Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gamers op BD?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gamers op BD?

zitten hier nog "gamers"?

gamen is mijn 2de hobby en dat doe ik nu al een kleine 22jaar van sedert ik 8 was.
    heb zowat alles gehad van consoles en handhelds die er maar uitgekomen zijn in de loop der jaren maar toch gaat mijn voorkeur uit naar gamen op een PC.
    ik heb in die jaren heel wat games gespeeld.

mss ook leuk om te zien wwelke games jullie nu spelen en welke jullie altijd zullen bijblijven.

games die ik nu speel zijn.

Diablo3
    Starcraft2

games die me altijd zullen bijblijven

Unreal Tournament (altijd op Competitief niveau gespeeld)
    Eve-online (zou ik nog altijd eens durven heractiveren)
    Battlefield 1942 (de uren dat we hiermee gelachen hebben op LANparty's )

Unreal Tournament zal me eeuwig bijblijven omdat ik hier altijd zwaar en lang in competitie gespeeld heb.
    jammer dat hun opvolger het hele boeltje om zeep geholpen heeft waardoor de eerste editie gewoon leeggelopen is.

Grtz david

Re: Gamers op BD?

Ik noem mijzelf niet echt een gamer maar speel toch wel af en toe (en graag).

Enkel en alleen op PC, nog nooit een console gehad en denk ook niet dat dat ooit gaat veranderen.

De laatste jaren vooral met Need for Speeds, Shaun White Snowboard en Angry Birds in al zijn versies

Op lan feestjes ook een paar keer Battlefield en CounterStrike. Vond ik wel leuk maar niet om continu te doen.

Een paar die me altijd gaan bijblijven: PacMan, Wolfenstein, Larry + Police,Space,King Quest en GTA toch ook wel.

Mvg

Steven
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

vroeger PS en PS2
      En nu PS 3: Battlefield 1942, Battlefield 2, Battlefield 3, Fifa....enz, maar de laatste maanden ben ik wat aan't afkicken.
      Last edited by Cois; 31 augustus 2012, 17:50.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

Comment

Ik speel
        Ben zelfs een oldtimer.
        Mijn eerste games waren van MicroProse, een firma uit Huntsville USA.
        Ze waren zeer befaamd in simulaties, vooral vliegen zoals Strike Eagle of F19.
        En ze hadden de eerste duikbootsimulatie. Meer lijntjes en puntjes dan wat anders maar echt leuk.
        Support ging toen nog via briefwisseling en ik heb nog een paar brieven in mijn archieven
        De enige die nog is over gebleven is Sid Meyer bekend voor treinsimulaties en ook van Civilization.

Later werd dat Sierra Online van Ken Williams en Roberta.
        Altijd zeer vooruitstrevend qua graphics en muziek.
        Leisure Suit Larry brachten ze ook uit. Zeer amusant, grappig en ook wel pittig.

De designer was All Lowe > http://nl.wikipedia.org/wiki/Al_Lowe

Tegenwoordig is het allemaal anders: schieten, vechten, geweld, bloed enz. enz.
        Voor mij dus geen voorkeur.
        Alhoewel, ik heb ooit Ghost Recon gespeeld maar nooit tot het einde geraakt
        Soms ben ik nog bezig met Anno 1404.
        En met Railworks > http://www.railsimulator.com/
        Last edited by theokus; 31 augustus 2012, 18:01.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
          vroeger PS en PS2
          En nu PS 3: Battlefield 1942, Battlefield 2, Battlefield 3, Fifa....enz, maar de laatste maanden ben ik wat aan't afkicken.
          Battlefield 3 is echt waanzinnig vet!
          “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

Comment

Battlefield 3, MW3, Forza 4, Halo reach (en hopelijk binnenkort 4 als het uitkomt) en assasins creed revelations zijn de games dat ik momenteel regelmatig speel op xbox 360.
            @ theokus: Anno 1503 heb ik ook jaren op gespeeld, zalig gewoon, probeer ook eens anno 1701 ook een prachtig spel!
            Sinds vandaag ook DayZ! Dit is een mod voor arma 2, meer dan 2 miljoen spelers en het zit nog in Alpha! (!!!!!GROTE AANRADER!!!!)

Edit: Minecraft en skyrim vergeten .
            Last edited by henri108; 2 september 2012, 14:40.

Comment

Nee, ik ben geen gamer.
              Ben bij Dokter Bibber afgehaakt.

Comment

CS 1.6
                minecraft
                skyrim

en PS3 natuurlijk

Comment

Ik speel vooral FPS. Half-life heeft destijds een behoorlijke indruk nagelaten. Half-life was eigenlijk een mod van Quake2. Toen kwam Quake3 Arena uit, nogmaals grensverleggend qua graphics en handling. Daar ben ik eigenlijk een beetje blijven steken. Ook veel Unreal-Tournament gespeeld. Ik heb zelf nog virtuele spel-werelden (levels) gebouwd voor Quake3 met een soort CAD programma (Q3Radiant) . Heel knap hoe zo een spel in elkaar zit eigenlijk. Nog bijna dagelijks speel ik een half uurtje of zo (kan soms uitlopen...) on-line quake3 op een van de laatste actieve servers. Daar zitten nog enkele die-hards... Het recente Quakelive (opgepoetste Q3 variant, gratis te downloaden en veel servers) ben ik nooit echt 'in' gekomen.
                  Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                  And why do we fall, Bruce?

Comment

Speel alleen nog wa cs source
                    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Heel veel Guild Wars gespeeld. Nu naar het 2e deel. Battlefield 3 ook zaaaalig

Comment

vroeger massa's ccs gespeelt effe in clan.
                        bf 2142, bf 1942, bf2, ... nu vooral bf3 maar staat effe op laag pitje (ps3)
                        nikon stuff

Comment

Vroeger heel veel spelletjes gespeeld. De Sierra reeks van King Quest, Larry..., Police Quest, enz... liggen hier nog op zolder.

Tegenwoordig speel ik enkel nog World of Warcraft, maar de afgelopen maanden maar 1 dag per week. Zal wel veranderen wanneer de nieuwe add-on uitkomt op 25 september.
                          Mvg,
                          Rudy Mas
                          Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                            CS 1.6
                            minecraft
                            skyrim

en PS3 natuurlijk
                            minecraft

Oorspronkelijk geplaatst door Mr ZERO Bekijk bericht
                            Heel veel Guild Wars gespeeld. Nu naar het 2e deel. Battlefield 3 ook zaaaalig
                            ik ga het binnen 2 weken halen, nog ffkes wachten tot de problemen opgelost zijn.

heb me ook rot gespeeld met de eerste.

Comment

Diablo 3 wanneer ik tijd heb. Voor de rest niet echt veel tijd meer. Heel veel uren gespeeld.

Hier is nog wat Microprose actie Theokus:
                              http://www.openttd.org/en/about

Comment

Working...
                              X