Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gamers op BD?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gamers op BD?

Oorspronkelijk geplaatst door Ignuz Bekijk bericht
    Ken ik. Heb een maat die er zelfs geld mee verdient op races. Je moet er wel veel tijd in steken en toch redelijk goed zijn wil je iets verdienen.
    Ik heb me laten vertellen dat er zelfs echte race piloten op spelen. Blijkbaar zijn de tracks tot op elke bult nauwkeurig nagebouwd, en gebruiken ze dit als parcours verkenning.
    yep, het is redelijk serieus daar.
    je moet ook niet denken daar zomaar eens een race te gaan verkakken en crashen.
    lang zul je het niet doen.
    er wordt heel clean gereden, zeker in de hogere classes.
    dit seizoen rij ik mee in de C-class met de Radicals.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
      17 september (eindelijk!)
      Wat bedoel je met Microsoft games gedoe?
      De release van de pc zal pas voor 2014 zijn.
      Ziet er echt zot uit, zo veel mogelijkheden.
      Momenteel bezig met GTA 4 en BF 3 (pc) (soms ook GR future soldier)
      Indien er mensen zijn die zin hebben om samen te gamen, stuur me PM
      - Photography made me look at things differently -

Comment

Ik ben ook een fervente gamer en dan vooral Wolffenstein Enemy Territory online wat gratis te downloaden valt, en dan op volgende server Q Beginner XPsave Forever onder de naam SBX BORADRIVER

Comment

Anno 1701 en Anno 1404.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Na jaaaaaaren gespeeld te hebben op PC (alle gekende spelnamen zijn hier de revue gepasseerd, ik ga ze dus niet allemaal herhalen) wordt het nu voor het eerst een console. Niet dat ik de pc beu ben maar intussen lig ik zelf al een paar jaartjes stil en zoonlief zal het roer overnemen. Vermits we hier geen deftige desktop meer hebben komt het een stuk goedkoper uit om een console aan te schaffen (PS4). We wachten wel nog even op een goeie combodeal...

Uiteraard zal ook 'papa' zijn gamershart weer sneller slaan en daarom.... alle tips die ertoe leiden dat ik de overstap van mijn vertrouwde toetsenbord/muis-combinatie zonder al te veel frustraties kan maken zijn welkom! Maar ik zal waarschijnlijk 'gewoon moeten doorbijten' zeker? ;-)
            Last edited by KristoffDT; 17 februari 2014, 17:14. Reden: taalfout

Comment

Deze week levering van mijn PS4 + Knack

Comment

Ik heb ondertussen ook een PS4 met onder andere Knack. Ik behrijp niet echt waarom Knack zo wordt afgekraakt in de pers. Het is geen topspel maar zeker niet slecht.

En met de huidige korting heb ik er maar 36 euro voor betaald. En AC Black Flag heb ik voor 9 euro kunnen opgraden van PS3 naar PS4.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sven01001 Bekijk bericht
                  Ik ben ook een fervente gamer en dan vooral Wolffenstein Enemy Territory online wat gratis te downloaden valt, en dan op volgende server Q Beginner XPsave Forever onder de naam SBX BORADRIVER
                  Naam veranderd naar P. WALKER (Fast & Furious)

Comment

Momenteel verslaafd aan Far Cry 4,, een pareltje.

Comment

• Re: Gamers op BD?

Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
                      Momenteel verslaafd aan Far Cry 4,, een pareltje.

Word er gek van als de mensen aangevallen worden door die beestjes en ik ze dan tracht te helpen.
                      Ze lopen dan doodleuk in de weg en ik schiet ze dan per ongeluk omver

Maar supper leuk spel, vooral die gyrochopper kan je lekker de omgeving gaan verkennen

Comment

Heb van 't weekend onderdelen voor een gaming PC besteld, ga die zelf bouwen (voor de eerste keer, fingers crossed ).
                        Ondertussen ook al een flinke Steam library, gisteren nog Assassin's creed IV met ALLE DLC gekocht voor rond de 20 euro, was een daily deal.

Far Cry 4 komt er ook aan, kan die gratis downloaden omdat ik een nVidia GTX970 heb gekocht.
                        Can't wait !
                        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                          Word er gek van als de mensen aangevallen worden door die beestjes en ik ze dan tracht te helpen.
                          Ze lopen dan doodleuk in de weg en ik schiet ze dan per ongeluk omver
                          Maar supper leuk spel, vooral die gyrochopper kan je lekker de omgeving gaan verkennen
                          Er zit trouwens een versie van de originele Wolfenstein verstopt in één van de missies. Zoek maar...

