Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Den aldi

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
    2x iets krijgen dat kapot is, goeie service
    Ik heb hier nog ne (kapotten) tv staan, koop jij die, ik zal na een week het geld terugstorten, en ne nieuwe ( kapotte) voor uw deur zetten. en je mag dit allemaal telefonisch doen, maar jij wel bellen, want die kosten van de tel. die betaal jij er gratis bij . ( dan geraak ik nog wat stort kwijt )
    Hoe wisten jullie dat ie effectief kapot was? Want draaien deed ie nog wel volgens jou uitleg hierboven. Dus hij draaide nog wel maar golfde niet meer?
    Raar dat je tot tweemaal toe een microwave koopt die reeds 2 dagen later naar de knoppen is. Ik koop regelmatig elektrische toestellen in den Aldi en heb nog nooit
    problemen gehad; mijn vorige PC kwam vandaar en heeft 12 jaar vlotjes staan draaien.
    Heb er onlangs zo een flat screen televisie gekocht en veel vrienden, die veel duurdere toestellen hebben, zijn onder de indruk van de geleverde beeldkwaliteit.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      Hoe wisten jullie dat ie effectief kapot was? Want draaien deed ie nog wel volgens jou uitleg hierboven. Dus hij draaide nog wel maar golfde niet meer?
      Raar dat je tot tweemaal toe een microwave koopt die reeds 2 dagen later naar de knoppen is. Ik koop regelmatig elektrische toestellen in den Aldi en heb nog nooit
      problemen gehad; mijn vorige PC kwam vandaar en heeft 12 jaar vlotjes staan draaien.
      Heb er onlangs zo een flat screen televisie gekocht en veel vrienden, die veel duurdere toestellen hebben, zijn onder de indruk van de geleverde beeldkwaliteit.
      Als je een pot water in een microgolf zet en het ding laat draaien, dan kunnen 2 dingen gebeuren :
      -ofwel : het water warmt op, dan werkt het ding,
      -ofwel : het water warmt niet op, dan werkt het ding niet...

Uiteraard is niet alles slecht dat uit de aldi komt, maar sommige zaken zijn echt niet goed. Ook als het over hun PC's gaat zijn er grote verschillen. Meestal zijn ze degelijk, maar ze hebben ook al een serie gehad met minderwaardige voeding bv.
      Laat ons zeggen dat prijsverschillen in heel wat gevallen toch ook indicatief zijn voor het kwaliteitsniveau. Als ik de TV van mijn zus vergelijk met die van mijn vader (beide LED HD-TV's van hetzelfde merk, zelfde grootte), dan moet ik niet twijfelen welke ik zou kopen. Die van mijn zus is net geen 3x duurder, dan die van mijn vader...
      Groeten,

Polleke

Comment

2x iets krijgen dat kapot is, goeie service
        Ik heb hier nog ne (kapotten) tv staan, koop jij die, ik zal na een week het geld terugstorten, en ne nieuwe ( kapotte) voor uw deur zetten. en je mag dit allemaal telefonisch doen, maar jij wel bellen, want die kosten van de tel. die betaal jij er gratis bij . ( dan geraak ik nog wat stort kwijt )
        En jouw leveringskosten om de tv voor mijn deur te komen zetten zijn gratis zeker? Hmmm, ik denk dat het sarcasme in mijn bericht je ontgaan is...
        Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
          En jouw leveringskosten om de tv voor mijn deur te komen zetten zijn gratis zeker? Hmmm, ik denk dat het sarcasme in mijn bericht je ontgaan is...
          en jij het mijne ?

