Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gamers op BD?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gamers op BD?

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
    Very nice! Alleen echt frustrerend van de bugs..
    jaa maar je speelt dan ook nog een alpha versie die nog vollop in ontwikkeling is, er werkt mss 1 of 2 man aan het spel.
    Die kerel is begonnen uit zijn slaapkamer met het maken van dit spel.
    Is een mod van een andere game.

game is al een hele tijd in ontwikkeling en waar die kerel naartoe wil is prachtig.
    Een game gemaakt door een echte gamer, en niet zomaar 1 of andere studiebol die programming enzo gestudeer heeft.
    Hij wil er heel ver mee gaan kijk maar eens naar volgend filmpje waar de een walktrough hebben met de maker van Dayz

http://dayzmod.com/http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=How_to_install_DayZTotalbiscuit and Dean "Rocket" Hall, Game Designer at Bohemia Interactive and ...

Is al een oud filmpje dus game kan intussen al veel verandert zijn

Comment

Ik ben een old skool counterstrike (source) speler
      Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

in het verleden heel veel verschillende games gespeeld, maar het laatste jaar bijna enkel nog maar mount & blade: Napoleonic Warfare
        http://www.mimoza.be/

Comment

Mijn tweede huwelijk is er door op de klippen gelopen.. Ik had een volledig ingerichte zolder met twee persoons bed en een uitpuilende asbak.. Ik speelde op clanbas ranking met de top van Belgie wat te vergelijken was met de eerste klas.
          Quake arena, sodiers of fortune, unreal tournament, counter strike,half life waren de spellen die we op elke lan party speelden...en uiteraard de nodige leach van natuurfilm met sloten red bull.
          Als ik de avond shift gedaan had zat ik elke dag wel 4 tot 5 uur te gamen en viel meestal op mijn toetsenbord in slaap.
          Lasogen kreeg ik ervan en hetvershot in mijn rug van een te zware 23 " Ilyama monitor.
          Mijn ex kon er niet mee lachen en bedankte mij vriendelijk.
          Nu af en toe nog een xboxje pokeren and thats it...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Nog iemand GTAV gepreorderd?

Comment

Neen, maar wel voor BF4 en FIFA 2014 en dan ook de nieuwe PS4 natuurlijk.
              mvg FrançoisVM
              Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                Nog iemand GTAV gepreorderd?
                Wanneer is de release date ????
                Denk erover om het ook aan te kopen maar ik vrees dat ik gek zal worden van dat microsoft games gedoe .
                Vond het al niks bij GTA IV.

Comment

17 september (eindelijk!)
                  Wat bedoel je met Microsoft games gedoe?

Comment

Microsoft heeft toch ook een games menu zoals steam voor CoD en origin voor Battelfield dat hebben.
                    Vind dat van microsoft te ingewikkeld het duurt te lang alvorens je kan spelen.

Comment

Op die manier.. Ik speel de GTA-reeksen alleen op de playstation, dus geen ervaring met de microsoft menus. Steam vind ik wel goed werken (al maken ze de aanbiedingen soms wat te interessant )

Comment

Jep, zware gamer hier, maar enkel PC. Sinds de jaren '80 (commodore 64) tot nu. De steam summer sale was weer slecht voor de portemonnee ... Ondertussen staat mijne steam game catalogus al op 75 games :-s ...

Life is like photography: we develop from the negatives.
                        TijsRobbens.Photography

Comment

75 games
                          Nog een geluk dat er hartenjagen is zonder al dat steam gedoe
                          Ik heb de CoD games en de ghost sniper series op steam das al, ah neen ook nog Call of Juarez en homefront.
                          Voor de rest is het wachten op een goed spel, laatste CoD heb ik niet mer aangekocht.
                          Heb wel voor een prikie dat spel van just cause op steam gekocht en is wel leuk zo een open wereld.
                          Ook de farcry serie heb ik speel graag op open worlds waar je kan gaan en staan waar je wilt en Battelfield.
                          Nu wachten tot eind dit jaar wat het vervolg zal zijn en dan pas kiezen, denk dat het BF zal worden maar nog niet zeker.

Comment

De helft van die 75 is gekocht in een of andere steam-uitverkoop, heb bvb Assassins Creed I, II, Brotherhood & Revelations kunnen kopen in een pakketje voor nog geen €40.
                            Cod speelde ik vroeger ook, maar ben er mee gestopt. Veel te simpel, en veel te cinematografisch geworden. Ze leiden je aan de hand gans het spel door. Dan liever Far Cry 3 of Skyrim, beide zeker aanraders.
                            Ben momenteel bezig met Fallout: New Vegas. Ook voor €10 op de kop kunnen tikken

Met Minecraft ben ik ook bijna 2 jaar bezig geweest, ligt nu wat opzij. Moderator op een grote community server.

TijsRobbens.Photography

Comment

voor mensen die graag racen en het graag realistisch hebben dan kan ik iracing aanraden, ik speel het nu 4maanden en het is zalig.

is eigenlijk geen game maar een pure simulator met een league en wk.

je kan het enkel spelen met stuur en het is aan te raden om minimum voor een driving force gt te kopen gewenst is een logitech G27 en hoger voor meer realisme

Comment

Ken ik. Heb een maat die er zelfs geld mee verdient op races. Je moet er wel veel tijd in steken en toch redelijk goed zijn wil je iets verdienen.
                                Ik heb me laten vertellen dat er zelfs echte race piloten op spelen. Blijkbaar zijn de tracks tot op elke bult nauwkeurig nagebouwd, en gebruiken ze dit als parcours verkenning.

TijsRobbens.Photography

Comment

Working...
                                X