Beste collega's, misschien hebben jullie een oplossing voor dit probleem.
Tot vorig jaar rond deze tijd had ik n gewone gsm en kon ik zonder probleem smsjes versturen (en ontvangen).
Vorig jaar in november kocht ik mijn eerste smartphone (Samsung instapmodel). Ik had n Mobistar free friends abonnement voor mijn gewone gsm, dat ik heb laten wijzigen in een dataabonnement, ook bij Mobistar.
Al snel bleek dat ik met 1 persoon, namelijk mijn vriendin, problemen had. Het probleem was dat zij mijn smsjes niet kreeg, of enkele dagen later. Ik kreeg ook geen ontvangstbevestiging.
Of dat ze zich opstapelden tot een stuk of 20 die ze dan s nachts om 3 u kreeg. Niet leuk natuurlijk !
Het rare is echter dat ik dat met geen enkele andere vriend had en ook dat haar smsjes steeds toekwamen bij mij.
Ik heb er al vaak voor gebeld met Mobistar (mits inachtname van 10 dagen om het probleem op te lossen !!!), maar zonder echte oplossing.
Soms gaat het weken goed, dan weer niet.
Je snapt dat dat niet leuk is. Als het nu met iemand was die ik niet dagelijks zou smsen, zou het zo geen probleem zijn.
Uiteindelijk heb ik n nieuwe smartphone gekocht, n Samsung Galaxy SIII. Dat ging een maand goed, maar guess what, nu is het weer van hetzelfde !!!!
Weer eens naar Mobistar gebeld, maar nog geen verbetering.
Aangezien het enkel met haar is, denk ik niet dat het aan de instellingen ligt. Ik denk dat het er vooral aan ligt dat zij mijn enige 'free friend' was toen ik mijn oude gsm nog had en er iets is verkeerd gegaan bij het overschakelen naar een dataformule voor mijn smartphone(s).
Nu zit zij niet meer bij Mobistar, maar nog altijd hetzelfde probleem !
Ik zou ook willen overstappen, maar vrees dat ik nog n 5 maand (in totaal 6 maand dus) vast zit aan mijn contract !
Anderzijds : ze leveren geen dienstverlening omdat hun dienst niet doet wat ze beloven (smsjes versturen) ! Als ik n nieuwe auto koop die na n week niet meer start en men vindt de reden niet, dan moet ik toch ook niet verder betalen ?
Uiteindelijk is dit n probleem dat al n jaar aansleept !
iemand ervaringen hiermee of n oplossing ?
Tot vorig jaar rond deze tijd had ik n gewone gsm en kon ik zonder probleem smsjes versturen (en ontvangen).
Vorig jaar in november kocht ik mijn eerste smartphone (Samsung instapmodel). Ik had n Mobistar free friends abonnement voor mijn gewone gsm, dat ik heb laten wijzigen in een dataabonnement, ook bij Mobistar.
Al snel bleek dat ik met 1 persoon, namelijk mijn vriendin, problemen had. Het probleem was dat zij mijn smsjes niet kreeg, of enkele dagen later. Ik kreeg ook geen ontvangstbevestiging.
Of dat ze zich opstapelden tot een stuk of 20 die ze dan s nachts om 3 u kreeg. Niet leuk natuurlijk !
Het rare is echter dat ik dat met geen enkele andere vriend had en ook dat haar smsjes steeds toekwamen bij mij.
Ik heb er al vaak voor gebeld met Mobistar (mits inachtname van 10 dagen om het probleem op te lossen !!!), maar zonder echte oplossing.
Soms gaat het weken goed, dan weer niet.
Je snapt dat dat niet leuk is. Als het nu met iemand was die ik niet dagelijks zou smsen, zou het zo geen probleem zijn.
Uiteindelijk heb ik n nieuwe smartphone gekocht, n Samsung Galaxy SIII. Dat ging een maand goed, maar guess what, nu is het weer van hetzelfde !!!!
Weer eens naar Mobistar gebeld, maar nog geen verbetering.
Aangezien het enkel met haar is, denk ik niet dat het aan de instellingen ligt. Ik denk dat het er vooral aan ligt dat zij mijn enige 'free friend' was toen ik mijn oude gsm nog had en er iets is verkeerd gegaan bij het overschakelen naar een dataformule voor mijn smartphone(s).
Nu zit zij niet meer bij Mobistar, maar nog altijd hetzelfde probleem !
Ik zou ook willen overstappen, maar vrees dat ik nog n 5 maand (in totaal 6 maand dus) vast zit aan mijn contract !
Anderzijds : ze leveren geen dienstverlening omdat hun dienst niet doet wat ze beloven (smsjes versturen) ! Als ik n nieuwe auto koop die na n week niet meer start en men vindt de reden niet, dan moet ik toch ook niet verder betalen ?
Uiteindelijk is dit n probleem dat al n jaar aansleept !
iemand ervaringen hiermee of n oplossing ?
Comment