Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dan toch maar de upgrade aangeschaft en geïnstalleerd.
Bij de apps krijg ik behalve bij "kaarten" en IE gedurende een ogenblik de tile op volledig scherm en sluit dan onmiddellijk terug. Ik geraak dus ook niet in de appstore.
Iemand enig idee ?
Google Chrome niet te vinden onder apps, staat nochtans geïnstalleerd en werkt als ik op desktop overschakel.
Nog wat verder gezocht en de "shutdown" knop aangemaakt. Als ik ze gebruik in de desktop gebeurt er niets, als ik de knop gebruik in de metro interface dan schakelt de PC bliksemsnel over naar de desktop, verder niets.
Update: De apps kunnen niet worden uitgevoerd omdat mijn verkenner wordt uitgevoerd met beheerdersbevoegdheden. Ik moet hem "normaal" uitvoeren.
Als ik ga kijken staat "uitvoeren als beheerder" helemaal niet aangevinkt.
Ik begin stilaan te vrezen dat een bestaande Win7 Pro upgraden met behoud van alles nog altijd een nachtmerrie is en blijft.
Had gekozen voor "installeren" dacht dat het ISO bestand wel zou gedownload worden, niet dus.
Als ik de upgrade terug doorloop (in win8 dus), krijg ik de melding dat de upgrade voor "mijn land" niet beschikbaar is.
Dit wil dan waarschijnlijk zeggen dat ik maar moet zien aan een CD te geraken om met de toegestuurde code eventueel een herinstallatie in de toekomst te doen ?
Update: De apps kunnen niet worden uitgevoerd omdat mijn verkenner wordt uitgevoerd met beheerdersbevoegdheden. Ik moet hem "normaal" uitvoeren.
Als ik ga kijken staat "uitvoeren als beheerder" helemaal niet aangevinkt.
Ik begin stilaan te vrezen dat een bestaande Win7 Pro upgraden met behoud van alles nog altijd een nachtmerrie is en blijft.
Al spijt van mijn aankoop: ik had gekozen voor "installeren" dacht dat het ISO bestand wel zou gedownload worden, niet dus.
Als ik de upgrade terug doorloop (in win8 dus), krijg ik de melding dat de upgrade voor "mijn land" niet beschikbaar is.
Dit wil dan waarschijnlijk zeggen dat ik maar moet zien aan een CD te geraken om met de toegestuurde code eventueel een herinstallatie in de toekomst te doen ?
Je kan een cd (liever een dvd) maken....
En als ik dat kon moet jij dat zeker kunnen
Ik heb beide gedaan nete, een upgrade en een verse installatie met die dvd.
VOOR de upgrade kan je laten controleren waar Windows8 het eventueel moeilijk mee heeft.
Da's alvast gelukt Theo, thx.
Maar mijn installatie blijft een beetje bizar (zie puntjes hogerop).
NumLock staat ook steeds af bij het starten, is dat normaal ?
Tjien, hier niks problemen met de DVD upgrade.
Achteraf wel een update moeten doen van de software van de geluidskaart en die was er niet.
Dan maar de comptabiliteit modus ingeschakeld en alles werkte.
Alles netjes overgezet en dan Windows old verwijderd om ruimte te geven in de HDD.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment