Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Den aldi

De ergste winkel die ik op dat vlak kende, is reeds gesloten.
    Iedereen die er kwam wist enkele vaste regels:

->Neem nooit het product dat vooraan staat, het is beschimmeld. (prince-koeken, rotte ei'tjes, gesmolten chocolade, ....)
    ->Koop niets dat breekbaar is, het is reeds gevallen en wordt toch duurder verkocht
    ->Vraag niet te veel aan het personeel, op enkele na worden ze niet geacht vriendelijk te zijn.

Met die regels in gedachte, kon je daar vrij vlot gaan winkelen,
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Of er scheelt iets fameus aan uw elektrische installatie.
      Er zijn altijd mogelijkheden, hé. Maar volgens de regels van de waarschijnlijkheid... .
      Groeten,

Polleke

Comment

Mijn vrouw betrouwt geen enkele supermarkt meer aangezien ze al veel groenten en fruit heeft moeten wegwerpen. Je kan niet altijd inschatten wat er binnenin de vrucht zit. Delhaize die vroeger op gebied van groeten en fruit zowat de beste was is nu ook al niet meer wat het was. Misschien is dit ook wel wat afhankelijk van plaats tot plaats en hangt er misschien veel af van de afname. Momenteel vind zij haar gading bij een kleine Delhaize (zelfstandige uitbater). Dit is een buurtwinkel en de eigenaars kennen hun klanten en weten heel goed dat ze je bij een paar tegenvallers niet meer weerzien.
        Persoonlijk heb ik een aantal zeer goeie ervaringen als ik op zaterdagmorgen heel vroeg eens een bepaalde groenten- en fruitzaak bezoek op de lokale markt. Zelfs de meest edele groenten zoals asperges kunnen daar niet verser. En je koopt ze er bovendien niet in bundels, maar los per gewicht.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Kennen jullie DIT liedje dan niet... Boecht uit den Aldi...

Comment

Als het op de verkoopsvoorwaarden aankomt, dan is den Aldi volgens mij zeker een van de betere.
            Tot nu toe heb ik er nog nooit iets gekocht dat binnen de garantieperiode van 3 jaar stuk is gegaan, maar als iets niet werkt zoals je wil, dan kan je dat zonder gezaag terug aan de kassa gaan afgeven en krijg je je geld terug (ik denk dat je het wel binnen de week moet terugbrengen).
            Dat heb ik in geen enkele andere winkel ooit meegemaakt.

Ik kocht ooit een Philips monitor in een grote computerzaak hier in de buurt, en toen ik er mee thuis kwam zag ik dat je in de donkere partijen mooi kon zien waar de achtergrondverlichting zat...
            Toen ik die een uurtje later terug naar die winkel bracht, netjes terug in de originele verpakking, moest ik heel goed onderhandelen om die te mogen omruilen voor een andere.
            Normaal deden ze dat daar nooit, maar toen ik uiteindelijk een meer dan dubbel zo dure HP monitor kocht lukte dat wel.

Bij den Aldi heb ik ooit een negatiefscanner gekocht, getest, en daarna terug afgeleverd aan de kassa omdat die niet voldeed.
            Ze hebben gewoon mijn geld terug gegeven zondar dat ik daarvoor eerst een uur moest onderhandelen.
            Ik heb er ooit gewone nimh-accu's (nog voor de low-selfdischarge accu's bestonden) gekocht, na het laden waren die op een week weer helemaal leeg door zelfontlading, en toen heb ik ook mijn geld terug gekregen.
            Dat was ook zo voor een apparaatje waarmee je balken zou kunnen opsporen in muren en plafonds, na een test had ik snel door dat dat totaal onbetrouwbaar was, toen hebben ze mij ook terugbetaald.

Tot nu toe heb ik nog geen defecte computer gehad van den Aldi, en ik heb er hier nog eentje staan (die nog geregeld gebruikt wordt) die bijna 3 keer zo oud is als de garantieperiode van 3 jaar.

Als je merkt dat de voedingsmiddelen die je hebt gekocht toch niet zo vers zijn, dan krijg je ook je geld terug (vergeet het kassaticket dan niet bij te houden, want dat zal je moeten laten zien).
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
              ...........

