Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Windows 8

    Dit zijn de shortcuts die ik heb kunnen vinden en verzamelen op het Internet. Voornamelijk die die zijn gekoppeld aan de Windows Key.

    Download
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

    Comment


    • Re: Windows 8

      Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
      Denk dat je nog lang zal kunnen wachten.
      Aan de andere kant, 1 installer van minder dan 1MB downloaden en installeren en je bent op een paar clicks van de interface af.
      http://www.msfn.org/board/topic/158666-start-is-back/
      Je kan toch nog naar de gewone interface en moet hem dus toch niet verwijderen? Ik weet eigenlijk niet hoe dat zit met jullie, maar ik werk eigenlijk meestal met de applicaties en niet met een interface. Bovendien is het aantal toepassingen waar ik dagelijks mee werk vrij beperkt en kan het me dus vrij weinig schelen of het iets langer duurt om iets op te sporen wat ik minder frequent gebruik. Het postieve vind ik dat je ruimte wint in hoogte voor je applicaties. Anderzijds ga ik Windows 8 waarschijnlijk links laten liggen en wachten op zijn opvolger.

      Comment


      • Re: Windows 8

        Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
        Denk dat je nog lang zal kunnen wachten.
        Aan de andere kant, 1 installer van minder dan 1MB downloaden en installeren en je bent op een paar clicks van de interface af.
        http://www.msfn.org/board/topic/158666-start-is-back/
        Ziet er niet slecht uit. Het had natuurlijk nog beter gekund als MS op dit moment nog vrijwel GEEN Win8 had verkocht en een rondvraag deed bij de gebruikers naar de reden hiervan....
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Windows 8

          Misschien een rare vraag maar kan je een licentie sleutel kopen ZONDER te installeren?
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • Re: Windows 8

            Weet er iemand waar je in W8 bepaalt welke programma's bij "boot" opstarten?
            BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

            Comment


            • Re: Windows 8

              Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk bericht
              Weet er iemand waar je in W8 bepaalt welke programma's bij "boot" opstarten?
              OK gevonden.

              Zit in Taakbeheer (ctl-alt-del).
              BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

              Comment


              • Re: Windows 8

                Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Je kan toch nog naar de gewone interface en moet hem dus toch niet verwijderen? Ik weet eigenlijk niet hoe dat zit met jullie, maar ik werk eigenlijk meestal met de applicaties en niet met een interface. Bovendien is het aantal toepassingen waar ik dagelijks mee werk vrij beperkt en kan het me dus vrij weinig schelen of het iets langer duurt om iets op te sporen wat ik minder frequent gebruik. Het postieve vind ik dat je ruimte wint in hoogte voor je applicaties. Anderzijds ga ik Windows 8 waarschijnlijk links laten liggen en wachten op zijn opvolger.
                Alles is lekker strak en zo heb ik het graag.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Windows 8

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Misschien een rare vraag maar kan je een licentie sleutel kopen ZONDER te installeren?
                  Kan ik niet direct vinden
                  Ik heb wel alles wat ik wilde: upgrade aan 29,99 euro en een zelf aangemaakte upgrade-dvd dus een dvd die ik niet gekocht heb.
                  Tot nu de goedkoopste en beste Windows die ik ooit gehad heb
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Windows 8

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Misschien een rare vraag maar kan je een licentie sleutel kopen ZONDER te installeren?
                    Een heel rare vraag. Het antwoord is normaal ja, maar het hangt ervan af welke versie je koopt en wat je ermee wil doen. Ik weet niet precies wat ze nu allemaal in huis hebben, maar een aantal dingen die je niet mag doen is:
                    - upgrade kopen voor een oem versie en die dan voor een andere pc gebruiken
                    - oem versie kopen zonder een nieuwe pc te kopen
                    Laat ons zeggen dat ik weinig legale redenen zie om dit te doen.

                    Comment


                    • Re: Windows 8

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Tot nu de goedkoopste en beste Windows die ik ooit gehad heb
                      Voor mij zelfs beste OS.

                      Comment


                      • Re: Windows 8

                        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                        Een heel rare vraag. Het antwoord is normaal ja, maar het hangt ervan af welke versie je koopt en wat je ermee wil doen. Ik weet niet precies wat ze nu allemaal in huis hebben, maar een aantal dingen die je niet mag doen is:
                        - upgrade kopen voor een oem versie en die dan voor een andere pc gebruiken
                        - oem versie kopen zonder een nieuwe pc te kopen
                        Laat ons zeggen dat ik weinig legale redenen zie om dit te doen.
                        Er is een klein verschil tussen mat je niet mag en wat je wel kan doen
                        Mijn Windows 7 ultimate is een OEM (staat niet op een nieuwe pc).
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Windows 8

                          Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                          Voor mij zelfs beste OS.
                          Dat mag je hier niet zeggen
                          Het succes van de iPAD hangt grotendeels af van de interface op de iPAD.
                          Nu, de hardware is ook goed hoor.

                          Windows heeft nu één interface voor alle toestellen: pc, smartphone, tablet enz.
                          Windows 7 was&is een succes en tot nu toe verkoopt Windows 8 beter dan de 7.
                          En wat soms over het hoofd wordt gezien: Windows (8) moet draaien op ALLE hardware. En dat geldt zeker voor de pc's.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Windows 8

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk bericht
                            OK gevonden.

                            Zit in Taakbeheer (ctl-alt-del).
                            Ctrl - Shift - Esc is sneller. Dan open je dadelijk je taakbeheer.
                            Mvg,
                            Rudy Mas
                            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                            Comment


                            • Re: Windows 8

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Dat mag je hier niet zeggen
                              Sorry, ik zou de applefanboys wel eens kunnen bekeren , oo nee .

                              Windows 8 doet het inderdaad zeer goed (minimalistisch uitgedrukt) op elk stuk hardware, elke feature van het OS zeer nuttig, hoe doen ze dat toch?

                              Comment


                              • Re: Windows 8

                                Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                                Sorry, ik zou de applefanboys wel eens kunnen bekeren , oo nee .

                                Windows 8 doet het inderdaad zeer goed (minimalistisch uitgedrukt) op elk stuk hardware, elke feature van het OS zeer nuttig, hoe doen ze dat toch?
                                Wij danken u

                                Cloud en Outlook Express, heb je dat al eens bekeken?
                                Ik heb nog een backup van Outlook Express en via Cloud zou je die kunnen importeren(?).
                                Mijn interesseert daarbij en vooral de in- en uitbox. Mails die ik ooit geschreven en ontvangen hebben.

                                Nu heb ik al een wab-bestand kunnen importeren en dat zou moeten ergens zijn maar waar? Ik vind niks.
                                Je zou ook een add on moeten installeren > mail migration, dacht ik.

                                Het lukt me voorlopig nog niet
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X