Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung GS3 reclame val apple aan :D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Ik dus helemaal niet, ik denk er zelfs aan de S3 te verkopen en de Samsung Note 2 met zijn 5,5 " scherm aan te kopen.
    Een collega van mij heeft een Galaxy Note en ik moet bekennen... 't is behoorlijk lachwekkend als ze met dat ding aan haar oor staat te bellen
    Als ze in profiel staat, zie je haar gezicht niet eens meer
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door mental-marco Bekijk bericht
      Hij zat gelukkig bij mijn abbo. Zou er zelf los nooit zoveel voor betalen.
      Dat komt nochtans áltijd duurder uit... Anders zouden die formules niet bestaan.
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #18
        Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

        Nog een apple aanval ...
        http://macrange.com/2012/09/21/swiss...ver-ios-6-app/

        Comment


        • #19
          Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

          Wat ik wel grappig vindt,
          Dat het allemaal "samsung valt apple aan", nog een aanval op apple....

          tmoet zijn dat apple hun concurrenten en "niet-liefhebbers" de ogen uitsteekt dat er altijd maar moet aangevallen worden...
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #20
            Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Wat ik wel grappig vindt,
            Dat het allemaal "samsung valt apple aan", nog een aanval op apple....

            tmoet zijn dat apple hun concurrenten en "niet-liefhebbers" de ogen uitsteekt dat er altijd maar moet aangevallen worden...
            Dan denk ik dat je het niet helemaal begrepen hebt, vooral niet wat betreft die tweede 'aanval'.

            Comment


            • #21
              Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              Dan denk ik dat je het niet helemaal begrepen hebt, vooral niet wat betreft die tweede 'aanval'.
              Wat begrijp ik niet goed, dat SBB Apple zou willen aanklagen omdat de klok dezelfde look heeft als hun werk?
              En het filmpje in 1e post is wat met Apple lachen (pas op, kvond het wel goed gevonden he )

              maar wat begrijp ik dan niet?
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

              Comment


              • #22
                Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Wat begrijp ik niet goed, dat SBB Apple zou willen aanklagen omdat de klok dezelfde look heeft als hun werk?
                Toch wel begrepen dus. Inderdaad, Apple sleept Samsung voor de rechter omdat de apparaten van beide makers teveel op elkaar zouden lijken. Ondertussen gebruiken ze zelf wel een klokdesign van iemand anders. Dat heeft dus niks te maken met Apple die de 'ogen uitsteekt' van SBB of Mondaine en daarom aangevallen wordt. 't Is gewoon jatwerk.

                Comment


                • #23
                  Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                  I just love Conan :
                  http://www.youtube.com/watch?v=dZKzkEu2dKw
                  Panasonic Lumix FZ2000

                  Comment


                  • #24
                    Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                    Apple heeft maar 1 echte concurrent en dat is Samsung, ook de reden natuurlijk waarom ze Samsung aanvallen, logischer zou zijn dat ze ook HTC, LG, SONY en anderen gaan aanvallen want die smartphones lijken natuurlijk ook op Apple toestellen.... Samsung wordt te groot en te succesvol en dat willen ze tegenhouden met op den duur echt absurde rechtszaken..... hoe heet dat liedje van Boudewijn De Groot ook alweer waarin dit voorkomt : de concurrentie verslaan maar zelf haast failliet gaan.... ik heb zelfs ook een ipad en een iphone maar de laatste tijd gaat Apple wel echt te ver, mijn sympathie zijn ze in ieder geval kwijt, hoe goed hun producten ook mogen zijn....
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Apple heeft maar 1 echte concurrent en dat is Samsung, ook de reden natuurlijk waarom ze Samsung aanvallen, logischer zou zijn dat ze ook HTC, LG, SONY en anderen gaan aanvallen want die smartphones lijken natuurlijk ook op Apple toestellen.... Samsung wordt te groot en te succesvol en dat willen ze tegenhouden met op den duur echt absurde rechtszaken..... hoe heet dat liedje van Boudewijn De Groot ook alweer waarin dit voorkomt : de concurrentie verslaan maar zelf haast failliet gaan.... ik heb zelfs ook een ipad en een iphone maar de laatste tijd gaat Apple wel echt te ver, mijn sympathie zijn ze in ieder geval kwijt, hoe goed hun producten ook mogen zijn....
                      tgoh, ik denk dat je zoiets niet op zo'n manier mag bekijken.
                      een bedrijf is er om winst te maken.
                      apple, HTC samsung, weet ik veel nog wat zijn allemaal geen sinterklaasbedrijven ... op welke manier dan ook dat ze winst maken maakt voor een bedrijf geen reet uit, het enigste dat telt op het eind van de rit is WIST enkel en alleen dat winst...
                      ik heb een 2 dagen geleden een discussie gehad met iemand die een echte Apple fanboy was en tging toen ook over de nieuwe iPhone5 en de nieuwe SG3
                      diekerel was ook continue samsung aan het afbreken hoe kinderachtig ze wel niet zijn... maar tegenwoordig is ieder bedrijf kinderachtig en voeren ze gewoon oorglog om elkaar de nek te kunnen omwringen.

