Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung GS3 reclame val apple aan :D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Apple heeft maar 1 echte concurrent en dat is Samsung, ook de reden natuurlijk waarom ze Samsung aanvallen, logischer zou zijn dat ze ook HTC, LG, SONY en anderen gaan aanvallen want die smartphones lijken natuurlijk ook op Apple toestellen.... Samsung wordt te groot en te succesvol en dat willen ze tegenhouden met op den duur echt absurde rechtszaken..... hoe heet dat liedje van Boudewijn De Groot ook alweer waarin dit voorkomt : de concurrentie verslaan maar zelf haast failliet gaan.... ik heb zelfs ook een ipad en een iphone maar de laatste tijd gaat Apple wel echt te ver, mijn sympathie zijn ze in ieder geval kwijt, hoe goed hun producten ook mogen zijn....
    Concurrent is dan nog veel gezegd. Ergens moet apple toegeven dat samsung goed is, anders zouden ze niet hun componenten gebruiken
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

    Comment


    • #32
      Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Apple heeft maar 1 echte concurrent en dat is Samsung, ook de reden natuurlijk waarom ze Samsung aanvallen, logischer zou zijn dat ze ook HTC, LG, SONY en anderen gaan aanvallen want die smartphones lijken natuurlijk ook op Apple toestellen.... Samsung wordt te groot en te succesvol en dat willen ze tegenhouden met op den duur echt absurde rechtszaken..... hoe heet dat liedje van Boudewijn De Groot ook alweer waarin dit voorkomt : de concurrentie verslaan maar zelf haast failliet gaan.... ik heb zelfs ook een ipad en een iphone maar de laatste tijd gaat Apple wel echt te ver, mijn sympathie zijn ze in ieder geval kwijt, hoe goed hun producten ook mogen zijn....
      Inderdaad, mijn sympathie zijn ze ook kwijt. Dit heeft niks meer met het rationele te maken.
      Ik las dit vandaag: http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20120924_039
      Dit is de druppel, ga uit van je eigen sterkte zou ik zeggen. Er mogen dan fanboys met elkaar op de vuist gaan in Duitsland voor de nieuwe iPhone 5 in handen te krijgen maar als ze de massa verliezen is het rap gedaan met hun produkten. Nu komen ze over als een bende zieligaards.

      Comment


      • #33
        Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Inderdaad, mijn sympathie zijn ze ook kwijt. Dit heeft niks meer met het rationele te maken.
        Ik las dit vandaag: http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20120924_039
        Dit is de druppel, ga uit van je eigen sterkte zou ik zeggen. Er mogen dan fanboys met elkaar op de vuist gaan in Duitsland voor de nieuwe iPhone 5 in handen te krijgen maar als ze de massa verliezen is het rap gedaan met hun produkten. Nu komen ze over als een bende zieligaards.
        Ja en de meeste mensen met een S3 gebruiken wel widgets veronderstel ik en dan lijkt de samsung helemaal niet meer op de iphone
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

        Comment


        • #34
          Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

          Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
          Ja en de meeste mensen met een S3 gebruiken wel widgets veronderstel ik en dan lijkt de samsung helemaal niet meer op de iphone
          Straf dat het in geval van Android altijd over Samsung moet gaan ... HTC of andere merken zie je bijna niet vermeld in vergelijking met Samsung niettegenstaande ze gelijkaardige toestellen maken met dezelfde technologie.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #35
            Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

            En wetten zijn er om overtreden te worden (voor Apple althans):

            Comment


            • #36
              Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

              Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
              En wetten zijn er om overtreden te worden (voor Apple althans):
              http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20120924_076
              Dus jouw respect voor MS windows moet dan toch ook al minimaal zijn?
              De verwijten die je apple aansmeert... dan moet MS windows echt wel erg zijn

              wat een gedoe toch
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

              Comment


              • #37
                Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                En wetten zijn er om overtreden te worden (voor Apple althans):
                http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20120924_076
                Maar dat is dan weer goed nieuws als je je iPhone als afstandsbediening voor je camera wilt gebruiken met Triggertrap.

                Comment


                • #38
                  Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  En wetten zijn er om overtreden te worden (voor Apple althans):
                  http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20120924_076
                  Maar misschien doen ze met deze overtreding van regeltjes misschien wel een goede zaak.
                  Met veel toestellen kan je het volume niet eens luid genoeg meer zetten om deftig te kunnen luisteren.
                  Ge moet vaak al heel goed opletten dat uw bestand met hoog volume opgenomen is.
                  Op verschillende toestellen ben ik zelf toch ook al met bepaalde truukjes de beperking gaan aanpassen omdat het gewoon belachelijk laag begrensd is.
                  Nu zijn de ene oortjes/koptelefoon ook de andere niet en scheelt dat ook veel in volume.
                  Maar je zal maar met een stillere koptelefoon zitten en het volume niet hoog genoeg kunnen zetten.

