Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Art & Craft

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Art & Craft

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
    Ik kijk zelden TV dus helaas niet gezien De aankoop ging over een duur item, betwijfel sterk of ze dat wel gratis uitdelen ...
    Het kan een "uitglijder" zijn geweest, elke zaak heeft wel 's een uitglijder tenslotte.

OT=?

Son
    Alles ok Sonnetje
    Die gratis toestellen gebeurt wel hoor
    Die zijn niet van de camion gevallen.

En er is een hemelsbreed verschil tussen verkoopprijzen en de prijzen "af fabriek".

O.T. > een Engelse afkorting voor een reactie die onrechtstreeks iets te maken heeft met het onderwerp (of helemaal niets te maken heeft met enz.).
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Niks dan positieve ervaringen met de mannen uit Mariakerke. Er al verscheidene toestellen en lenzen gekocht met professionele uitleg er bovenop.
      Zelf klant van toen hun net hun zaak hadden en niet meer omgekeken.

Gelukkig scheiden ze hun zaak van huishoudtoestellen netjes van de fotoapparatuur (2 aparte winkels).

Comment

Absoluut tevreden hier, al redelijk wat bij hun gekocht.
        Veel stock, scherpe prijzen, goede service en veel keuze in de winkel zelf ook.
        Nog nooit iets gekocht via hun webshop maar steeds in de winkel, is dan ook de dichtstbijzijnde speciaalzaak voor mij.

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Dank u AlLEmAaL
          Maar gaat u rustig door hoor
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Net gezien bij nazicht dat mijn eventuele aankoop zeer sterk in prijs is gestegen.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Ja Theo, die mannen lezen hier mee he. :-)
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Ja Theo, die mannen lezen hier mee he. :-)
                En toch mag je steeds melden als je prijzen goedkoper hebt gevonden in een Belgische webwinke

Comment

Ik heb juist de zaken voor alle zekerheid nog nagekeken en idd.
                  Maandag was er nog een behoorlijke korting en die ging over 'installatiekosten'. Die korting is nu verdwenen

Men was gisteren ook met de site bezig(?) omdat er wachttijd was voor een aanpassing maar die kwam maar niet door op de pagina die ik bekeek.
                  Dus dacht ik dat het daar aan kon liggen.

Maar euh... het is geen drama he mensen

Ik heb een betere prijs maar de wachttijd is bijna 15 dagen alvorens men kan leveren.
                  Probleem is dat ik die prijs telefonisch heb gekregen.
                  Geen zorgen maken: de zaak is solvabel en een familiebedrijf.

Verder is het ook zo dat de prijsverschillen voor hetzelfde product en die ik kan lezen op een paar sites, miniem zijn.
                  De fabrikant houdt de touwtjes strak...heb ik ergens horen waaien.

Dus, ik moet maar iets meer geduld hebben he
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Zéér content van! Niet alleen voor mijn cameraspul, ook voor frigo's Tv's enzoverder!
                    Goeie prijs, goeie uitleg, goeie service én ook goeie service na verkoop!
                    Winkel in Sint-Denijs heeft ook al het cameraspul in huis, dus daar kan je evengoed terecht moest dat voor jou dichterbij zijn dan Mariakerke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana
                      En toch mag je steeds melden als je prijzen goedkoper hebt gevonden in een Belgische webwinke
                      Dat is wat ik had gedaan ...

Merci voor de OT-toelichting Theokus
                      Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                        Dat is wat ik had gedaan ...

Merci voor de OT-toelichting Theokus
                        Graag gedaan en zeg maar Theo.
                        Over het tweede deel van mijn nickname kunnen we onderhandelen
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

M'n spullen komen ook van Mariakerke. Over het algemeen tevreden, al had ik één keer een verkoper die nogal hautain en ongeduldig was. Jammer. Voor de rest (nog) geen klagen.

Dure spullen koop ik liever in een winkel die binnen een gemakkelijk te bereiken radius ligt. Accessoires koop ik soms online. De verzendkosten - als die er al zijn - versus de benzinekosten om naar Gent te rijden maken het verschil niet. Minpuntje bij A&C is dat ze extra aanrekenen voor het gebruik van een kredietkaart (1.5 %).

En je kan er nu ook toestellen huren...
                          Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
                            M'n spullen komen ook van Mariakerke. Over het algemeen tevreden, al had ik één keer een verkoper die nogal hautain en ongeduldig was. Jammer. Voor de rest (nog) geen klagen.

Dure spullen koop ik liever in een winkel die binnen een gemakkelijk te bereiken radius ligt. Accessoires koop ik soms online. De verzendkosten - als die er al zijn - versus de benzinekosten om naar Gent te rijden maken het verschil niet. Minpuntje bij A&C is dat ze extra aanrekenen voor het gebruik van een kredietkaart (1.5 %).

En je kan er nu ook toestellen huren...
                            Ja er zijn nogal wat extra kosten...maar ik zei al dat als de totaalprijs nog goed is, dan moet je niet twijfelen
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Intussen heb ik die plotse prijsverhoging kunnen oplossen.
                              Het bleek om een "communicatiefout" te gaan....
                              Toch een duur foutje van meer dan 200 euro (dacht iets van 269 euro).

Dus zijn we weer terug bij af
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
                                Minpuntje bij A&C is dat ze extra aanrekenen voor het gebruik van een kredietkaart (1.5 %).
                                Da's bij de meeste zo, ik geloof zelfs dat bij Konijn het 2,5% is

grts
                                Sieg
                                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                                X