Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Art & Craft

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Art & Craft

Bij Konijn heb ik die nog niet gebruikt, daar kun je ook online - mits je bank het ondersteunt - met je bancontact betalen. Op hun site staat bij de info 2% maar ik herinner me dat ik ooit 'ns 2.5 zag staan. Op een grote aankoop zijn dat toch al behoorlijke bedragen

Bij Studio73 betaal je niks als ik het mij goed herinner; bij digicamshop ook niet.

Ik blijf het jammer vinden omdat in het contract tussen de handelaar en de kredietkaartmaatschappijen een paragraaf staat waarin uitdrukkelijk staat dat ze hun klanten geen extra kosten mogen doorrekenen, maar dat dit klaarblijkelijk toch gedoogd wordt. Als een handelaar deze service wil aanbieden, moet hij zijn klanten niet gaan "straffen" voor de kosten waarvan hij zelf bij voorbaat weet heeft. Je kunt die "service" dan beter niet aanbieden.
    Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
      Bij Konijn heb ik die nog niet gebruikt, daar kun je ook online - mits je bank het ondersteunt - met je bancontact betalen. Op hun site staat bij de info 2% maar ik herinner me dat ik ooit 'ns 2.5 zag staan. Op een grote aankoop zijn dat toch al behoorlijke bedragen

Bij Studio73 betaal je niks als ik het mij goed herinner; bij digicamshop ook niet.

Ik blijf het jammer vinden omdat in het contract tussen de handelaar en de kredietkaartmaatschappijen een paragraaf staat waarin uitdrukkelijk staat dat ze hun klanten geen extra kosten mogen doorrekenen, maar dat dit klaarblijkelijk toch gedoogd wordt. Als een handelaar deze service wil aanbieden, moet hij zijn klanten niet gaan "straffen" voor de kosten waarvan hij zelf bij voorbaat weet heeft. Je kunt die "service" dan beter niet aanbieden.
      De marges op producten zijn zo klein geworden dat die 2% echt wel het verschil maken.Zoals eerder gezegd scheelt het wel op grote bedragen en als men 1 uniforme prijs heeft wordt de klant die cash met overschrijving of bancontact betaald wel de duppe van het hele verhaal.

Comment

Ik vind hun vernieuwde website toch maar triestig, zoek maar eens een bepaald type objectief,
        nu kan je niet meer kiezen per merk, of zie ik iets over het hoofd.

Comment

Wel ik ben gewoon aan 't uitkijken naar een nieuwe tv.
          De meesten hier zullen dat wel in de gaten hebben
          De kostprijs is zo goed als dezelfde voor eenzelfde toestel.
          Zelfs de prijzen in Nederland en Duitsland zijn dezelfde, toch zo goed als.
          Bij tvstore en Selextion (beter maar niet duurder zegt hun reclame) is de kostprijs toch wel extreem in het hoge kant.

Ik weet het niet en ik kan het nog minder bewijzen.
          Ofwel zijn er prijsafspraken, ofwel gaat het om een veel gevraagd toestel ofwel houdt de fabrikant alles strak in handen.
          Ik kon nog meer bedenken en veronderstellen
          Maar ik ben er uiteindelijk niets mee.

Zo heb ik dus een adres die me hetzelfde aanbiedt aan heel andere prijzen.
          Je zou dat bijna gaan wantrouwen niet?
          Het prijsverschil bij 2 toestellen was 279 en 309 euro.
          En thuis geleverd.
          Voor wat het waard is: ik heb het hun gevraagd
          Antwoord: we zijn een familiebedrijf en we zijn content met minder winst.
          Het is ook bewezen dat het een betrouwbaar adres is.

Met deze info, gering of niet, kan ik zeggen dat er nog grof geld verdiend wordt
          Mijn klein probleem is dat ik die gegevens (die interessante prijzen via telefoon) niet op papier heb staan omdat me voorgesteld is door A&C om de prijzen aan te passen maar ik moet het bewijzen wat ik idd. heel normaal vind.
          NA de aankoop heb ik alles Maar dan is het te laat.

Je kan je afvragen waarmee ik bezig ben
          A&C heeft een goede naam en dat weet ik dus nu via jullie.
          Mits opleg heb je een zeer snelle levering.
          De prijs LEEK goed en via chat werd me duidelijk en klaar gezegd dat DAT hun verkoopprijs was...
          Het prijsverschil tussen "mijn adres" en hun was nog geen 5 euro.
          Ik had bijna beslist, ook omdat het toestel in voorraad was.
          1,5 dag later hoor ik van die "communicatiefout" > gevolg > een prijs die ik overal vind.
          ================================================== ===============================
          En ja ik vind dat ook niet kunnen wat die extra kosten betreft die men je aanrekent op een betaalkaart.
          Als een handelaar zich dat niet kan permitteren dan moet die maar enkel cash aanvaarden he.
          Ga je wel wat meemaken in bijv. grootwarenhuizen tegen "sluitingstijd"
          In halve duisternis met duizend man aanschuiven aan de kassa
          Dat wordt lachen geblazen. Veel geblaas en weinig gelach denk ik.