Comment

Ik ben nu FC4 voor de 2de maal aan 't spelen.
                            De eerste keer offline. Volledig uitgespeeld op "hard"
                            Daarna online om met Hurk (Redemption) te kunnen harpoenen, maar ik ben die gast nog niet veel tegengekomen.
                            Als je online speelt zoek maar achter w00ha, kan je me toevoegen en kunnen we in co op samen 'n fort innemen of zo.
                            Op dit ogenblik heb terug alle wapens en alle crafting opnieuw moeten doen.
                            Ik heb dan ook totaal andere keuze's gemaakt in het spel. voor Amita gekozen ipv Sabal. Ik heb ook niemand vermoord als ik de keuze had.
                            Gisteren had ik enkele opdrachten aangenomen en daar se, kwam ik Amita terug tegen die haar eigen volk aan het terroriseren was. Sabal en Min leven ook nog. Kom ik msn ook nog ergens tegen, wie weet...

De laatste keer dat ik om een co speler vroeg kwam er iemand die al meer uitgerust was dan ik. ik kon die niet volgen.
                            Voor de lol begon die mij af te schieten, geeft niet ...
                            Als je op een olifant zit en de vijand of jij er op schiet dan maakt die alles kort en klein.
                            Voor die af te knallen heb je een SA50 sniper of nitro 700 nodig. Had ik nog niet.
                            Ik heb gewoon 'n landmijn tijdens het lopen op de grond gegooid. Daar had hij zich niet aan verwacht.

Comment

Gisteren werd ik als grootgebruiker bij Telenet opgemerkt. M'n luttele 300Gb zitten erdoor : World of Warcraft en de Starter Editions van Diablo 3 en Starcraft 2 gedownload, Far Cry4 van Uplay en nog maar de helft van m'n Steam Library. Nu nog aan 5Mbps ipv 90… Gelukkig is 't maar tot 12 januari. Boehoehoe…

Enfin, tijdens het kerstverlof eindelijk tijd gehad om m'n PC te bouwen. 'k Zag er een beetje tegenop, was de eerste keer, maar is heel goed meegevallen. Veel voldoening van.
                              Hier zijn de specs :

- Fractal Design Define R4 kast
                              - MSI B85-G43 gaming moederbord
                              - Intel Core i5 4460 quad-core processor
                              - Scythe Mugen 4 processorkoeler
                              - 2 x 4Gb Crucial Ballistix Tactical 1600Mhz dual-channel geheugen
                              - MSI GTX970 4G Gaming grafische kaart
                              - Samsung DVD-writer
                              - Crucial MX100 256Gb SSD
                              - Seagate Barracuda 2Tb 7200rpm HDD
                              - Cooler Master V550 Semi-modular voeding

En heb er nog een gaming keyboard en muis bijgekocht van Logitech.
                              'k Kan voor een tijdje verder, denk ik
                              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                                Gisteren werd ik als grootgebruiker bij Telenet opgemerkt. M'n luttele 300Gb zitten erdoor : World of Warcraft en de Starter Editions van Diablo 3 en Starcraft 2 gedownload, Far Cry4 van Uplay en nog maar de helft van m'n Steam Library. Nu nog aan 5Mbps ipv 90… Gelukkig is 't maar tot 12 januari. Boehoehoe…

Enfin, tijdens het kerstverlof eindelijk tijd gehad om m'n PC te bouwen. 'k Zag er een beetje tegenop, was de eerste keer, maar is heel goed meegevallen. Veel voldoening van.
                                Hier zijn de specs :

- Fractal Design Define R4 kast
                                - MSI B85-G43 gaming moederbord
                                - Intel Core i5 4460 quad-core processor
                                - Scythe Mugen 4 processorkoeler
                                - 2 x 4Gb Crucial Ballistix Tactical 1600Mhz dual-channel geheugen
                                - MSI GTX970 4G Gaming grafische kaart
                                - Samsung DVD-writer
                                - Crucial MX100 256Gb SSD
                                - Seagate Barracuda 2Tb 7200rpm HDD
                                - Cooler Master V550 Semi-modular voeding

En heb er nog een gaming keyboard en muis bijgekocht van Logitech.
                                'k Kan voor een tijdje verder, denk ik
                                Ah, nog een WoW speler hier op BD .

Qua PC specs kan ik niet veel zeggen aangezien ik daar geen fluit van ken.
                                Maar als je dan toch een gaming muis wou kopen, waarom dan geen Razer naga .
                                Die dingen zijn zo ongelooflijk handig voor games zoals WoW

Comment

Working...
                                X