Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijn <> studio 73

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: konijn &lt;&gt; studio 73

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Konijn, één keer geweest, en daar zal het ook bij blijven.

Onvangst:

Uitleg:

klantvriendelijkheid:

Als een objectief van 1.500€ verkopen hun nog te veel is om de klant deftig te bedienen .............

Geef mij maar Art&Craft, daar kan je rustig eens alles bekijken, tewijl er gene in je gat zit de duwen
    en als je vraagt of je een bepaald objectief of toestel eens uit te proberen, wordt je met plezier geholpen,
    en vooral, ze antwoorden eerlijk op je vragen, zonder een ganse nietszeggende uitleg die alleen verkoopsgericht is.
    Als Kristof je wat beter kent, zal hij je zelfs bepaalde dingen afraden, en zeggen "ik zou dat niet doen" duidelijk een teken
    van klantenkennis en opvolging.
    Ik volg volledig Geert. Het is niet de grootste winkel van Be, en het zal ook niet de bedoeling zijn vermoed ik van Kristof (maar wie weet). Ik ga er graag heen voor de gedegen uitleg en de tijd die men neemt.
    Eerlijk is eerlijk en ga wel het liefst tijdens een weekdag als het wat kalmer is in de winkel, zo moet ik minder lang wachten maar iedereen heeft recht op een goede uitleg, of het nu voor een P&S'er is of voor een D4.

Comment

Sensors kuisen laat ik nu alleen nog maar bij Calumet doen, niet meer op gratis standjes van Canon of beurzen etc.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Als ik die man zie, draait mijn maag. Ik vind hem zo verschrikkelijk arrogant. Voor mij een van de 2 redenen om zelden bij konijn te komen. De tweede is de prijs.
        Studio 73 daarentegen, ligt me veel beter.
        En grobet in Antwerpen is dikwijls ook zeer goed in prijs en service!
        +1

Die Fred hoef ik echt niet meer als verkoper.
        Ik heb er een Tamron 17-50 gekocht en het was toen niet te druk. Komt er nog een praatje bij over het nut van UV-filters
        (die ik niet hoef, omdat ik uit ervaring weet dat ze voor extra foutjes en afwijkingen zorgen in de foto.)
        Toen was die lens plots alleen te verkrijgen met UV-filter in pakket.
        Ik zei: En via internet is ze wel apart te krijgen? Dat zou dan de laatste losse geweest zijn volgens hem.
        Ik had eerst mn portefeuille in de hand, maar stak die stilaan terug weg.
        "Ik zal eens kijken als ik ze niet los kan verkopen" en toen ging het plots wel.

Ik ben er ook al eens goed onthaald en een deftige uitleg gekregen.
        Maar ik ga toch liever naar Studio 73, nog nooit problemen mee gehad. Altijd correct en vriendelijk.
        Nikon D7000 en wat lenzen.
        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Zo ben ik met een collega een jaar of 2 geleden eens naar een voordracht geweest georganiseerd door Konijn met als spreken D'haeze. Zelfden zo'n verloren dag gehad omwille van de spreker die verloren liep in zijn voordracht (spreken zonder iets te zeggen) waarbij de enige bedoeling van die dag het verkopen van filters was.
          Er werd ons enkele dagen later een vragenlijst gestuurd om de tevredenheid te onderzoeken. We hebben dit beiden plichtsbewust ingevuld met ons eerlijke mening en bij de opmerking zijn we beiden verder uitgeweken op de negatieve score en daar naam en email adres aan toegevoegd.
          Het zielige is dat er geen enkele reactie is gekomen, niks, nougaballen.
          Nee, voor mij hoeft dat niet meer. Ik was voor deze voordracht reeds 2x in de winkel en steeds was de vertegenwoordiger/verkoper de arrogantie zelve.
          Gelukkig is er een prima zaak op amper een half uurtje rijden van mijn huis

Comment

Ik ga nog maar naar 2 winkels, Art en Craft.

Comment

Foto Rubens is vlakbij en daar mag je alles ook testen etc. Bv een lenscover wordt uit de verpakking gehaald om te zien of hij past etc.

Sommige zaken zijn er ook veel goedkoper als op n ander.

En t zijn 2 vriendelijke meisjes die er staan
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Wat een gezever hier zeg!
                Bij konijn nog NOOIT onvriendelijk behandeld geweest.
                En ZEKER NIET DOOR Fred!
                Ik zeg ook altijd " goede morgen" (of namiddag) als het mijn beurt is, hoeveel van de klanten zeggen dat?????????
                De verkopers worden ook graag vriendelijk aangesproken.
                En goede ervaringen met zowel Konijn als Studio 73 in Geel.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  En ZEKER NIET DOOR Fred!
                  Ik zeg ook altijd " goede morgen" (of namiddag) als het mijn beurt is, hoeveel van de klanten zeggen dat?????????

