Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijn <> studio 73

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: konijn &lt;&gt; studio 73

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
    Het feit dat ze er iets afdoen wil zeggen dat ze er in eerste instantie al teveel voor vroegen. Klinkt ook niet fair mi. Is een goedkope manier om een andere shop zwart te maken, er tov hun iets van af te doen. Niet echt overtuigend.
    Bij konijn alleen nog maar goede ervaringen gehad, verkopers zijn steeds even vriendelijk en geduldig, alles is steeds correct afgehandeld. Ik kom daar bijna wekelijks, nooit problemen gehad, ik ken weinig zulke correcte zaken.

Comment

Laat ons het houden op persoonlijke voorkeur.

De stijl van de verkoper moet bij de klant passen.

De ene klant weet wat hij wil, en is allergisch aan het aanbieden van extras, en de ander vindt het spijtig dat hem geen duurder of beter alternatief wordt aangeboden.

Als iemand binnenkomt met in zijn hoofd een beperkt budget, dan kan die wel eens teleurgesteld reageren als hem iets veel duurder wordt aangeboden.
      En de andere komt binnen voor een telelens, de verkoper biedt hem de instap tele aan, terwijl de klant een 300 2.8 verwacht.

En soms komt dat in beide gevallen arrogant over. De eerste denkt dat de verkoper hem iets veel te duur wil aansmeren, en de tweede denkt dat de verkoper hem voor arme luis aanziet.

En ja, het gebeurt dat mensen nog nooit een DSLR in hun pollen hebben gehad, maar toch de D4 willen, omdat ze het beste willen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        En ja, het gebeurt dat mensen nog nooit een DSLR in hun pollen hebben gehad, maar toch de D4 willen, omdat ze het beste willen.
        Ja, die ken ik één. hihi.
        Ikke niet hoor, een kennis van mij.
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
          Het feit dat ze er iets afdoen wil zeggen dat ze er in eerste instantie al teveel voor vroegen. Klinkt ook niet fair mi. Is een goedkope manier om een andere shop zwart te maken, er tov hun iets van af te doen. Niet echt overtuigend.
          Kan best zijn maar ik als leek en klant vind het dan wel zeer gepast dat ze tenminste de moeite doen om even de concurrentie te checken. Als ik er niets had over gezegd dan hadden ze mij die duurdere prijs ook aangerekend.....
          Maar als je als klant iets vraagt en ze gaan er dan op deze mannier op in dan is dat van de shop een mooie geste vind ik...dat noem ik dan klant vriendelijkheid.Ook al waren ze duurder dan Konijn.
          het was trouwens het eerste wat ik daar aankocht.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Laat ons het houden op persoonlijke voorkeur.

De stijl van de verkoper moet bij de klant passen.

De ene klant weet wat hij wil, en is allergisch aan het aanbieden van extras, en de ander vindt het spijtig dat hem geen duurder of beter alternatief wordt aangeboden.

Als iemand binnenkomt met in zijn hoofd een beperkt budget, dan kan die wel eens teleurgesteld reageren als hem iets veel duurder wordt aangeboden.
            En de andere komt binnen voor een telelens, de verkoper biedt hem de instap tele aan, terwijl de klant een 300 2.8 verwacht.

En soms komt dat in beide gevallen arrogant over. De eerste denkt dat de verkoper hem iets veel te duur wil aansmeren, en de tweede denkt dat de verkoper hem voor arme luis aanziet.

Ik heb dan wel zoiets van: die verkoper is toch verkoper voor iets.
            Als de klant niet genoeg info geeft, zodat de verkoper weet wat de klant wil, dan is het aan hem om de juiste vragen te stellen.
            En als je aangeeft: Ik kom die lens proberen, omdat ik die wil kopen, dan hoef ik geen alternatief meer.
            En de aankoop is nog altijd je eigen keuze, als het product niet is wat je verwachte is dat nog altijd je eigen keuze geweest.

Maar je kan inderdaad nooit iedereen tevreden houden en de negatieve ervaringen zullen sneller aan het licht komen.
            Zoals je zei: persoonlijke voorkeur.
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Working...
            X