Upgraden naar IOS 6, doen of niet?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Upgraden naar IOS 6, doen of niet?
Ik wacht altijd een tijdje tot de kinderziektes er zowat uit zijn.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk berichtIk wacht altijd een tijdje tot de kinderziektes er zowat uit zijn.
Er is toch al een tijd met beta-versies getest?
Ik ben nieuw met Apple-dingen, heb vorig jaar de iPhone 4 (zonder S) gekocht op dezelfde dag dat ios 5 uitkwam.
Dat heb ik meteen geïnstalleerd en geen last van kinderziektes gehad.
Ook niets over gelezen of gehoord van anderen.
Nu ben ik nieuwsgierig naar ios 6 maar wil weten of het de batterijduur verkort.
Als dat het geval is, en ik vrees er voor, dan hoef ik het niet en blijf bij ios 5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk berichtZitten die er dan in?
Direct na de update kwamen er veel klachten binnen over het ontbreken van wifi-verbinding. iPhones en iPads herkenden het wifi-netwerk niet meer. Apple heeft vrij snel een oplossing uitgerold waarna het probleem verholpen was. De exacte toedracht is echter nog onduidelijk.
Ook komen er klachten binnen over verdwenen muziek op de iOS-apparaten. De nummers zijn wel zichtbaar, maar kunnen niet afgespeeld worden. Niet alle gebruikers hebben hier overigens last van.
Het verwijderen van Google Maps is de meest controversiële aanpassing en na onze eerste tests kunnen we zeggen dat Apple beter nog even had kunnen wachten.
In de eigen kaarten-app met kaarten van TomTom zijn locaties in Nederland vaak lastiger of niet te vinden. Het gaat dan vooral om winkels en herkenningspunten. Adressen worden uiteraard wel gewoon gevonden. Ook lijkt de software niet altijd up to date te zijn waardoor inmiddels verhuisde bedrijven op de verkeerde locatie worden geplaatst.
Ik wacht dus nog maar even af. Sowieso zit ik met een iPad die ik niet en een iPhone die ik wel kan upgraden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtBlijkbaar wel.
Ik wacht dus nog maar even af. Sowieso zit ik met een iPad die ik niet en een iPhone die ik wel kan upgraden.
En wellicht laat ik ios 5 staan, mogelijk is het zelfs gunstiger voor de batterijduur en prestaties (snelheid) om niet te upgraden.
Comment
-
Last edited by Leonidas; 20 september 2012, 19:18.
Comment
-
Ik vind wel dat google maps gemakkelijker werkt dan apple's eigen navigatie app
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Comment
-
Ik vind dat het internet sneller werkt onder ios6nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtIk vind dat het internet sneller werkt onder ios6
Comment
-
-
Geen enkel probleem hier.
Trouwens nog nooit problemen gehad na een update
Comment
-
Sorry dat ik misschien een domme vraag ga stellen, maar ik heb nog niet lang een IPad.Wat gaat er gebeuren met al die Apps die ik heb?
Want ik kreeg hier juist ook een bericht voor IOS 6 te upgraden.
Sent from my iPad using Tapatalk HDmvg FrançoisVM
Canon 7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk berichtSorry dat ik misschien een domme vraag ga stellen, maar ik heb nog niet lang een IPad.Wat gaat er gebeuren met al die Apps die ik heb?
Want ik kreeg hier juist ook een bericht voor IOS 6 te upgraden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtDaar gebeurt niets mee., juist google maps die nog niet werkt met IOS 6 zeker.
mvg FrançoisVM
Canon 7D
Comment
Comment