Comment

[FONT=Georgia]Hoe wisten jullie dat ie effectief kapot was? Want draaien deed ie nog wel volgens jou uitleg hierboven. Dus hij draaide nog wel maar golfde niet meer?
            Raar dat je tot tweemaal toe een microwave koopt die reeds 2 dagen later naar de knoppen is. FONT]
            hoe hij dat wist dat ze kapot waren, hebben ze hierboven al uitgelegd. ( dat kan zelfs mijn vrouw zonder ne vakman doen )
            raar dat hem 2 keer koopt ???? Lezen : hij koopt er ene, en krijgt zijn geld terug. Den 2de stond voor zijn deur ( zonder te kopen ), dus ergens een fout in hun aldi pc's bestanden, geld terug sturen, en nog ne nieuwe leveren ook nog, veel winst gaan die niet maken zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              Als ik de TV van mijn zus vergelijk met die van mijn vader (beide LED HD-TV's van hetzelfde merk, zelfde grootte), dan moet ik niet twijfelen welke ik zou kopen. Die van mijn zus is net geen 3x duurder, dan die van mijn vader...
              Dan koop jij een toestel zoals jou vader er eentje heeft?!!

hoe hij dat wist dat ze kapot waren, hebben ze hierboven al uitgelegd. ( dat kan zelfs mijn vrouw zonder ne vakman doen )
              Nee dat heb jij niet uitgelegd, je hebt enkel geschreven dat jou maat ermee tot bij jou kwam en dat je er niet aan aankwam vanwege de levensgevaarlijke binnenkant.

raar dat hem 2 keer koopt ???? Lezen : hij koopt er ene, en krijgt zijn geld terug. Den 2de stond voor zijn deur ( zonder te kopen ), dus ergens een fout in hun aldi pc's bestanden, geld terug sturen, en nog ne nieuwe leveren ook nog, veel winst gaan die niet maken zo.
              Wees blij, voor 't zelfde geld krijgt hij niks terug, geen geld noch een nieuwe microwave oven.
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Nee dat heb jij niet uitgelegd, je hebt enkel geschreven dat jou maat ermee tot bij jou kwam en dat je er niet aan aankwam vanwege de levensgevaarlijke binnenkant.
                ik schreef : hebben ZE ( dus niet ik ) hierboven al uitgelegd.
                lees #32 eens !!!
                Als je een pot water in een microgolf zet en het ding laat draaien, dan kunnen 2 dingen gebeuren :
                en toen werd het stil
                Wees blij, voor 't zelfde geld krijgt hij niks terug, geen geld noch een nieuwe microwave oven.
                Awel, ik vind den aldi niks als winkel, maar dat is 1 punt waar niemand kan over klagen : die geven hunne garantie, en kibbelen niet.

en toen werd Kirsten nog stiller, en gaat eerst den topic helemaal lezen

Comment

en jij het mijne ?
                  Als er sarcasme in je eerste bericht was heb ik dat inderdaad gemist...

Nu, ik heb daarjuist naar drie Aldi winkels gebeld met de mededeling dat mijn draagbare harde schijf niet meer werkt... of het mogelijk was om het geld op mijn rekening terug te storten (ik heb niet eens gevraagd om een nieuwe te leveren)... de eerste mevrouw legde gewoon de hoorn op! Stoute schoenen aangetrokken en teruggebeld... mevrouw zei op een 'boze' toon dat het te warm was voor grapjes en dat als mijn draagbare schijf stuk was ik mij morgen maar moest melden in de winkel MET kassaticket. De tweede Nederlandstalige Aldi dan maar... en nu maar niet vragen om mijn geld terug te storten... en ja hoor, geen probleem... mij morgen aanbieden met toestel en kassaticket en het toestel ging ter reparatie opgestuurd worden. Alweer geen geluk. Dan maar de Franstalige Aldi van mijn woonplaats bestoken... daar schoot de mevrouw in een lach als ik de terugbetaling op mijn rekening vroeg... eens uitgelachen vroeg ze mij om morgen langs te komen met het toestel en, jawel hoor, kassaticket en dan zouden we wel zien...

Dus nogmaals, kan je mij het adres van de betreffende Aldi winkel geven zodat ik daar mijn geld kan terug vragen? Want blijkbaar is de garantie niet dezelfde in alle winkels. Morgen misschien eens het hoofdkantoor proberen??
                  Jean Pierre.