                  Zelfde belachelijke regel is dat ge het geluid niet meer kunt afzetten van de camera (meeste toestellen) ... belachelijk gewoon.
                  Is om spionage tegen te gaan ... als ge buiten bent tussen veel volk hoor je het toch niet, als ge uw vinger op de speaker houdt ook niet.
                  Maar als ge thuis uw huisdier eens op een mooi moment wil fotograferen, dan is die na de eerste foto al wel ribbedebie omdat die dat blijkbaar wel wat beter hoort dan jij.
                  En wat privacy betreft ... filmen kan je dan wel zonder geluid.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #39
                    Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                    Zelfde belachelijke regel is dat ge het geluid niet meer kunt afzetten van de camera (meeste toestellen) ... belachelijk gewoon.
                    Is om spionage tegen te gaan ... als ge buiten bent tussen veel volk hoor je het toch niet, als ge uw vinger op de speaker houdt ook niet.
                    Maar als ge thuis uw huisdier eens op een mooi moment wil fotograferen, dan is die na de eerste foto al wel ribbedebie omdat die dat blijkbaar wel wat beter hoort dan jij.
                    En wat privacy betreft ... filmen kan je dan wel zonder geluid.
                    Geen last van met mijn S2. Ze hebben nu net een 13Mp sensonr. Dat is meer dan mijn 5D.
                    http://tweakers.net/nieuws/84543/pan...ltjes-aan.html

                    Comment


                    • #40
                      Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      Heb me onlangs een 4S gekocht van 6 maanden oud, dus nog in garantie, als nieuw. Heel tevreden met m'n iLucht 4S. En met m'n iMac, iPad, iPod, Airport en binnenkort Apple TV...
                      't Ruikt hier gelijk een bos, zo gezond !



                      Waarom doe je het dan ?
                      1) fijn voor u, en zo gezond als een bos? Apple is nochtans niet het meest ecologische bedrijf.
                      2) Ik wil geen mensen op stang jagen en zeg dat dan even, jij neemt er blijkbaar wel aanstoot aan, daar kan ik niks aan doen.
                      Ik wil gewoon mijn mening kwijt zoals de meeste dat op een forum doen. Veel plezier nog met je appels
                      (neem ook hier geen aanstoot aan, ik begrijp dat jij er wel plezier aan hebt)
                      Nikon D7000 en wat lenzen.
                      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                      Comment


                      • #41
                        Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                        Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                        1) fijn voor u, en zo gezond als een bos? Apple is nochtans niet het meest ecologische bedrijf.
                        Dat zijn bedrijven die elektrische wagens maken ook niet, en toch is hun product ecologisch? (zogezegd )
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                          Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                          1) fijn voor u, en zo gezond als een bos? Apple is nochtans niet het meest ecologische bedrijf.
                          2) Ik wil geen mensen op stang jagen en zeg dat dan even, jij neemt er blijkbaar wel aanstoot aan, daar kan ik niks aan doen.
                          Ik wil gewoon mijn mening kwijt zoals de meeste dat op een forum doen. Veel plezier nog met je appels
                          (neem ook hier geen aanstoot aan, ik begrijp dat jij er wel plezier aan hebt)
                          Tja, whatever.
                          Ik vind gewoon dat alles van Apple logisch in elkaar zit. Heb lang getwijfeld om een nieuwe smartphone te kopen en stond op het punt een Google nexus te kopen tot ik die deal met de 4S vond (een iphone was eigenlijk wat ik altijd al wilde).
                          Ik vind Android zeker niet slecht, maar ik vraag me af waar Android nu zou staan mocht iOS nooit bestaan hebben. Ik vraag me ook af waar Windows nu zou staan mocht Mac OS nooit bestaan hebben.

                          Uiteindelijk werkt alles van apple (voor mij toch) zonder kopzorgen. 't mag elitair zijn, lig daar niet van wakker. Ben al Apple fan van 1999, lang vóór de iRage op gang kwam. M'n vrouw heeft een Dell met Win7, niet slecht, maar soms irriteert alles me danig dat ik de boel tegen de muur wil kwakken.

                          Enfin, ieder zijn meug, de mijne is Apple.

                          Dit gezegd zijnde, iOS en OS X zijn top, maar met Android kan ik gerust leven en het enige desktop alternatief voor OS X voor mij is Ubuntu. Windows moet ik niet hebben... (dat komt ervan na 13 jaar thuis en 12 jaar op het werk met Mac te werken )
                          Panasonic Lumix FZ2000

                          Comment


                          • #43
                            Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                            Ik vind Android zeker niet slecht, maar ik vraag me af waar Android nu zou staan mocht iOS nooit bestaan hebben. Ik vraag me ook af waar Windows nu zou staan mocht Mac OS nooit bestaan hebben.

                            M'n vrouw heeft een Dell met Win7, niet slecht, maar soms irriteert alles me danig dat ik de boel tegen de muur wil kwakken.
                            Ik vraag me af waar apple nu zou staan mocht linux nooit bestaan hebben

                            Dat tegen de muur kwakken had ik met mijn macbook pro, heb op een vorige job het een jaar uitgehouden met een mac en toen gaan smeken aan mijn baas om toch maar een gewone laptop te krijgen met windows 7.
                            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                            http://www.stevevandegaer.be

                            Comment


                            • #44
                              Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                              Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                              Ik vraag me af waar apple nu zou staan mocht linux nooit bestaan hebben

                              Dat tegen de muur kwakken had ik met mijn macbook pro, heb op een vorige job het een jaar uitgehouden met een mac en toen gaan smeken aan mijn baas om toch maar een gewone laptop te krijgen met windows 7.
                              Waar zou windows gestaan hebben mocht QDOS nooit bestaan hebben.
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                                Uiteindelijk werkt alles van apple (voor mij toch) zonder kopzorgen. 't mag elitair zijn, lig daar niet van wakker.
                                Het "elitair" zijn is wat de meeste fanboys aantrekt Het enige probleem is dat ze enkel denken dat ze zo tot de elite behoren, maar tegenwoordig loopt elke Jan met de pet rond met een iPhone en macbook. Misschien onderscheid je uzelf dan wel meer door een ander toestel te gebruiken
                                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                                http://www.stevevandegaer.be

                                Comment

                                Working...
                                X