Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Upgrade ondertussen gedaan, alles werkt ondertussen weer iets minder goed....
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Bedankt voor de melding, ik ga nóg langer wachten.
Het is een onderdeel van de Apple store die erg traag werkt, vooral het oproepen van de updates duurt een eeuwigheid, als het al lukt, meestal sluit het programma zich iedere keer af . . . :'
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
OK, dan heb ik 'alles werkt ondertussen weer iets minder goed' verkeerd begrepen.
Denk het niet, ik heb me niet correct uitgedrukt achteraf bekeken, sorry voor de verwarring . . .
Correct me if i'm wrong, is de app "Kaarten" verdwenen in Ios6?
Is er dan een vervanger hiervoor, want ik gebruik die app dagelijks en ben daar heel tevreden over.
Wat ik gelezen heb over die verbetering van de agenda sync vind ik dan weer wel nuttig met die alert erin.
De enige reden dat ik naar iOS6 ben gegaan is voor de Shared Photo Streams, die toelaten je foto's automatisch te delen met vooraf gekozen bestemmelingen.
Handig als je de fotograaf van de familie bent...
Kaarten is toch nog beschikbaar onder IOS6? Niet dat ik die app vaak gebruik, hoor; ik heb er dan ook geen idee van of het onder IOS5 om andere landkaarten ging.
Ik heb zaterdag de upgrade doorgevoerd op mijn iPad2. Wat duurde dat lang, zeg, bijna 3 uur!
Ik merk een aantal veranderingen, maar zeker geen snelheidsverlies of meer gebruik van de batterijen. Maar ik ben wellicht ook niet zo'n doorwinterde gebruiker als de jongeren hier.
Wij hebben zo'n app gekocht van FlightRadar Pro, en op die kaart staat van onder ook Google, nu durf ik het toch ook niet goed riskeren die IOS6.
Ik heb er nog helemaal niks over gelezen dus ik vermoed dat dat geen probleem is. Volgens mij gaan die kaarten buiten de Google app om. Google Maps in de browser werkt ook nog steeds.
Google zou trouwens snel uitkomen met een nieuwe, downloadbare app ter vervanging van de (nu niet meer) meegeleverde app maar ik denk dat ze nu expres een poosje wachten om Apple maar even te laten bungelen.
Comment