Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den aldi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Den aldi

    Zijn er hier nog mensen die merken dat de producten van de aldi wat kwaliteit betreft de laatste tijd een heel stuk achteruit is gegaan?
    Ik weet dat den aldi basis is maar als ik thuis kom met een pak hespenworst en doe dat open verwacht ik wel dat dat vers is en al niet rot ruikt.... en plekken opzitten...
    En als ik een pak appels opendoe de onderkant al rot is. En bananen die gewoon al rot zijn. Valt me da laatste tijd op dat als thuis kom en iets opendoe ik al de neiging heb om het onmiddelijk in de vuilbak te smijten...
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust


  • #2
    Re: Den aldi

    Misschien mankeert er iets aan de koeling bij den Aldi waar jij gaat winkelen?

    Ik kom tegenwoordig meer in de Lidl dan in den Aldi, maar dat is vooral omdat die dichterbij is en omdat het aanbod daar groter is (meer keuze).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Den aldi

      Wij hebben geen probleem hier, en als het al zo is, dan wisselen ze het zonder vragen meteen om, misschien wel zoals Black Bandit het stelt.
      Of je hebt ook van die klanten die zich bedenken, en iets dumpen ergens in een rek, die eigenlijk in het Koel of vriesvak hoort, als dit dan weer in de frigo beland, tja...
      Wt mij wel opvalt, is dat fruit, aardappelen, wortelen en nog meer, na enkele dagen slap worden en eruit zien alsof ze maanden oud zijn. Zal dan weer aan de toeleverancier liggen, die ze uit luchtvrije cellen haalt, of erger nog radioactief bestraald is.
      Maar volgens onze laatste aankoop, nu in de Lidl, was het net zo.
      Enkel in de winkel op de hoek, waar je wel meer dan het dubbele betaalt, is het na dagenlang, blijvend vers.
      Klein kodakske

      Comment


      • #4
        Re: Den aldi

        Oorspronkelijk geplaatst door vroy Bekijk bericht
        Wij hebben geen probleem hier, en als het al zo is, dan wisselen ze het zonder vragen meteen om, misschien wel zoals Black Bandit het stelt.
        Of je hebt ook van die klanten die zich bedenken, en iets dumpen ergens in een rek, die eigenlijk in het Koel of vriesvak hoort, als dit dan weer in de frigo beland, tja...
        Wt mij wel opvalt, is dat fruit, aardappelen, wortelen en nog meer, na enkele dagen slap worden en eruit zien alsof ze maanden oud zijn. Zal dan weer aan de toeleverancier liggen, die ze uit luchtvrije cellen haalt, of erger nog radioactief bestraald is.
        Maar volgens onze laatste aankoop, nu in de Lidl, was het net zo.
        Enkel in de winkel op de hoek, waar je wel meer dan het dubbele betaalt, is het na dagenlang, blijvend vers.
        Het dubbele is wat overdreven.
        Mijn totale aankoopsom is vrijwel identiek.
        Je moet die winkel (Spar) eens van binnen zien.
        De winkel is nieuw, met airco, kraaknet en alles ziet er zelfs schitterend uit
        De groenten worden zelfs fris gehouden: qua koude en vocht.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Den aldi

          Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
          Zijn er hier nog mensen die merken dat de producten van de aldi wat kwaliteit betreft de laatste tijd een heel stuk achteruit is gegaan?
          Ik weet dat den aldi basis is maar als ik thuis kom met een pak hespenworst en doe dat open verwacht ik wel dat dat vers is en al niet rot ruikt.... en plekken opzitten...
          En als ik een pak appels opendoe de onderkant al rot is. En bananen die gewoon al rot zijn. Valt me da laatste tijd op dat als thuis kom en iets opendoe ik al de neiging heb om het onmiddelijk in de vuilbak te smijten...
          Nee, en ik ga wekelijks naar Aldi om een aantal inkopen te doen...

          Wat ik echter niet goed begrijp; controleer jij uw aankopen dan niet ter plaatse om te kijken of ze oké zijn? Wanneer ik eieren koop, in eender welke supermarkt, open ik steeds de verpakking
          om te kijken of er geen kapotte exemplaren tussen zitten, hetzelfde doe ik met bananen en nog een aantal versproducten.

          Ga eens bij uw Aldi filiaal langs, misschien hebben zij nogal klachten ontvangen van andere klanten? Aldi is nochtans héél streng wat hun leveranciers betreft; wanneer ze over een bepaald product
          teveel klachten ontvangen dan zetten ze hun samenwerking onmiddellijk stop!
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • #6
            Re: Den aldi

            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

            Wat ik echter niet goed begrijp; controleer jij uw aankopen dan niet ter plaatse om te kijken of ze oké zijn? Wanneer ik eieren koop, in eender welke supermarkt, open ik steeds de verpakking
            om te kijken of er geen kapotte exemplaren tussen zitten, hetzelfde doe ik met bananen en nog een aantal versproducten.