Ons geld staat op de bank. Dat kost ons geld.
          De betaalkaart kost ons geld.
          En als we betalen met de betaalkaart dan kost het ons weer geld.
          Last edited by theokus; 5 oktober 2012, 11:34.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Ik vind hun vernieuwde website toch maar triestig, zoek maar eens een bepaald type objectief,
            Die van Konijn vind ik heel goed en gemakkelijk (en snel).
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Ik heb ook al een kamera en een paar lenzen gekocht in de winkel in Mariakerke, vriendelijke mensen en wat het voornaamste is, ze weten waar ze het over hebben als je inlichtingen vraagt. Mvg Yves.
              What you see is what you get

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                De betaalkaart kost ons geld.
                Dat heb je zelf in de hand he Theo. Ik heb een Visa die me niets kost en een MC die me niets kost. Die staan een beetje op non - actief sinds ik nog een andere MC heb die me 5 euro per jaar kost, maar waarbij ik 1 euro per maand cashback heb bij Proximus plus 1 % cashback op de rest van mijn uitgaven.
                En al die kaarten zijn dubbel, voor mij en voor mijn vrouwtje.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

@demeyeregn denk het

Objectieven
                  Canon
                  Tele Zoom
                  Groothoek Zoom
                  Macro
                  Standaard Zoom
                  Vast Brandpunt
                  Tilt en Shift
                  Extenders
                  Fisheye

grts
                  je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                  www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Dat heb je zelf in de hand he Theo. Ik heb een Visa die me niets kost en een MC die me niets kost. Die staan een beetje op non - actief sinds ik nog een andere MC heb die me 5 euro per jaar kost, maar waarbij ik 1 euro per maand cashback heb bij Proximus plus 1 % cashback op de rest van mijn uitgaven.
                    En al die kaarten zijn dubbel, voor mij en voor mijn vrouwtje.
                    Klopt nete
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Tussen gisteren en vandaag blijkbaar aangepast, zouden ze meelezen mischien.....

Nu kan je terug op merk en soort gaan kiezen.

Comment

Ook al dure toestellen gekocht en heel tevreden van A&C, goeie uitleg ook al staat er een rij wachtenden (die waren misschien minder tevreden want ze moesten wachten)
                        Dat men tevreden is kan je zien, want het is er heel druk, het is eigenlijk de enige degelijke winkel in W & Oost vlaanderen die ook tav prijs concureert met de groten in Antwerpen en Limburg.
                        Van mij mogen ze zo doorgaan en nog een stuk groeien.
                        Zorg wel dat je de prijzen bij de concurenten kent, dan heb je een basis om te onderhandelen.
                        Vraag een persoonlijke prijsofferte per e-mail.
                        Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

De kogel is door de kerk.
                          Het is gebeurd, zou Erik Van Looy zeggen

Hopelijk en met een beetje geluk kan ik vrijdag opnieuw en deze keer serieus, tv kijken
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Bij Art en Craft dinsdag 9/10/12 upgrade naar Capture NX2 besteld en vandaag geleverd op het door hen voorziene uur. Wel niet gezien welke pakjesdienst, NL nummerplaat maar geen naam op de bestelwagen.
                            Dezelfde dag 's avonds een Kitchenaid bij MM creation besteld. Deze werd deze morgen om 09hr al geleverd door Bpost.
                            Het hoeft niet altijd kommer en kwel te zijn.
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Dat is me ook opgevallen. Ben dus niet de enige (dacht al dat het aan mij lag trouwens op BD vind ik dat de zoekfunctie ook niet meer is wat het was).

mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                                Bij Art en Craft dinsdag 9/10/12 upgrade naar Capture NX2 besteld en vandaag geleverd op het door hen voorziene uur. Wel niet gezien welke pakjesdienst, NL nummerplaat maar geen naam op de bestelwagen.
                                Dezelfde dag 's avonds een Kitchenaid bij MM creation besteld. Deze werd deze morgen om 09hr al geleverd door Bpost.
                                Het hoeft niet altijd kommer en kwel te zijn.
                                Dat is snel ja
                                Men gaat ook zo meer en meer werken.
                                Mensen gaan winkelen, betalen en nemen de waren direct mee naar huis.
                                Dus die online-diensten willen ook zo werken.

Laatst nog zo'n korte reportage gezien op tv.
                                (was niet de Panasonic )
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X