Comment

Dan koop jij een toestel zoals jou vader er eentje heeft?!!
                    Man, Man, Man : sommigen leren het nooit ...
                    Groeten,

Polleke

Comment

ik schreef : hebben ZE ( dus niet ik ) hierboven al uitgelegd.
                      lees #32 eens !!!
                      en toen werd het stil

Awel, ik vind den aldi niks als winkel, maar dat is 1 punt waar niemand kan over klagen : die geven hunne garantie, en kibbelen niet.

en toen werd Kirsten nog stiller, en gaat eerst den topic helemaal lezen
                      LMFAO !!

Smaken verschillen en er zijn altijd voor en tegenstanders over vanalles; persoonlijk nog nooit problemen gehad met zaken die ik bij Aldi heb gekocht.

en ja, ik had blijkbaar niet alles tegoei gelezen...

Comment

Persoonlijk heb ik ook weinig problemen met dingen gekocht in de Aldi... al gaan we meer naar Lidl en voor groenten en fruit gaan we elke zondag naar de markt in Brussel
                        Mijn Blog
                        D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Super veel elektronica heb ik nog niet gekocht in de Aldi,

Medion router: na 5 jaar begeven,
                          Sd-kaartjes: gaan nog altijd mee
                          Fototoestel (weet merk niet direct meer): werkt nog steeds en vrij goed zelfs.
                          Laptop: moederbord doorgebrand (het zal mij leren om te foefelen aan voeding )

nowp, al bij al geen klagen aan de Aldi winkels...
                          al moet je soms opletten wat je juist koopt
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ik begin te vrezen dat ik op mijn honger (en met een kapotte externe schijf) ga blijven zitten... want dat adres komt er niet. Logisch, want ook het hoofdkantoor van Aldi België heeft geen weet van een dergelijke garantie en service... de meneer was ook benieuwd naar het adres van die speciale Aldi winkel!

Al een geluk dat mijn schijf niet echt kapot is
                            Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              Voor fruit en groenten trek ik naar de markt. Ik weet niet of het goedkoper of
                              veel beter is, aangezien ik het met niets vergelijk, maar de markt is zo lekker
                              ouderwets, zo fijn druk, een gevoel van vroeger... en met niets te vergelijken.
                              Met een bruine kroeg, misschien.
                              Gewoon de straat op, weer of geen weer, en tussen die kraampjes slenteren.
                              Hier een paar appels, daar wat kersen, een krop sla. Mensen die luidruchtig
                              hun waren staan aan te prijzen. Een grijze dame die veel te traag een onsje
                              druifjes koopt. De prei, die geurt alsof ze hem zopas uit het slijk hebben
                              getrokken.
                              Mag het een ietsje meer zijn?
                              Daarna een kop koffie plus sigaartje op een te druk bevolkt terras met links
                              en rechts van je een zware witte plastic zak waar de groenten vers uitsteken.
                              En je wou dat het altijd zo was.
                              Maar het is altijd zo. Voor wie wil. Voor wie nog wilt.

In den Aldi koop ik mijn groene thee en af en toe een externe harde schijf.
                              Voor mij toch ook de markt voor groenten en fruit. Vooral de bio-kleine-boeren die hun produkten aanbieden. Misschien wel een beetje duurder maar met "absoluut lange houdbaarheid" in het onderste vakje van de koelkast.
                              Touch the Earth...Gently
                              www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                                Of er scheelt iets fameus aan uw elektrische installatie.

Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
                                En als ik een pak appels opendoe de onderkant al rot is. En bananen die gewoon al rot zijn. Valt me da laatste tijd op dat als thuis kom en iets opendoe ik al de neiging heb om het onmiddelijk in de vuilbak te smijten...
                                Dit is een probleem dat zich bij alle winkelketens wel voordoet, ge moet overal goed uit uw doppen kijken als ge iets koopt og het kan van de winkelkar rechtstreeks de vuilkar in.
                                Feit is dat het warme weer van de laatste tijd daar geen goed aan gedaan heeft.
                                Maar ik dacht zelf dat Carrefour hierin alle records brak.
                                Last edited by VerSeg; 23 augustus 2012, 23:43.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X