            )
            Hoe zijn de bananen dan verpakt?
            Of haal je ze uit de schil?

            Deze tweet wil ik jullie niet onthouden;geplukt_in_het_land_van_herkomst

            Comment


            • #7
              Re: Den aldi

              Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
              Hoe zijn de bananen dan verpakt?
              Of haal je ze uit de schil?

              Deze tweet wil ik jullie niet onthouden;geplukt_in_het_land_van_herkomst
              De bananen zijn in plastiek folie gewikkeld dus zie je toch meteen aan de buitenkant of ze wel of niet rijp/rot zijn?!

              I.v.m. de tweet; best wel grappig ja zo'n reclamestunt, uiteraard worden ze in land van herkomst geplukt, waar anders?
              Maar de bananen zijn heel groen wanneer ze per schip naar Europa komen en ze worden hier verder gerijpt tot ze klaar zijn voor verkoop/consumptie.

              Wij eten onze bananen redelijk gerijpt maar de bananen die ze hier verkopen moeten ze in bijvoorbeeld Duitsland niet in de rekken leggen want die blijven allemaal onverkocht;
              Duitsers willen nl. bananen die groener zien dan groen.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • #8
                Re: Den aldi

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                De bananen zijn in plastiek folie gewikkeld dus zie je toch meteen aan de buitenkant of ze wel of niet rijp/rot zijn?!

                Dat heb ik hier nog nooit gezien, hier ligt het los, wel aan een tros.
                Maar als de tros te groot is en er ligt niets kleiners trekt men er gewoon een paar bananen af om de tros op maat te maken.
                Aan het eind van de dag liggen er dan ook meer losse bananen of setjes van twee en drie bananen.
                Beter doen ze het hier ook in plastic.

                Comment


                • #9
                  Re: Den aldi

                  Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                  Nee, en ik ga wekelijks naar Aldi om een aantal inkopen te doen...

                  Wat ik echter niet goed begrijp; controleer jij uw aankopen dan niet ter plaatse om te kijken of ze oké zijn? Wanneer ik eieren koop, in eender welke supermarkt, open ik steeds de verpakking
                  om te kijken of er geen kapotte exemplaren tussen zitten, hetzelfde doe ik met bananen en nog een aantal versproducten.

                  Ga eens bij uw Aldi filiaal langs, misschien hebben zij nogal klachten ontvangen van andere klanten? Aldi is nochtans héél streng wat hun leveranciers betreft; wanneer ze over een bepaald product
                  teveel klachten ontvangen dan zetten ze hun samenwerking onmiddellijk stop!
                  Zoals appels, kun je niet zien of de onderkant rot is, zit in afgesloten verpakking. En er zijn nog zo'n dingen. eieren controleer ik natuurlijk ook wel.
                  Maar ik zie me niet een pak hespenworst opentrekken om te kijken of het goed ruikt. Die zijn allemaal afgesloten. Kan een fout zijn van de leverancier.
                  Is normaal verpakt onder beschermde atmosfeer of hoe noemen ze dat, als daar een fout gebeurd ja dan heb je zo iets voor. Maar het is me al een paar keer voorgevallen.
                  Heb er al eens aan gedacht om eens een mail te sturen, maar wou eerst eens rondhoren bij andere mensen of dat op andere plaatsen ook zo is of enkel bij ons.
                  Want die mensen die da werken zijn niet echt voorzichtig met de producten heb ik al gezien. Had onlangs een doos curryworsten vast.... ale de doos toch de curryworsten lagen nog in de vriezer en zag dat er meerdere beschadigt waren. Daar stond toevallig een medewerkster de frigo's te vullen en melde dat aan haar, en terwijl ik het vertelde smeet ze de producten die zij er moest inleggen van ver in. Toen had ik al een sterk vermoeden hoe die beschadigingen er waren gekomen
                  Photography is a way to see the world in detail.
                  Fotograaf op rust

                  Comment


                  • #10
                    Re: Den aldi

                    Jaren geleden gingen we met regelmaat kopen bij de aldi, nu bijna nooit meer.
                    Wel gaan we veel naar de lidl, mijn inziens (toch voor wat betreft blankenberge) betere kwaliteit.
                    Kmoe wel zeggen dat wij onze grootste aankopen doen bij delhaise, daar is de standaard toch nog een stuk hoger.
                    Waspoeder, bier, cola en van die dingen maar zeker nooit ander voeding kopen we bij colruyt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Den aldi

                      Voor verse groenten en fruit vind ik de Lidl toch heel wat beter dan den Aldi.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Den aldi

