Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upgraden naar IOS 6, doen of niet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Upgraden naar IOS 6, doen of niet?

Als dat zo zit ga ik ook toch maar wat wachten, mijn iPad werkt nu goed.
    Want voor sommige apps heb ik betaald....dus.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

Comment

Wij hebben hier thuis intussen een iPad2, een iPad3, een iPhone4, een iPhone4S en een iPod Touch op IOS6 draaien zonder noemenswaardige problemen.
      Na upgrade bleek wel de instelling van het APN voor 3G van naam te zijn veranderd maar dat is het.
      Mijn iPhone 4 is merkelijk zuiniger geworden op z'n batterij.
      Ook opmerkelijk: op mijn iPhone 4 kwamen plots foto's tevoorschijn die ik lang geleden kwijt gespeeld was.

Comment

Na een clean install van ios 6 is het niet meer gecrashed en zijn er geen apps meer bevroren.
        Ook heeft het syncen via iTunes (nog) geen problemen opgeleverd.

De oorzaak van de korte batterijduur lijkt terug te voeren tot een losse app.
        Van de 18 extra apps op de iPhone heb ik er 9 verwijderd en het lijkt erop dat de batterijduur nu normaal is.
        (het is nog te kort geleden om het met zekerheid te zeggen)
        Het probleem van de korte batterijduur zal dus door één (of enkele) van die apps worden veroorzaakt.
        Apps die in combinatie met ios 5.1.1 wel goed werkten.
        Als ik de 9 oude apps één voor één terugzet zal het duidelijk worden.

Dat een specifieke app in combinatie met een specifieke ios-versie de batterijduur zo enorm kan beïnvloeden
        maakt het ook enigszins begrijpelijk dat de ene gebruiker verbetering opmerkt en de ander het tegendeel.

Om terug te komen op de vraag 'upgraden naar IOS6, doen of niet?' zou ik antwoorden; doen, mits je veel vrije tijd hebt en/of je iDevice nu buggy is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
          Ik ook en mocht je een manier hebben gevonden laat me dat dan a.u.b. weten.
          Ik zal je zeer dankbaar zijn.
          Eerder hebben we al besproken aan de hand van een artikel hoe je iOS 6 kunt installeren op je iPhone, iPod touch en iPad zonder hiervoor de UDID te registreren. iOS 6 bevat tal van nieuwigheden maar je zal vast al gemerkt hebben dat het om een beta gaat en hier en daar wat problemen opduiken.

Ruud
          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
            Bedankt voor de tip.
            Helaas werkt dit niet meer.

Inmiddels is mijn probleem van de korte batterijduur opgelost en is de batterij niet meer leeg te krijgen (bij wijze van spreken)
            Het had te maken met één of enkele apps in combinatie met ios 6.

Comment

Kwam die tip toevallig tegen en dacht nog aan deze draad, maar ja als hij niet meer werkt.......
              Kon het ook niet proberen want ik zit nog steeds op IOS5.

Ruud
              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Het schijnt dat die upgrate naar Ios6 zo lang duurt, is dit niet als ge dat via een Wifi verbinding doet.
                Want via iTunes op mijn PC zou dat blijkbaar ook gaan, dan is de iPad verbonden via usb aan de PC.
                Wat is nu de beste manier.?
                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

Comment

Dat zou misschien sneller kunnen gaan. Bij mij was de iPad2 verbonden met de iMac, maar die is via Wifi verbonden met het net.
                  Maar je kunt intussen rustig wat anders doen, alleen niet met je iPad.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Hmm, bedankt voor de tip.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
                      Hmm, bedankt voor de tip.
                      Wij hebben niet veel andere dingen kunnen doen, want op minder dan 30min was de upgrade al gedaan op mijn iPad3 en via WiFi.
                      mvg FrançoisVM
                      Canon 7D

Comment

Da's snel! Misschien omdat de grote drukte van de eerste rush voorbij is?
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Da's snel! Misschien omdat de grote drukte van de eerste rush voorbij is?
                          Dat zou kunnen en ook heb ik nog 52,4 GB opslag over of geeft dat niet?

Sent from my iPad using Tapatalk HD
                          mvg FrançoisVM
                          Canon 7D

Comment

Denk niet dat dat zoveel rol speelt, tenzij je iPad zo goed als vol zou staan.

Comment

Ik heb hier een iPad 3 geupgrade zonder enig probleem, was op een 20 tam minuutjes gedaan via WiFi.
                              Misschien wel een voordeel ... was nieuw toestel zonder extra geïnstalleerde apps, dus geen apps of data die konden wringen bij de upgrade.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Met zo'n zaken wacht je beter altijd wat langer.. dan gaat het veel sneller en eenvoudiger. De update was hier ook in orde op een goeie 20minuten op een 3GS.
                                ::: Flickr :::

Comment

Working...
                                X