Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung GS3 reclame val apple aan :D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

Hmmm, cameratroubles op de iPhone 5:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Hmmm, cameratroubles op de iPhone 5:
      http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20121002_023
      Heb je je eigen artikel gelezen

Eerst dacht men aan een defect in de camera van de iPhone 5, maar korte tijd nadien bleek dat wel meer cameralenzen hier last van hebben.
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Jazeker, de vergelijkende test gezien tussen iPhone 4 en iPhone 5

Comment

Jazeker, de vergelijkende test gezien tussen iPhone 4 en iPhone 5
          Ooow juist, dus de tekst is niet belangrijk enkel fotootjes...
          zo leesde ik vroeger ook de krant...
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Ooow juist, dus de tekst is niet belangrijk enkel fotootjes...
            zo leesde ik vroeger ook de krant...
            Wel, op een fotografieforum durft men al eens foto's gaan beoordelen, toestellen gaan vergelijken met de gemaakte ... foto's .

Comment

Wel, op een fotografieforum durft men al eens foto's gaan beoordelen, toestellen gaan vergelijken met de gemaakte ... foto's .
              Ach komaan,
              Er staat duidelijk bij dat meerdere cameralenzen hiervan last kunnen hebben.
              Als ik mijn 400D vergelijk met een 5D, dan zal de 5D ook beter zijn... ondanks dat de 400D iets jonger is...
              moet ik concluderen dat mijn 400D daarom kapot is?

Mijn vergelijking maakt evenveel zin als die van jou...
              zeker als je je eigen artikel leest

Comment

Ach komaan,
                Er staat duidelijk bij dat meerdere cameralenzen hiervan last kunnen hebben.
                Als ik mijn 400D vergelijk met een 5D, dan zal de 5D ook beter zijn... ondanks dat de 400D iets jonger is...
                moet ik concluderen dat mijn 400D daarom kapot is?

Mijn vergelijking maakt evenveel zin als die van jou...
                zeker als je je eigen artikel leest
                Geef nu toch gewoon toe Koen, een 5D gaat men vergelijken met de 5D Mark II en deze dan met de Mark III, toestellen vergelijk je met toestellen uit dezelfde klasse . Deze hier zijn stuk voor stuk opvolgers van eenzelfde lijn toestellen.

En meerdere toestellen? Ja, een "el cheapo" misschien wel maar een iPhone is altijd geprezen geweest voor zijn goeie camera.

Comment

Geef nu toch gewoon toe Koen, een 5D gaat men vergelijken met de 5D Mark II en deze dan met de Mark III, toestellen vergelijk je met toestellen uit dezelfde klasse . Deze hier zijn stuk voor stuk opvolgers van eenzelfde lijn toestellen.

En meerdere toestellen? Ja, een "el cheapo" misschien wel maar een iPhone is altijd geprezen geweest voor zijn goeie camera.
                  ik zie geen reden om toe te geven.
                  Ik vind dat jij deze keer mag toegeven.

Ok de camera heeft een slechte eigenschap, dit wordt door ingenieurs bevestigd dat het aan de lens ligt (die dus ook in andere toestellen zal gebruikt zijn). En niet aan het iPhone 5 concept.
                  maar het zijn dus geen troubles.
                  en puur op een fotootje anders beweren, zonder tekst te lezen.. is niet eens nuttig, zo las ik als peuter de krant... alleen heb je op die manier de essentie van de zaak niet mee.
                  Last edited by Koeno; 2 oktober 2012, 15:49. Reden: verkeerde woordkeuze bij de edoch.

Comment

Ik heb de S3 en ben ook iPhone fan en heb hier nog geen seconde spijt van gehad!. Ik vind het scherm prachtig dit is natuurlijk persoonlijk!
                    Nikon D70 + kit DX 18-70; NIKKOR 70-200 f/2.8 VR; SB-800;Lowepro Magnum AW

Comment

ik zie geen reden om toe te geven.
                      Ik vind dat jij deze keer mag toegeven.