                        Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                        Dat heb ik hier nog nooit gezien, hier ligt het los, wel aan een tros.
                        Maar als de tros te groot is en er ligt niets kleiners trekt men er gewoon een paar bananen af om de tros op maat te maken.
                        Aan het eind van de dag liggen er dan ook meer losse bananen of setjes van twee en drie bananen.
                        Beter doen ze het hier ook in plastic.
                        Bij de meeste supermarkten in de onmiddellijke omgeving zijn bananen altijd in plastiek folie verpakt hoor, enkel bij de groenteboer kan je ze per stuk kopen.
                        Hieronder een foto van een tros die ik eerder week bij Aldi hebt gekocht, in originele plastiek verpakking:




                        Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
                        Zoals appels, kun je niet zien of de onderkant rot is, zit in afgesloten verpakking. En er zijn nog zo'n dingen. eieren controleer ik natuurlijk ook wel.
                        Maar ik zie me niet een pak hespenworst opentrekken om te kijken of het goed ruikt. Die zijn allemaal afgesloten. Kan een fout zijn van de leverancier.
                        Is normaal verpakt onder beschermde atmosfeer of hoe noemen ze dat, als daar een fout gebeurd ja dan heb je zo iets voor. Maar het is me al een paar keer voorgevallen.
                        Heb er al eens aan gedacht om eens een mail te sturen, maar wou eerst eens rondhoren bij andere mensen of dat op andere plaatsen ook zo is of enkel bij ons.
                        Want die mensen die da werken zijn niet echt voorzichtig met de producten heb ik al gezien. Had onlangs een doos curryworsten vast.... ale de doos toch de curryworsten lagen nog in de vriezer en zag dat er meerdere beschadigt waren. Daar stond toevallig een medewerkster de frigo's te vullen en melde dat aan haar, en terwijl ik het vertelde smeet ze de producten die zij er moest inleggen van ver in. Toen had ik al een sterk vermoeden hoe die beschadigingen er waren gekomen
                        Klopt, een luchtdichte verpakking kan je ter plaatse niet zomaar openen maar eenmaal thuis merk je meteen dat het goedje niet lekker ruikt dus mijn suggestie; ga er meteen mee terug en meldt het aan de kassière,
                        dan krijg je onmiddellijk uw geld terug of je krijgt een nieuwe verpakking mee.
                        Ik ga ook regelmatig winkelen bij Okay, Colruyt of Delhaize en heb ook daar al producten gehad die niet echt vers roken bij het openen van de verpakking.
                        Kan aan veel factoren en oorzaken liggen maar ik ga er meteen mee terug naar de winkel en eis mijn geld of een nieuwe verpakking terug en daar doen ze nooit echt moeilijk over hoor.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Den aldi

                          Ik ondervind het enorm van het fruit, en groenten 't is niet te doen. Een pak wortels moet je 's anderendaags of ten lààtste de tweede dag na aankoop verorberen, en fruit... schimmel en zo... Nowp... Van het voorverpakt vlees heb ik het nog niet ondervonden...
                          De verse kip in de Renmans daarintegen...geeft ook een geurtje. Dit is nu wel in België, weet niet of TS uit België of uit Nederland komt maar zowieso is er wel iets mis de laatste maanden.

                          En de frambozen ... !!! Daar hang ik echt m'n geld niet meer aan, de helft van de onderste laag, is gewoon GROEN. Maar voor de rest... Blijf ik fan van de Aldi hahaha.
                          facebook
                          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Den aldi

                            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                            Dit is nu wel in België, weet niet of TS uit België of uit Nederland komt .
                            Die komt uit België.
                            Als men spreekt over 'den Aldi en over hesp dan moet het wel een Belg zijn.

                            Ik ben ooit eens een keer in de Aldi geweest en meteen genezen voor de rest van mijn leven.
                            Bah!!
                            Het heeft daarna nog jaren geduurt voor ik zover was een stap in een supermarkt van een Duitse keten te zetten.
                            Dat was wel een beetje overdreven achteraf want de Lidl is zo slecht nog niet.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Den aldi

                              Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                              Die komt uit België.
                              Als men spreekt over 'den Aldi en over hesp dan moet het wel een Belg zijn.
                              hahaha das een goei

                              Ja het fruit is enorm snel slecht. Gisteren appels meegebracht en op eerste zicht niets mis mee maar bij het schillen zaten er kleine groene plekjes onderin???

                              Ja de lidl, zou moeten overwegen om eens naar daar beginnen te gaan voor de basis producten... Alleen dat voorverpakt vlees van daar vind ik niet te eten, heb al een paar keer zo'n dingen meegebracht en bah echt niet goed. Maar fruit is fruit en groenten groenten en in alle winkels is het zelfde alleen de prijs verschilt.

                              En den Aldi is ook niet zo goedkoop meer als vroeger hoor! Moet de producten maar eens terug omrekenen naar Belgische Frank. Onlangs alles met 10 cent omhoog...
                              Photography is a way to see the world in detail.
                              Fotograaf op rust

                              Comment

                              Working...
                              X