Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gamers op BD?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gamers op BD?

Ik speelde vroeger met mijn ex multiplayer, alle vroeger, 3 jaar geleden van die spelletjes dat je in de straten mekaar achterna zit, met je shotgun,
    mes, en nog andere geweren. Had het echt massa's goed onder de knie, liep de gebouwen op en zo hihi. Gelijk een echten he! We speelden dikwijls met z'n twee
    tegen elkaar, maar ook dikwijls online, met anderen, dan waren we een koppeltje he. Tot grote ergernis van de anderen die het dan doorhadden.
    Maar... Da's eigenlijk niets voor mij, want ik vecht een hele nacht in mijn slaap verder. Echt vervelend. Ik slaap niet, ik waak en vecht.
    Weet die namen wel niet meer van die spelletjes.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Ik ben (terug) met xcom begonnen. Er is een nieuwe versie uit die vrij aardig is.

Comment

Wie gebruikt hier > Steam ?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik ben ook gamer in hart en nieren

Heb ps3 , met veel spellen ( BF3 , MW3 , Sleeping Dogs , etc etc )

Dat was allemaal opvulling tot het verschijnen van Guild Wars 2 voor de PC. Op dit spel heb ik jaren zitten wachten. En heb er sinds de release inmiddels al 480 uur inzitten

GW 1 heb ik 5500 uur in 5 jaar tijd zitten. Kijken of ik dit ook met GW2 ga halen , vrees van wel !
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht

Dat was allemaal opvulling tot het verschijnen van Guild Wars 2 voor de PC. Op dit spel heb ik jaren zitten wachten. En heb er sinds de release inmiddels al 480 uur inzitten

GW 1 heb ik 5500 uur in 5 jaar tijd zitten. Kijken of ik dit ook met GW2 ga halen , vrees van wel !
            Damn, dat zijn 230 onafgebroken dagen gamen, respect

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht

tis jammer genoeg niet zo
              GW2 is GW niet meer
              heb het gekocht om weg te raken van diablo3 maar ben intussen al terug gegaan naar diablo3 en GW ligt stof te vergaren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Wie gebruikt hier > Steam ?
                Ekke. Ik ben niet echt een voorstander van het steam platform, maar je hebt weinig keuze tegenwoordig. Zeker omdat enkele zeer goeie games enkel via steam the krijgen zijn, waaronder xcom De remake is redelijk geslaagd moet ik zeggen.

Comment

Heb zelf ook verschillende consoles en handhelds gehad, nu enkel nog een PS3 en daar speel ik het meest op. Momenteel Assassins Creed III aant spelen
                  maar speel ook geregeld fifa of Modern Warfare.

Op Pc speelde ik vroeger flight simulators en verschillende shooters.
                  Heb een jaar of 4 CS 1.6 en CS:CZ gespeeld in een clan en ook zelf een clan gehad.
                  Nikon D5000 AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR|| Sigma DC 18-250mm f/3.5-6.3 OS HSM Nikon
                  "Beginneling dus tips zijn altijd welkom"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Capri84 Bekijk bericht
                    Momenteel Assassins Creed III aant spelen
                    De moeite?
                    Speel je die op pc?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Toch nog vrij veel WoWers op BD. Benieuwd op welke realm :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
                        Toch nog vrij veel WoWers op BD. Benieuwd op welke realm :-)
                        Van plan een BD guild maken?

Ik heb momenteel maar 1 speler en dat is een lvl21 Paladin op Lightbringer
                        Last edited by Sultana; 1 november 2012, 23:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          Van plan een BD guild maken?

Ik heb momenteel maar 1 speler en dat is een lvl21 Paladin op Lightbringer
                          Hehe niet bepaald, ik zit goed

Comment

Heb een level 80 Ele , en een level 26 guardian in GW 2 atm. Het is inderdaad heel anders als het eerste deel , maar beleef er toch veel plezier aan. Net het Haloween event meegemaakt , was erg leuk in ieder geval !
                            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Ik heb me ondertussen een priest aangemaakt op Vek'nilash en de naam is --> Shutterspeed

Comment

Gisteren op Steam Torchlight 2 aangekocht samen met schoonbroer voor 14.50 pleuro's

ik moet zeggen dak er al spijt van heb dat ik het niet eerder gekocht heb.
                                zalige game waar diablo3 gewoon geen lik aan heeft als het op itemfever aankomt.
                                veel meer mogelijkheden om je char te customizen en uniek te maken.

aanrader!

Comment

Working...
                                X