Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung GS3 reclame val apple aan :D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

    Ik voel me zeker niet elitair. Ik vind Apple duur, daarom dat ik zelden iets 'nieuw' koop van Apple. Maar ik hou van hun producten.
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #47
      Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

      Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
      Het "elitair" zijn is wat de meeste fanboys aantrekt Het enige probleem is dat ze enkel denken dat ze zo tot de elite behoren, maar tegenwoordig loopt elke Jan met de pet rond met een iPhone en macbook. Misschien onderscheid je uzelf dan wel meer door een ander toestel te gebruiken
      En dan nu de clou:
      elitair
      kleine, besloten groep van vooraanstaande, bevoorrechte mensen
      Als iedereen er mee rond loopt, dan kan je het niet meer elitair noemen.
      Dus stop er dan ook mee.

      'k vind het sterk dat jij weet wat de meeste fanboys aantrekt, heb je dan ook enig onderzoek dat dit aantoont? of is het natte vinger werk?

      Ik vind dat vele mensen die apple willen aanvallen zich heel elitair gedragen...
      Ik heb heel wat apple producten. Ik kocht de iPad (de eerste) toen de derde ging uitkomen, deze voldeed aan al mijn noden.
      Ik kocht een 3GS als de 4S uitkwam, de 3GS voldeed aan alles wat ik nodig had, maar voelde beter aan als de gemiddelde andere gsm voor die prijs (150euro 2e hands).
      mijn macbook kocht ik nieuw... op 5jaar tijd nog nooit problemen mee gehad... de 5jarige windows laptop is ondertussen al 2 keer geformatteerd

      ik koop kwaliteit... (voor zover ik betalen kan), maar ben het stilaan beu om heel wat termen naar mijn hoofd te krijgen...

      Ik wou een goede motor, ik kocht een honda,
      Een goede auto, ik kocht een beproefde Toyota Starlet,
      Zelfde in computer wereld....

      Ja ik ben Fan, neen ik ga niet proberen te overtuigen. En ja ik ben het beu om Fanboy/Elitair/ea genoemd te worden...
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

      Comment


      • #48
        Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

        Ik heb eerst ook een samsung gio gekocht. Apple was duur werd er gezegd. Veel apps moeten op intern geheugen staan, en kan je niet op extern geheugen zetten. Mijn interne geheugen was 256 mb warvan al een groot gedeelte werd gebruikt door software die er standaard op zit en die je niet kunt verwijderen. Daarnaast was dat ding zo traag dat angry birds al haperde. BEllen ging ook niet goed. Als hij op scherm beveiliging was gesprongen tijdens een gesprek kon ik niet meer ophangen.

        Ik ben toen voor een iphone 4 gegaan van 500 euro 8GB. Alles werkt daar perfect. Een goede samsung telefoon komt denk ik wat prijs betreft ook in de buurt bij een iphone met 8Gb denk ik. Misschien dat het nu veranderd is. Maar toen ik mijn iphone kocht zaten er genoeg telefoons van samsung ook rond de 500 euro.

        Ik ben verder geen apple fan en de kans is groot dat ik volgende keer voor een HTC of iets dergelijks ga. Maar het is niet zo dat je bij apple alleen voor het merk/lucht betaald.
        nikon D90 & ikelite D70 housing

        Comment


        • #49
          Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

          Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          En dan nu de clou:


          Als iedereen er mee rond loopt, dan kan je het niet meer elitair noemen.
          Dus stop er dan ook mee.

          'k vind het sterk dat jij weet wat de meeste fanboys aantrekt, heb je dan ook enig onderzoek dat dit aantoont? of is het natte vinger werk?

          Ik vind dat vele mensen die apple willen aanvallen zich heel elitair gedragen...
          Ik heb heel wat apple producten. Ik kocht de iPad (de eerste) toen de derde ging uitkomen, deze voldeed aan al mijn noden.
          Ik kocht een 3GS als de 4S uitkwam, de 3GS voldeed aan alles wat ik nodig had, maar voelde beter aan als de gemiddelde andere gsm voor die prijs (150euro 2e hands).
          mijn macbook kocht ik nieuw... op 5jaar tijd nog nooit problemen mee gehad... de 5jarige windows laptop is ondertussen al 2 keer geformatteerd

          ik koop kwaliteit... (voor zover ik betalen kan), maar ben het stilaan beu om heel wat termen naar mijn hoofd te krijgen...

          Ik wou een goede motor, ik kocht een honda,
          Een goede auto, ik kocht een beproefde Toyota Starlet,
          Zelfde in computer wereld....

          Ja ik ben Fan, neen ik ga niet proberen te overtuigen. En ja ik ben het beu om Fanboy/Elitair/ea genoemd te worden...
          Ik heb het woord elitair overgenomen van de post waar ik op reageerde Maar de fanboys zien enkel wat ze willen zien blijkbaar en reageren dan enkel op degene die geen fan zijn
          BTW over de kwaliteit kan ik zeggen dat een mac evenveel stuk gaat dan een andere pc. Ik heb in een bedrijf gewerkt waar ongeveer 600 macbook pro's in gebruik waren. Daar kwam gemiddeld 1 laptop per week binnen met hardware problemen. Ik heb gewerkt in een bedrijf waar ongeveer hetzelfde aantal HP laptops gebruikt werken en daar kwamen niet meer hardware problemen binnen.

