Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijn <> studio 73

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• konijn <> studio 73

vandaag tot in turnhout gereden voor een nieuwe tripod...
    ben zeer mistevreden over de ontvangst bij konijn en mij zien ze daar nooit meer en dat schrijf ik hier dan ook neere
    op een zeer simpele vraag werd ik praktisch afgesnauwd ; vroeg enkel om uitleg en de prijs....en dat was al te veel
    ja als je met je bankkaart in handen al niets meer mag vragen... ik was gereed om te kopen maar niet op ze een manier...

ben dan naar studio 73 in Geel gereden en heb daar het statief gekocht dat ik bij konijn wou kopen (slechts enkele euros duurder) maar ik ben er wel met een goed gevoel buitengegaan (door de vriendelijke ontvangst)

misschien de tol van het succes (en het begin van het einde ????)
    nikon coolpix s9100

Ik ben bij beide goed ontvangen geweest. Ligt waarschijnlijk aan de verkoper die je had, spijtige zaak.
    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Re: konijn &lt;&gt; studio 73

Ik heb ook al in beide winkels heel wat materiaal gekocht, en kan over geen van de twee klagen.
      Het is wel zo dat ik altijd vooraf duidelijk weet wat ik nodig heb, de uitleg kunnen ze dus overslaan, en ze kunnen meteen de spullen die ik nodig heb uit hun magazijn halen.

Maar ik heb zeker bij Fotokonijnenberg toch al gezien dat de verkopers voor sommige kopers heel wat tijd nemen om uitleg te geven.
      Als je werd afgesnauwd omdat je uitleg vroeg, dan is dat daar toch zeker niet de gewoonte, zelfs niet als het daar heel druk is.

Bij welke winkel ik mijn materiaal koop, dat hangt af van de prijs, soms loont het toch om even naar de websites te kijken voor je vertrekt (de prijzen kunnen van dag tot dag verschillen).
      De 5D MKIII had ik gereserveerd bij Studio 73, en die was tegen dat ik die ging ophalen in prijs verlaagd, dat verschil hebben ze netjes terugbetaald (dat is dus ook een goede service).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Bij Konijn heb ik ooit een statief gekocht van 100€, terwijl,de winkel helemaal vol stond.
        Ding werd uitgepakt, gedemonstreerd, en er werden nog alternatieven die goedkoper en duurder waren uitgelegd.

Kan niet klagen, ook niet van Foto Rubens trouwens.
        De laatste aankoop daar was een Lowepro zak, en het was ook geen probleem om de veschillende modellekes uitgelegd te krijgen.

Comment

Verkoper Fred vind ik een toffe
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Dat ligt in mijn ogen niet aan de winkel zelf, maar aan het personeel.
            Ik word het liefst geholpen door Fred, hij geeft écht wel voldoende en goede uitleg en het is nooit teveel als je nog extra vragen hebt ofzo.
            Als ik een andere verkoper heb wacht ik liever & sla ik mijn beurt over

Comment

Stel dat konijn dit leest en de verkoper bedankt voor zijn diensten ... die solliciteert op zijn beurt bij studio 73 en mag beginnen.
              Binnenkort stap je daar nog eens binnen en wordt er bediend door ... je weet wel.
              Is studio 73 dan ook slecht?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

De winkel = de verkopers, dus ik begrijp wel dat je dan niet meer teruggaat, maar blijkbaar hebben ze toch ook goede verkopers in dienst.
                Het is inderdaad de taak van de filliaalleider dat het personeel vriendelijk blijft, ook bij kleinere aankopen.

Als ze mij slecht behandelen ga ik ook niet meer terug.

Comment

Is Fred een nederlander? Heb er eens een nederlandse verkoper gehad en die was idd zeer uitgebreid in zijn uitleg en gaf veel info uit persoonlijke ervaring.
                  Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Ik kom wel graag in Foto Rubens in Wilrijk.
                    Canon-man. Concerten en natuur.
                    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
                      Is Fred een nederlander? Heb er eens een nederlandse verkoper gehad en die was idd zeer uitgebreid in zijn uitleg en gaf veel info uit persoonlijke ervaring.
                      Yes
                      Soort bros haar (grijs) en met bril op zijn neus.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Verkoper Fred vind ik een toffe
                        Als ik die man zie, draait mijn maag. Ik vind hem zo verschrikkelijk arrogant. Voor mij een van de 2 redenen om zelden bij konijn te komen. De tweede is de prijs.
                        Studio 73 daarentegen, ligt me veel beter.
                        En grobet in Antwerpen is dikwijls ook zeer goed in prijs en service!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          De winkel = de verkopers, dus ik begrijp wel dat je dan niet meer teruggaat, maar blijkbaar hebben ze toch ook goede verkopers in dienst.
                          Het is inderdaad de taak van de filliaalleider dat het personeel vriendelijk blijft, ook bij kleinere aankopen.

Als ze mij slecht behandelen ga ik ook niet meer terug.
                          het is het bedrijf dat verantwoordelijk is voor zijn personeel (mijn mening hé) en ik heb jaren geleden al beslist om in die winkels waar ik niet correct behandeld wordt, geen voet meer binnen te zetten...uiteindelijk ben ik toch de klant (en dat zien veel bedrijven niet meer hé)
                          nikon coolpix s9100

Comment

Konijn, één keer geweest, en daar zal het ook bij blijven.

Onvangst:

Uitleg:

klantvriendelijkheid:

Als een objectief van 1.500€ verkopen hun nog te veel is om de klant deftig te bedienen .............

Geef mij maar Art&Craft, daar kan je rustig eens alles bekijken, tewijl er gene in je gat zit de duwen
                            en als je vraagt of je een bepaald objectief of toestel eens uit te proberen, wordt je met plezier geholpen,
                            en vooral, ze antwoorden eerlijk op je vragen, zonder een ganse nietszeggende uitleg die alleen verkoopsgericht is.
                            Als Kristof je wat beter kent, zal hij je zelfs bepaalde dingen afraden, en zeggen "ik zou dat niet doen" duidelijk een teken
                            van klantenkennis en opvolging.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Konijn, één keer geweest, en daar zal het ook bij blijven.

Onvangst:

Uitleg:

klantvriendelijkheid:

Als een objectief van 1.500€ verkopen hun nog te veel is om de klant deftig te bedienen .............

Geef mij maar Art&Craft, daar kan je rustig eens alles bekijken, tewijl er gene in je gat zit de duwen
                              en als je vraagt of je een bepaald objectief of toestel eens uit te proberen, wordt je met plezier geholpen,
                              en vooral, ze antwoorden eerlijk op je vragen, zonder een ganse nietszeggende uitleg die alleen verkoopsgericht is.
                              Als Kristof je wat beter kent, zal hij je zelfs bepaalde dingen afraden, en zeggen "ik zou dat niet doen" duidelijk een teken
                              van klantenkennis en opvolging.
                              Kan mij daar volledig in vinden.
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                              X