Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Art & Craft

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Art & Craft

Heeft er hier iemand ervaringen: goede of minder goede.
    Alles is welkom.

Ik heb er wel al iets over gelezen in de camera's topic.

Zie wel dat er aantal te betalen opties zijn.
    - verzekering
    - verzendingskosten
    - snelle levering extra te betalen
    Maar daar kan ik mee leven vooral als de totaal kost goed is i.v.m. de concurrentie.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Art & Craft

heb daar al gekocht, maar dan in winkel zelf. heb er alleen maar positeive ervaringen aan overgehouden, aanrader!
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

Comment

Zéér goede ervaringen mee, ik ga er wel steeds naar de winkel zelf.

Toen ik na een paar dagen niet tevreden was over die NEX-7 heb ik deze bijna zonder verlies mogen teruggeven,
      Toestel werd dan als DEMO voor 50€ minder verkocht, ik heb er ook maar een 100 opnames mee gemaakt, maar ik moet er wel bijvertellen,
      dat er op dat moment een wachtlijst was op die (overroepen) toestellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Zéér goede ervaringen mee, ik ga er wel steeds naar de winkel zelf.

Toen ik na een paar dagen niet tevreden was over die NEX-7 heb ik deze bijna zonder verlies mogen teruggeven,
        Toestel werd dan als DEMO voor 50€ minder verkocht, ik heb er ook maar een 100 opnames mee gemaakt, maar ik moet er wel bijvertellen,
        dat er op dat moment een wachtlijst was op die (overroepen) toestellen.
        Ja die NEX komt regelmatig in de reclame op de tv.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Zeer goeie ervaringen. Het eerste adres waaraan ik denk als de behoefte van aankoop zich voordoet.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

hier ook goede ervaringen, mensen die het vak kennen.

grts
            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
            www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
              Zeer goeie ervaringen. Het eerste adres waaraan ik denk als de behoefte van aankoop zich voordoet.
              Ze leveren zelfs tot in Limburg
              Gisteren even online geweest met iemand via de chat.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Ze leveren zelfs tot in Limburg
                Gisteren even online geweest met iemand via de chat.
                IK denk dat dit momenteel één van de belangrijste spelers is in Vlaanderen. Een zaak waar men je ook nog een deskundige uitleg kan geven en bovendien aan scherpe prijzen. Hier dus geen dozenschuivers.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  IK denk dat dit momenteel één van de belangrijste spelers is in Vlaanderen. Een zaak waar men je ook nog een deskundige uitleg kan geven en bovendien aan scherpe prijzen. Hier dus geen dozenschuivers.
                  Voilà, zo hoort het.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Wie zijn die "dozenschuivers" dan wel vraag ik mij af?
                    Ik heb heel goede ervaringen met "Studio 73" in Geel (16Km van bij mij thuis) als zowel bij Konijn in Turnhout (25Km ver).
                    Bij Konijn soms "teveel" uitleg (nu ja, wat is teveel?), bij studio 73 altijd genoeg en anders vraag je het maar, het is hen noot teveel om meer uitleg te geven.
                    Art en Craft ken ik niet, te veraf, maar nog nooit iets negatiefs gelezen over deze winkel.
                    Maar in Hasselt is er toch Bartok, of is die dicht?

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

hier ook tevreden over art & craft!
                      nikon stuff

Comment

Ik heb een mindere ervaring met A&C, nam contact omdat concurrent wel flink lager zat van prijs waarop A&C vond dat ze niet hoefden te zakken in prijs (hun goed recht, prima!), maar wél vervolgens zomaar zonder vraag of wat dan ook de concurrent enorm de grond in gingen boren ... Dit kan ik zo niet waarderen, zeker toen na controle van de beweringen dewelke heel makkelijk na te gaan was bleek dat het gezegde wat volgens hun reden was toch bij hun duurder te kopen niet klopte (verwijten a-la illegale import, geen garantie, zaak zou ook voor rechtbank moeten komen en het merk van het nodige niet mogen verdelen enz.)! Einde van de rit ook bij die concurrent niet gekocht, item was niet voorradig en omwille van CB had ik het nodig die datum. Ze konden "waarschijnlijk" factuur wel op die datum zetten maar "waarschijnlijk" is niet zeker en daar waren ze gewoon eerlijk in wat ik dan weer zeer kan waarderen ... Uitendelijk naar Fnac geweest en daar de zelfde prijs onderhandeld!! Die "foute slechte concu" ga ik zeker en vast aan denken bij een volgende aankoop! A&C? Als het niet anders kan en niet van harte ...
                        Last edited by Sonjabelgium; 3 oktober 2012, 14:53.
                        Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Wie zijn die "dozenschuivers" dan wel vraag ik mij af?
                          Ik heb heel goede ervaringen met "Studio 73" in Geel (16Km van bij mij thuis) als zowel bij Konijn in Turnhout (25Km ver).
                          Bij Konijn soms "teveel" uitleg (nu ja, wat is teveel?), bij studio 73 altijd genoeg en anders vraag je het maar, het is hen noot teveel om meer uitleg te geven.
                          Art en Craft ken ik niet, te veraf, maar nog nooit iets negatiefs gelezen over deze winkel.
                          Maar in Hasselt is er toch Bartok, of is die dicht?

rtz, RF
                          Het gaat niet over een camera of andere fotoapparatuur.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                            Ik heb een mindere ervaring met A&C, nam contact omdat concurrent wel flink lager zat van prijs waarop A&C vond dat ze niet hoefden te zakken in prijs (hun goed recht, prima!), maar wél vervolgens zomaar zonder vraag of wat dan ook de concurrent enorm de grond in gingen boren ... Dit kan ik zo niet waarderen, zeker toen na controle van de beweringen dewelke heel makkelijk na te gaan was bleek dat het gezegde wat volgens hun reden was toch bij hun duurder te kopen niet klopte (verwijten a-la illegale import, geen garantie, zaak zou ook voor rechtbank moeten komen en het merk van het nodige niet mogen verdelen enz.)! Einde van de rit ook bij die concurrent niet gekocht, item was niet voorradig en omwille van CB had ik het nodig die datum. Ze konden "waarschijnlijk" factuur wel op die datum zetten maar "waarschijnlijk" is niet zeker en daar waren ze gewoon eerlijk in wat ik dan weer zeer kan waarderen ... Uitendelijk naar Fnac geweest en daar de zelfde prijs onderhandeld!! Die "foute slechte concu" ga ik zeker en vast aan denken bij een volgende aankoop! A&C? Als het niet anders kan en niet van harte ...
                            Bij een goede verkoop gebeurt het soms dat de fabrikant een of een paar toestellen GRATIS aan de winkel geeft.

Er zijn ook onlinewinkels die een klein familiebedrijf zijn en die tevreden zijn met MINDER winst dan anderen.

Vandaag het nieuws gezien over die prijsafspraken?
                            Het is een tikje OT maar toch...
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Ik kijk zelden TV dus helaas niet gezien De aankoop ging over een duur item, betwijfel sterk of ze dat wel gratis uitdelen ...
                              Het kan een "uitglijder" zijn geweest, elke zaak heeft wel 's een uitglijder tenslotte.

OT=?

Son
                              Webstek in opbouw

Comment

Working...
                              X