Ok de camera heeft een slechte eigenschap, dit wordt door ingenieurs bevestigd dat het aan de lens ligt (die dus ook in andere toestellen zal gebruikt zijn). En niet aan het iPhone 5 concept.
                      maar het zijn dus geen troubles.
                      en puur op een fotootje anders beweren, zonder tekst te lezen.. is niet eens nuttig, zo las ik als peuter de krant... alleen heb je op die manier de essentie van de zaak niet mee.
                      Dus als als een ingenieur schrijft dat je met de nieuwe 5DIII geen deftige foto's kan maken omdat de sensor slecht is (ik pak hier niet de lens omdat die bij een 5D te vervangen is bij de iphone niet) er wordt bewijs geleverd dat ze inderdaad slecht zijn door voorbeelden te laten zien. Dan ga jij die toch kopen want er is een inginieur die weet aan wat het ligt en het wordt ook elders gebruikt. Trouwens elk fototoestel dat ik al gekocht heb heb ik beoordeeld op de foto's die er mee gemaakt worden en niet op wat mensen er over schrijven.
                      Als een toestel minder goede prestaties levert dan een voorloper van dit toestel is dit een probleem ook al bestaat dit probleem ook bij andere toestellen. Als jij het nieuwe model van een bepaalde auto koopt en het wiel komt af en toe los maar een dit gebeurt ook bij een andere auto dan koop jij die toch? Ik zou precies gaan voor optie 3 en een kopen waarbij dit niet het geval is.
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                        Dus als als een ingenieur schrijft dat je met de nieuwe 5DIII geen deftige foto's kan maken omdat de sensor slecht is (ik pak hier niet de lens omdat die bij een 5D te vervangen is bij de iphone niet) er wordt bewijs geleverd dat ze inderdaad slecht zijn door voorbeelden te laten zien. Dan ga jij die toch kopen want er is een inginieur die weet aan wat het ligt en het wordt ook elders gebruikt.
                        Wat wil "ingenieur" zeggen? Het is niet omdat iemand "ingenieur" is dat die daarom ook altijd een eerlijk of correct oordeel geeft.
                        Toen de 5D uitkwam met de 24-105 L IS stonden de websites vol met gelijkaardige problemen van deze combinatie ... ge kon er geen deftige foto's mee trekken als er wat tegenlicht was.
                        Ik heb deze combinatie toen echter wel gekocht, vond het prachtige foto's maken en had geen enkele ervaring met al de aangehaalde problemen.
                        Toen al de criticasters hun zegje gedaan hadden en andere mensen na wat meer ervaring dan enkele foto's positief begonnen reageren, werd dit geheel weer de hemel ingeprezen als zijnde een perfecte combinatie.
                        Met andere woorden, ge kunt alles manipuleren en er zijn veel meer mensen die erop uit zijn negatieve commentaar te geven in plaats van opbouwende.
                        Dat je met een camera, en zeker deze van een gsm, niet echt naar de zon moet richten voor perfecte foto's weet ondertussen iedereen wel.
                        De voorbeeldfoto's bewijzen echter ook niets, plaats de zon eens in dezelfde hoek (en dus evenveel) bij beide camera's en het verschil zal al veel minder groot zijn.
                        Last edited by VerSeg; 5 oktober 2012, 15:25.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                          Dus als als een ingenieur schrijft dat je met de nieuwe 5DIII geen deftige foto's kan maken omdat de sensor slecht is (ik pak hier niet de lens omdat die bij een 5D te vervangen is bij de iphone niet) er wordt bewijs geleverd dat ze inderdaad slecht zijn door voorbeelden te laten zien. Dan ga jij die toch kopen want er is een inginieur die weet aan wat het ligt en het wordt ook elders gebruikt. Trouwens elk fototoestel dat ik al gekocht heb heb ik beoordeeld op de foto's die er mee gemaakt worden en niet op wat mensen er over schrijven.
                          Als een toestel minder goede prestaties levert dan een voorloper van dit toestel is dit een probleem ook al bestaat dit probleem ook bij andere toestellen. Als jij het nieuwe model van een bepaalde auto koopt en het wiel komt af en toe los maar een dit gebeurt ook bij een andere auto dan koop jij die toch? Ik zou precies gaan voor optie 3 en een kopen waarbij dit niet het geval is.
                          Als je een iPHONE 5 koopt vanwege een camera... dan vind ik dat bizar,
                          waarom je over een sensor begint, terwijl gemeld wordt dat het de lens is, snap ik ook niet goed.
                          wat een auto met niet vastgedraaide wielbouten ermee te maken heeft vind ik ook al raar...
                          maar goed,
                          tis apple, dus tmoet hun fout wel zijn, en vooral slecht...

hoe die mannen ooit winst kunnen maken snap ik niet,
                          ze maken neits dat kwaliteit biedt...

Comment

Gewoon via de rechtbank wat bedelen bij de concurrentie.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Gewoon via de rechtbank wat bedelen bij de concurrentie.
                              Aaj lolled

Comment

Als je een iPHONE 5 koopt vanwege een camera... dan vind ik dat bizar,
                                waarom je over een sensor begint, terwijl gemeld wordt dat het de lens is, snap ik ook niet goed.
                                wat een auto met niet vastgedraaide wielbouten ermee te maken heeft vind ik ook al raar...
                                maar goed,
                                tis apple, dus tmoet hun fout wel zijn, en vooral slecht...

ze maken neits dat kwaliteit biedt...
                                Ik zeg niet dat ze niets goed maken, maar wel dat ze altijd de schuld bij een ander leggen. Ik heb momenteel zelf een Iphone en buiten dat die wat traag is (3GS) ben ik daar tevreden van en ga enkel overschakelen naar een samsung omdat ik de widgets leuk vind anders had ik een Ihpone 5 gekocht. Maar dat het hun fout is is duidelijk, de lens mag rotslecht zijn maar het zijn apple mensen die gekozen hebben om deze te gebruiken in de Iphone 5.
                                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                                http://www.stevevandegaer.be

Comment

Working...
                                X