->Neem nooit het product dat vooraan staat.....
              tja..de producten worden gespiegeld .
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                Als het op de verkoopsvoorwaarden aankomt, dan is den Aldi volgens mij zeker een van de betere.
                Tot nu toe heb ik er nog nooit iets gekocht dat binnen de garantieperiode van 3 jaar stuk is gegaan, maar als iets niet werkt zoals je wil, dan kan je dat zonder gezaag terug aan de kassa gaan afgeven en krijg je je geld terug (ik denk dat je het wel binnen de week moet terugbrengen).
                Dat heb ik in geen enkele andere winkel ooit meegemaakt.

Ik kocht ooit een Philips monitor in een grote computerzaak hier in de buurt, en toen ik er mee thuis kwam zag ik dat je in de donkere partijen mooi kon zien waar de achtergrondverlichting zat...
                Toen ik die een uurtje later terug naar die winkel bracht, netjes terug in de originele verpakking, moest ik heel goed onderhandelen om die te mogen omruilen voor een andere.
                Normaal deden ze dat daar nooit, maar toen ik uiteindelijk een meer dan dubbel zo dure HP monitor kocht lukte dat wel.

Bij den Aldi heb ik ooit een negatiefscanner gekocht, getest, en daarna terug afgeleverd aan de kassa omdat die niet voldeed.
                Ze hebben gewoon mijn geld terug gegeven zondar dat ik daarvoor eerst een uur moest onderhandelen.
                Ik heb er ooit gewone nimh-accu's (nog voor de low-selfdischarge accu's bestonden) gekocht, na het laden waren die op een week weer helemaal leeg door zelfontlading, en toen heb ik ook mijn geld terug gekregen.
                Dat was ook zo voor een apparaatje waarmee je balken zou kunnen opsporen in muren en plafonds, na een test had ik snel door dat dat totaal onbetrouwbaar was, toen hebben ze mij ook terugbetaald.

Tot nu toe heb ik nog geen defecte computer gehad van den Aldi, en ik heb er hier nog eentje staan (die nog geregeld gebruikt wordt) die bijna 3 keer zo oud is als de garantieperiode van 3 jaar.

Als je merkt dat de voedingsmiddelen die je hebt gekocht toch niet zo vers zijn, dan krijg je ook je geld terug (vergeet het kassaticket dan niet bij te houden, want dat zal je moeten laten zien).
                Klopt, hun garantievoorwaarden, en de manier hoe ze er mee omgaan vind je nergens.
                Maar, als ik al,zo veel had meegemaakt met slechte producten, dan ging ik toch niet terug hoor.
                Groenten en fruit zijn duidelijk 2de keus, en direct rot. Verder vind ik hun assortiment te klein. Omdat ik geen zin heb om iedere zaterdag 2 winkels te doen ga ik er dus niet meer.

Comment

voor verse seizoen groenten en fruit ga ik naar de wekelijkse markt, misschien iets duurder maar ik weet dat ik kwaliteit koop.
                  In de 20 jaar heb ik misschien 2 rotte pers appelsienen gehad !!!!!
                  groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
                    Ik begin te vrezen dat ik op mijn honger (en met een kapotte externe schijf) ga blijven zitten... want dat adres komt er niet. Logisch, want ook het hoofdkantoor van Aldi België heeft geen weet van een dergelijke garantie en service... de meneer was ook benieuwd naar het adres van die speciale Aldi winkel!