Grtz, RF
                  Niet echt een reactie die hier thuishoort RF, iedereen schrijft zijn ervaringen neer, goed of slecht, schrijft niet in hoofdletters ...
                  Insinueren dat we slechte gebruikerservaring hebben omdat we zelf niet vriendelijk zijn zouden zijn. Ik durf te zeggen steeds elke verkoper beleefd te woord te staan, dat ik ook wel durf mijn menig geven maar het is zo'n beetje als met schoolleraars en verplegers(sters), die weten ook alles beter en dulden geen tegenspraak. Als dit als klantonvriendelijkheid te boek komt te staan zegt dit meer over de verkoper dan over de koper.

Comment

Hier ook alleen goede ervaringen bij konijnenberg als bij studio73.

Comment

En ZEKER NIET DOOR Fred!

Grtz, RF
                      het zou dus mijn fout zijn... dat ik niet correct werd behandeld ...ik zeg ook altijd goede dag (middag, morgen, avond..) maar daar begon het hier al ... daar kreeg ik enkel als reactie op ... nummer xx ... verder wil ik hier niet meer op ingaan. zoals reeds eerder gezegd heb ik al lang geleden besloten om NOOIT meer bij bedrijven, winkels, enz... binnen te gaan waar ik niet correct wordt behandeld ; ik wil het nog eens herhalen : tenslotte ben ik DE KLANT en laat ik mijn centjes achter bij die bedrijven....
                      nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                        het zou dus mijn fout zijn... dat ik niet correct werd behandeld ...ik zeg ook altijd goede dag (middag, morgen, avond..) maar daar begon het hier al ... daar kreeg ik enkel als reactie op ... nummer xx ... verder wil ik hier niet meer op ingaan. zoals reeds eerder gezegd heb ik al lang geleden besloten om NOOIT meer bij bedrijven, winkels, enz... binnen te gaan waar ik niet correct wordt behandeld ; ik wil het nog eens herhalen : tenslotte ben ik DE KLANT en laat ik mijn centjes achter bij die bedrijven....
                        Gelijk heb je. En kwam die klacht alleen van jou, dan zou ik nog geloven dat het aan jou ligt.
                        Maar er staan hier precies nog enkele die niet helemaal gelukkig zijn bij Konijn(waaronder ik)

En ja, die verkoper zal 'een slechte dag' gehad hebben, maar ik moet ook altijd vriendelijk zijn op mijn werk.
                        Als 'de klanten' nu goed of slecht gehumeurd zijn. Als je een beetje professioneel werkt is dat geen probleem.

Maar ja, iedreen is vrij om te kopen waar hij wil. We hebben ons hartje weer eens kunnen luchten!
                        Laat het deze mooie dag niet verpesten.
                        Nikon D7000 en wat lenzen.
                        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

het fenomeen, IK ben DE KLANT, wordt dezer dagen vaak wat misbruikt en ook door klanten verkeerd begrepen.
                          je bent mss DE KLANT maar je bent nog altijd een gewoon simpel en breekbaar mens op deze aarde zoals iedereen.

Comment

Als ik ergens kom en word niet fatsoenlijk bediend dan ga ik er ook geen tweede keer meer binnen, niet omdat ik me een koning voel (verre van) maar gewoon omdat je een klant binnen haalt of wegjaagt door hoe je u als verkoper gedraagt.
                            Om op konijn terug te komen het is ook mijn winkel niet al woon ik er maar 15km vandaan en heb pas nog een Nikon lens gekocht bij kamera express te Wilrijk (40km van mij af).
                            Bij Studio 73 te Geel heb ik ook al heel wat gekocht maar daar is het de laatste tijd precies duur geworden.
                            Op de lens die ik gekocht heb was kamera express €50 goedkoper.
                            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

En ZEKER NIET DOOR Fred!

Grtz, RF
                              Gezever? Neen.
                              Ik zeg gewoon wat ik vind. Wat ik ervaar. En ik ben zeker heel erg beleefd in de omgang, daar ligt het niet aan. Heb nog nooit ergens een probleem gehad met een verkoper.
                              Maar die Fred ligt me gewoon niet. En niet enkel bij mij kennelijk.
                              Overigens, Konijn is gevestigd in BE, laat ze daar dan ook wat mensen van Belgie aanwerven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                                het fenomeen, IK ben DE KLANT, wordt dezer dagen vaak wat misbruikt en ook door klanten verkeerd begrepen.
                                je bent mss DE KLANT maar je bent nog altijd een gewoon simpel en breekbaar mens op deze aarde zoals iedereen.
                                wat is daar nu verkeerd begrijpen aan ? de klant moet op een correcte manier behandeld worden ... als een klant een winkel binnenkomt is het toch hij die de stap doet hé en niet de verkoper... een klant die een winkel binnengaat komt in principe omdat hij interesse heeft in een artikel ; als de verkoper hem dan fatsoenlijk ontvangt stijgen zijn kansen toch om te verkopen.... en dat heeft toch niets te maken met gewoon, simpel en breekbaar mens zoals iedereen...
                                nikon coolpix s9100

Comment

Working...
                                X