          BTW je moet mij niet overtuigen, ik heb een Iphone en ben daar jaren tevreden van geweest (3GS) nu vind ik hem ondertussen veel te traag en zijn er voor mij voordelen aan android omdat ik de widgets handig vind. Maakt dat een iphone slecht. Zeker niet maar android biet dingen die ik wil die apple niet bied.
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

          Comment


          • #50
            Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

            Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
            Maar de fanboys zien enkel wat ze willen zien blijkbaar en reageren dan enkel op degene die geen fan zijn
            Juist,
            en jij doet dat niet...
            pot, ketel en zwart.
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • #51
              Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

              Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
              Juist,
              en jij doet dat niet...
              pot, ketel en zwart.
              Wel nee, want ik heb nooit tov u gereageerd als fanboy. Maar blijkbaar voelde je u toch aangesproken bij mijn reactie naar iemand anders op het forum. Dus dan besluit ik maar dat je ofwel een fanboy bent ofwel jezelf elitair vind. Ik zie anders geen reden waarom jij het beu kan zijn fanboy genoemt te worden als ik zo niet op u gereageerd heb
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

              Comment


              • #52
                Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                Ik kan ondertussen van beide walletjes eten, ik heb een iphone 4, de ipad 3, Samsung Tab 10.1 en de SGIII, wat smartphone betreft overtreft de SGIII de iphone 4 ( de 5 heb ik niet ) op alle gebieden, bij de tablets geldt voor mij het omgekeerde, daar vind ik de iPad 3 superieur. Dat is dus een persoonlijke mening he . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #53
                  Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Ik kan ondertussen van beide walletjes eten, ik heb een iphone 4, de ipad 3, Samsung Tab 10.1 en de SGIII, wat smartphone betreft overtreft de SGIII de iphone 4 ( de 5 heb ik niet ) op alle gebieden, bij de tablets geldt voor mij het omgekeerde, daar vind ik de iPad 3 superieur. Dat is dus een persoonlijke mening he . . .
                  Ik kan je daar in volgen denk ik, ik zou voor een tablet ook graag een ipad gehad hebben maar sony gaf de mogelijkheid om de tablet te gebruiken als universal remote vandaar toch een android gekozen. Per ongeluk ervaring met de migratie van iphone naar SG3?
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

                  Comment


                  • #54
                    Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                    Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                    Per ongeluk ervaring met de migratie van iphone naar SG3?
                    Eigenlijk niet echt, mijn contacten en telefoonnummers stonden al bijna allemaal in Google, dus inloggen met mijn Google account was voldoende om te synchroniseren.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #55
                      Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                      Toch wel een behoorlijke fail van Samsung voor de SGS2 ...
                      http://tweakers.net/nieuws/84578/reg...-resetten.html

                      Het is niet helemaal duidelijk wat er allemaal kwetsbaar is en welke toestellen. Best even checken of je toestel vraagt of je links in een sms wil openen, want dat is blijkbaar ook kwetsbaar. Die van mij is safe voor sms'en nu

                      Comment


                      • #56
                        Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Eigenlijk niet echt, mijn contacten en telefoonnummers stonden al bijna allemaal in Google, dus inloggen met mijn Google account was voldoende om te synchroniseren.
                        M'n iPad (iOS6), iPhone (iOS6) en iMac (Mountain Lion) synchroniseren ook allemaal perfect met google mail, calendar, enz.
                        Panasonic Lumix FZ2000

                        Comment


                        • #57
                          Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                          M'n iPad (iOS6), iPhone (iOS6) en iMac (Mountain Lion) synchroniseren ook allemaal perfect met google mail, calendar, enz.
                          Even gechecked en blijkbaar staan al mijn contacten ook al in mijn gmail, dat komt wel goed dan .
                          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                          http://www.stevevandegaer.be

                          Comment


                          • #58
                            Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                            Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                            Het is niet helemaal duidelijk wat er allemaal kwetsbaar is en welke toestellen. Best even checken of je toestel vraagt of je links in een sms wil openen, want dat is blijkbaar ook kwetsbaar. Die van mij is safe voor sms'en nu
                            Als mijn vrouw of goede kennis mij een sms stuurt, dan durf ik ervan uitgaan dat ze me geen slechtbedoeld bericht willen sturen en dat ik gerust op die link mag klikken.
                            Als een vreemde mij een link stuurt, dan is de kans nihil dat ik die link ook ga aanklikken of zelfs het bericht open.
                            Ik zie eigenlijk het probleem niet is ... de grootste bug zit in de mensen hun klikgedrag.
                            Tenzij die link al uitgevoerd zou worden zonder dat ge het bericht opent.
                            En dan nog ... laat ze maar een reset doen, de auto restore zal wel zorgen dat het meeste vanzelf terugkomt.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #59
                              Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Tenzij die link al uitgevoerd zou worden zonder dat ge het bericht opent.
                              Dat was net het probleem eigenlijk.

                              Comment


                              • #60
                                Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                                Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                                Toch wel een behoorlijke fail van Samsung voor de SGS2 ...
                                Beetje vervelend moest het gebeuren, maar ongeveer alle data wordt in de cloud/externeSD opgeslagen. Dus binnen de kortste keren weer up & running.

                                Comment

                                Working...
                                X