Al een geluk dat mijn schijf niet echt kapot is
                    lees hierboven dat van black bandit eens... die microgolven waren dus allebei direct kapot ( 2 dagen ) , dus binnen die 7 dagen en geld zonder probleem terug, black bandit brengt een stuk of 5 zaken binnen een week terug en no problem : geld terug, en dat zegt gij, dat dat niet waar is ????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                      lees hierboven dat van black bandit eens... die microgolven waren dus allebei direct kapot ( 2 dagen ) , dus binnen die 7 dagen en geld zonder probleem terug, black bandit brengt een stuk of 5 zaken binnen een week terug en no problem : geld terug, en dat zegt gij, dat dat niet waar is ????
                      Euh... even goed lezen wat ik schrijf... jij beweert dat men met één simpel telefoontje het geld terugstort op de rekening (waarbij ze in feite onmogelijk kunnen controleren of het toestel daadwerkelijk defect is of zelfs of je wel een toestel gekocht hebt) en daarbovenop ongevraagd een nieuw toestel komt leveren. Het oude toestel mag je op het stort gaan deponeren. Ik zeg dat ik geen enkele winkel heb gevonden die dat wilt doen... en dat het hoofdkantoor niet op de hoogte is van deze toch wel speciale garantie waar jouw vriend kon van genieten. Wat men mij wel vraagt is om naar de winkel te komen met mijn defect apparaat, MET kasticket en dat men daar verder alles gaat regelen. Ik heb niets gezegd dat ze geen geld teruggeven... noch dat ze geen garantie geven. En wat zegt Black Bandit? Wel hij zegt: "maar als iets niet werkt zoals je wil, dan kan je dat zonder gezaag terug aan de kassa gaan afgeven en krijg je je geld terug" en "vergeet het kassaticket dan niet bij te houden, want dat zal je moeten laten zien".

Als je nog eens een garantieverhaaltje wenst te verzinnen zorg dan dat het een beetje correct is...
                      Jean Pierre.

Comment

Fruit en groenten zijn wel degelijk beter in de Lidl en een bijkomend voordeel is dat je één en ander "los" kan kopen, minder kans dus om een rotte tomaat mee te nemen ! :-)
                        Zaterdagmorgen kan je, ondermeer je voorraad fruit en groenten inslaan zonder de Aldi-drukte.
                        De Lidl hier heeft ook een volwaardige broodafdeling.
                        Bepaalde produkten koop ik bij de Aldi, anderen bij de Lidl.
                        Voor de rest ga ik zo weinig mogelijk naar andere ketens, scheelt me echt wel veel in de eindafrekening !

Comment

Het brood van de Lidl vind ik ook veel beter dan dat van den Aldi.
                          Ik breng af en toe zo'n Kempisch brood mee, en dat vind ik heel lekker.
                          Maar het meeste brood ga ik toch nog altijd bij de bakker halen, die is dichter bij dan de Lidl.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

na alles nog eens goed gelezen te hebben, ga ik vandaag toch eens kijken bij de Aldi.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het verhaal van scherpie kan kloppen hoor, Ik heb een gelijkend verhaal met een bijzetkacheltje. 1e snel stuk, er zou een ander worden toegestuurd, op vraag wat ik met de oude moest doen kreeg ik "die mag u weggooien". Bon en datum werden niet gevraagd. 2e exemplaar werd idd thuis afgeleverd maar vertoonde al snel ook problemen. Hele riedel herhaalde zich exact en kacheltje 3 was een feit ZONDER bon of bewijs! Ook deze was niet goed maar ik vond het genant voor een 4e te bellen en dus kacheltjes opengegooid. Alle 3 hadden andere componenten erin steken, en met wat gepuzzel van 3 een goede gekookt. Enkel remote werkt niet.

Geld kreeg ik wel niet terug
                              Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                                Het verhaal van scherpie kan kloppen hoor, Ik heb een gelijkend verhaal met een bijzetkacheltje. 1e snel stuk, er zou een ander worden toegestuurd, op vraag wat ik met de oude moest doen kreeg ik "die mag u weggooien". Bon en datum werden niet gevraagd. 2e exemplaar werd idd thuis afgeleverd maar vertoonde al snel ook problemen. Hele riedel herhaalde zich exact en kacheltje 3 was een feit ZONDER bon of bewijs! Ook deze was niet goed maar ik vond het genant voor een 4e te bellen en dus kacheltjes opengegooid. Alle 3 hadden andere componenten erin steken, en met wat gepuzzel van 3 een goede gekookt. Enkel remote werkt niet.

Geld kreeg ik wel niet terug
                                En welke Aldi-winkel was dat? Wat bij mij vragen ze allemaal om langs te komen in de winkel.
                                Jean Pierre.

Comment

Working...