                      zoals gezegd op welke manier ze het ook doen het enigste wat telt is winst en meer niet.
                      al moeten ze een atoombom smijten op het andere bedrijf winst telt en meer niet.

                      en ik kan geen enkel bedrijf dan ook ongelijk geven want men is er niet om sinterklaas te spelen maar om geld te verdienen.

                      Grtz david

                      Comment


                      • #26
                        Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                        Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                        tgoh, ik denk dat je zoiets niet op zo'n manier mag bekijken.
                        ...
                        Zeg je verder nu niet net hetzelfde als Francis? Maar dan iets anders?

                        Comment


                        • #27
                          Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                          Het grote probleem is dat er soms wel echt belachelijke patenten worden uitgedeeld en vooral bepaalde software patenten zijn erover.

                          Ik moet toegeven dat zo een Samsung Galaxy S2 wel erg hard op een iPhone lijkt. Alleen kan je een platte telefoon die uit een glasplaat bestaat niet echt anders laten lijken. De S3 lijkt in mijn ogen helemaal niet meer op de iPhone, maar Apple denk daar dus blijkbaar anders over.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                            tmoet zijn dat apple hun concurrenten en "niet-liefhebbers" de ogen uitsteekt dat er altijd maar moet aangevallen worden...
                            Sowiezo gaan Apple fans geen Samsung kopen door zulke reclame. Het doel van de reclame is de rest van de bevolking (de meerderheid die er niet aan zou denken om in de rij te gaan staan voor een telefoon) een filmpje geven waar ze eens mee kunnen lachen. Dat is goede reclame, maar werkt maar in 1 richting. Op dezelfde manier dat je geweldig de draak kan steken met religie, maar met atheisme valt nauwelijks te lachen.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                              Niet de winst telt, de gelukkige aandeelhouder, die is belangrijk ...
                              Voor wie wacht komt alles veel te laat ...

                              Comment


                              • #30
                                Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                                Een collega van mij heeft een Galaxy Note en ik moet bekennen... 't is behoorlijk lachwekkend als ze met dat ding aan haar oor staat te bellen
                                Ik heb zelf zowel de SIII als de Note en ze kennen elk een eigen gebruik.
                                De SIII is veel handiger om te bellen dan de Note wegens zijn toch wat handiger formaat, de Note wil ik geen 10 minuten aan mijn oor houden.
                                De Note heeft dan weer een groter scherm wat bepaalde toepassingen ten goede komt, ook het gebruik van de stylus is zeer handig.
                                De SIII zou ik aanraden voor mensen die vooral moeten bellen, de Note voor mensen die vooral mobiel moeten werken en een tablet te groot vinden.
                                Maar iemand met heel grote pollekes kan natuurlijk al iets groter in handen houden.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X