Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gamers op BD?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gamers op BD?

vroeger in mijn studententijd heb ik nog regelmatig gegamed, altijd puur voor de lol en telkens op donderdag, een paar uur voor we het stad in trokken
    Het enigste spel dat ik met mijn vrienden toen speelde was Call of Duty 2.

Nu heb ik onlangs van een maat Black Ops 1 gekregen omdat hij het beu was en ben ik ook opnieuw begonnen op de PS3 weliswaar. De drempel om fps te beginnen spelen op mijn PS3 (die ik al 3 jaar ofzo heb staan) is altijd gigantisch hoog geweest omdat ik maar niet gewoon geraakte aan de dubbele joystick bediening in plaats van muis + toetsenbord. Ben er nog altijd in de verste verte geen fan van, maar het begint eindelijk min of meer te lukken. Alleen als het heel snel moet gaan, loopt het nog fout
    5DmkIII en wat glas

Comment

Ben begonnen met de spelletjes op de kermis ,iets wat veel gamers nooit hebben gedaan want al zo lang geleden
      Daarna de meeste consoles gehad, atari, megadrive, ps1, ps2 en nu de ps3

Spelen doe ik met vlagen, soms ettelijke weken alle dagen en soms maanden niet.
      Het hanget van het spelaanbod af.
      Ik heb alle m.o.h., battlefields en cod's maar motogp, sbk, gta kan ook dienen
      D800 en een goed glasservies

Comment

Ik kon ook maar niet wennen aan het besturen vam de controller voor shooters .....nu is het andersom

Heb BO2 gekocht , en alhoewel ik nooit erin zal uitblinken gaat het me stukken beter af dan vroeger. Mijn k/d ratio is iets van 0.84 op dit moment. Niet al te best , maar ik word ook een dagje ouder

Hoe dan ook , vermaak me er prima mee in ieder geval ............

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        vroeger in mijn studententijd heb ik nog regelmatig gegamed, altijd puur voor de lol en telkens op donderdag, een paar uur voor we het stad in trokken
        Het enigste spel dat ik met mijn vrienden toen speelde was Call of Duty 2.

Nu heb ik onlangs van een maat Black Ops 1 gekregen omdat hij het beu was en ben ik ook opnieuw begonnen op de PS3 weliswaar. De drempel om fps te beginnen spelen op mijn PS3 (die ik al 3 jaar ofzo heb staan) is altijd gigantisch hoog geweest omdat ik maar niet gewoon geraakte aan de dubbele joystick bediening in plaats van muis + toetsenbord. Ben er nog altijd in de verste verte geen fan van, maar het begint eindelijk min of meer te lukken. Alleen als het heel snel moet gaan, loopt het nog fout
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
          Ik kon ook maar niet wennen aan het besturen vam de controller voor shooters .....nu is het andersom
          Ten tijde van doom/quake kon ik ook niet met de muis werken. Ik kwam van Wolfenstein met de pijltjes. Bij een lan-party werd je dan afgemaakt. Na een beetje oefenen kon je dan overschakelen op rocketjumps :-) Als je dan naar een console overstapt zijn die bewegingen zoooooooo traag (en bovendien niet eenvoudig), dat je er geen zin meer in hebt. Op een console met al die move/kinect toestanden zou ik graag een geweer zien. Dat lijkt me nog wel leuk. Time crisis was vroeger geweldig als arcade game, en blijkbaar hebben ze ooit een controller voor PS gemaakt.
          http://en.wikipedia.org/wiki/Time_Crisis
          Dus nee, voor mij geen shooters op een console.

Comment

Momenteel door de singel-player campaigns van Sniper Elite V2 en Homefront aan't worstelen.
            Black Ops II staat op mijn brief voor de Sint.

Mijn favoriete multiplayer shooter blijft het (overigens gratis) America's Army.

