het budget van 2005 zijn ongeveer 401 miljard dollar gereserveerd voor defensie (16,7 %, Nederland ter vergelijking: 5,7 %). Aangepast aan de inflatie is deze militaire begroting hoger dan in de jaren 90 van de vorige eeuw, maar ruwweg vergelijkbaar met het gemiddelde tijdens de koude oorlog.

Naar het percentage voor onderwijs en sociale zekerheid heb ik al niet meer gekeken.

Comment

Working...
                          X