Comment

Ben sedert dit weekend de nieue planetside 2 aan het spelen.
              free to play en gratis te downloaden via steam.
              tis een massive multiplayer online first person shooter.

magnifiek spel.
              gisteren een main basis gaan overnemen, en ik heb nog nooit in een spel zo'n epische dingen gezien.
              kwam er met 2 vrienden aan bij die main base, daar waren zo nog eens een slordige 200 man van onze factie aan het verzamelen. om tegen een slordige 300 man van de andere factie te vechten
              niet normaal.

dit is de trailer van het spel
              PLAY FREE NOW: https://www.planetside2.com/?cid=1063863PlanetSide 2 takes all the groundbreaking features from the original game -- massive multiplayer battl...

gameplay filmpje
              My squad decides to go to one of the big hotspots in PS2 - The Crown. We fight a literal uphill battle to take it then spend the next 20 minutes in a non-sto...

tis een beetje zoals BF3, maar dan op veel grotere schaal en veel beter uitgewerkt.

de graphics zijn prachtig.
              er kan per server zo'n 6000man, dus actie is altijd gegarandeerd.

game kan je downloaden via steam.

Comment

Net Mass Effect 1, 2 en 3 na elkaar afgewerkt. Vind ik een van de beste games die ik ooit speelde. Sterk verhaal, je profiel, uiterlijk, beslissingen en acties worden overgenomen naar het volgende deel. Zit redelijk wat humor in en de gevechten zijn intens. Speeltijd per episode is ongeveer 25 uur. ME 1 en 2 vorig jaar on-line gekocht bij Origin voor 10€ samen...
                Ondertussen al een dikke 700uur doorgebracht in het ME universum en iedere maal dat je een episode doorspeelt ontdek je iets nieuws
                Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Pac Man, Space Invaders, Galaga, Pong, Donky Kong... Vroeger op café met de vrienden, een muntje in de automaat. Nu (heel soms) in mijn eentje op de computer.
                  Sommige dingen waren vroeger leuker.
                  D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Far Cry 3
                    Pfoe, plezant spelleke!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                      Far Cry 3
                      Pfoe, plezant spelleke!
                      idd, Vaas is de max en dan die dokter die heel de tijd high is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                        idd, Vaas is de max en dan die dokter die heel de tijd high is
                        Heb het gisteren ook enkele uurtjes gespeeld .
                        Co-op trekt wel op niet veel in vergelijking met Singleplayer.
                        Multiplayer ook nog niet gedaan .

Comment

Ondertussen GW2 aan het downloaden,ik heb 7.5GB binnen maar is slechts 34% ... Benieuwd hoe me dit gaat bevallen.
                          Blizzard heeft geen leuke kerst blijkbaar, de servers van WoW of Starcraft liggen eruit sinds deze morgen en men heeft nog geen zicht op verbetering, men heeft daar dringend nood aan een lvl 90 healer

Comment

Mass effect 1 & 2 heb ik ook met veel plezier gespeeld.
                            Nu ben ik wat met farcry3 singleplayer bezig en ook dat bevalt me wel. Leuke details en mooie afwerking en toch nog grote vrijheid en missies.
                            Het spelen is wel een heel stuk minder. Als ik daar vroeger 2 a 3 uur per dag mee kon bezig zijn mag ik nu al blij zijn als ik dat op een week kan doen.
                            Groetjes,
                            Dominic

Comment

Welcome to GW2 Sultana ^^ Als je de oude GW kent, zal het wennen worden Al enig idee welke server je gaat kiezen ? Kwestie van niet op eentje te belanden waar ze uitsluitend Russisch praten
                              Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                                Far Cry 3
                                Pfoe, plezant spelleke!
                                Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                                Heb het gisteren ook enkele uurtjes gespeeld .
                                Co-op trekt wel op niet veel in vergelijking met Singleplayer.
                                Multiplayer ook nog niet gedaan .
                                'T spel is ongelooflijk goed he!
                                Co-op heb ik nog niet gedaan, multiplayer wel. Ik vind de multiplayer wel oke, maar het is niet zo "vloeiend" als BF 3 of CoD, er zit precies een klein beetje vertraging in als je wil schieten. Maar wel es leuk. Ik heb singleplayer uitgespeeld, maar terug opnieuw begonnen voor als ik me is verveel

Singleplayer vind ik beter als de CoD's. Al is het niet echt te vergelijken, maar zo'n singleplayer als FarCry 3 of GTA speel ik het liefste.
                                Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                                https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

Comment

Working...
                                X