Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Den aldi

Ja het is inderdaad nen goeien. Had het niet echt opgemerkt... Hebben ze geen hèsp in Nederland dan?
    Ik vind ook de aldi duurder geworden, merk het in de portemonnee...
    Fruit en groenten vind ik toch niet in alle winkels hetzelfde hoor, ik ken verschillende winkels waar er steevast iemand aan die afdeling staat om alles netjes te houden, het beginnend rot fruit weg te doen... Toch gek hoe je fruit uit die winkel 6 dagen kan houden bij manier van spreken en uit de aldi niet? Nog geen 2 dagen soms... Zoals perzikken en al !
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Als het écht goed en vers moet zijn gaan wij naar Horeca Totaal. Ik weet niet niet wat daar kan aan tikken tenzij ISPC (betreft keuze dan) maar daar geraak je tegenwoordig als particulier niet meer binnen.
      Je kan er wel geen koopjes doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

Wij eten onze bananen redelijk gerijpt maar de bananen die ze hier verkopen moeten ze in bijvoorbeeld Duitsland niet in de rekken leggen want die blijven allemaal onverkocht;
        Duitsers willen nl. bananen die groener zien dan groen.
        Effe terzijde: de helft van mijn familie woont in Duitsland (Gelsenkirchen en omstreken) en daar verkopen en eten ze zowel de geel gerijpte bananen zoals de die hier verkopen... mensen zijn natuurlijk meer geneigd om de groenere mee te nemen omdat die langer houdbaar blijven, maar ik denk dat dat wereldwijd zo is...

Wat betreft de kwaliteit van den aldi kan ik niets over zeggen, wij gaan daar eens een enkel keertje winkelen als wij in Gelsenkirchen zijn, voor de rest is het hier in België bij de Lidll en de delhaize...

Comment

Voor fruit en groenten trek ik naar de markt. Ik weet niet of het goedkoper of
          veel beter is, aangezien ik het met niets vergelijk, maar de markt is zo lekker
          ouderwets, zo fijn druk, een gevoel van vroeger... en met niets te vergelijken.
          Met een bruine kroeg, misschien.
          Gewoon de straat op, weer of geen weer, en tussen die kraampjes slenteren.
          Hier een paar appels, daar wat kersen, een krop sla. Mensen die luidruchtig
          hun waren staan aan te prijzen. Een grijze dame die veel te traag een onsje
          druifjes koopt. De prei, die geurt alsof ze hem zopas uit het slijk hebben
          getrokken.
          Mag het een ietsje meer zijn?
          Daarna een kop koffie plus sigaartje op een te druk bevolkt terras met links
          en rechts van je een zware witte plastic zak waar de groenten vers uitsteken.
          En je wou dat het altijd zo was.
          Maar het is altijd zo. Voor wie wil. Voor wie nog wilt.

In den Aldi koop ik mijn groene thee en af en toe een externe harde schijf.

Comment

Sinds een jaar geleden bij mij aan de voordeur de Plus supermarkt haar deuren opende kom ik maar weinig bij de Aldi en de klant onvriendelijke Lidl.
            Bij Aldi tref je vaak producten aan die over de datum of beschadigt zijn. Bij Aldi als bij de Lidl halen ze van de ene op de andere dag producten uit het assortiment of vervangen deze voor een slechtere kwaliteit.
            Plus is soms duurder maar betere kwaliteit, vriendelijk personeel en wekelijks aanbiedingen met 50% korting.

Comment

hier ook een Plusganger...zeer tevreden.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bij de meeste supermarkten in de onmiddellijke omgeving zijn bananen altijd in plastiek folie verpakt hoor, enkel bij de groenteboer kan je ze per stuk kopen.
                Hieronder een foto van een tros die ik eerder week bij Aldi hebt gekocht, in originele plastiek verpakking:

Ik moet eerlijk zeggen, die zou ik sowieso al niet meer kopen. Ik koop enkel bananen die nog groen zien en die laat ik dan thuis verder rijpen. Dan ben je tenminste zeker dat ze nog goed zijn, althans, ik heb op die wijze nog geen problemen gehad, behalve 1x toen ik ze vergeten had. Toen hingen ze in de kelder ook overrijp te bengelen aan het plafond.
                Mvg,
                Rudy Mas
                Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

koop hier alleen bananen in een fles............!
                  (Pisang Ambon.)
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    koop hier alleen bananen in een fles............!
                    (Pisang Ambon.)
                    grt,bouk.
                    LOL, dat kan ook smaken ja.
                    Mvg,
                    Rudy Mas
                    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      Daarna een kop koffie plus sigaartje op een te druk bevolkt terras met links
                      en rechts van je een zware witte plastic zak waar de groenten vers uitsteken.
                      Oei oei... hopelijk voor jou zitten er dan geen fanatieke anti-rokers links en rechts van jou op datzelfde terras.

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                      Sinds een jaar geleden bij mij aan de voordeur de Plus supermarkt haar deuren opende kom ik maar weinig bij de Aldi en de klant onvriendelijke Lidl.
                      Bij Aldi tref je vaak producten aan die over de datum of beschadigt zijn. Bij Aldi als bij de Lidl halen ze van de ene op de andere dag producten uit het assortiment of vervangen deze voor een slechtere kwaliteit.
                      Plus is soms duurder maar betere kwaliteit, vriendelijk personeel en wekelijks aanbiedingen met 50% korting.
                      Nog nooit meegemaakt; niet bij Aldi noch bij Lidl.

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                      Ik moet eerlijk zeggen, die zou ik sowieso al niet meer kopen. Ik koop enkel bananen die nog groen zien en die laat ik dan thuis verder rijpen. Dan ben je tenminste zeker dat ze nog goed zijn, althans, ik heb op die wijze nog geen problemen gehad, behalve 1x toen ik ze vergeten had. Toen hingen ze in de kelder ook overrijp te bengelen aan het plafond.
                      Ze liggen al sinds een paar dagen in mijn kelder hoor en ze waren idd al iets gerijpt toen ik ze kocht. Maar meestal breng ik veel minder gerijpte (groenere) bananen mee.

Waar komen de bananen van bij den Aldi vandaan denken jullie? En ik bedoel niet het land van herkomst maar de plaats waar ze rijpen voor verkoop?

Juist, bij de firma Spiers (in mijn geboortedorp), daar waar ook de bananen van/voor Chiquita rijpen.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

daar waar ook de bananen van/voor Chiquita rijpen.
                        Zeg zomaar niet banaan tegen een Chiquita
                        perman
                        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Den Aldi : pokke winkel. Ne maat koopt ne microgolf .. en na 2 dagen draait die alleen nog maar, ( golft niet meer ) belt naar den aldi : doe hem maar naar het stort, we storten uw geld terug.
                          Die gast brent die naar mij om te zien of... daar kom ik niet aan, levensgevaarlijk vond ik die binnenkant.. 3 dagen later staat er een doos voor zijn poort ( en het geld was terug gestort ) met daarin ne nieuwe microgolf. hij steekt die in , en ??? die doet geen lap, hij belt ernaar en : ge kunt het raden : doe hem maar naar het stort dus moest hem 2 keer naar het stort, en had hij nog gene die werkte.
                          ik koop alles in de colruyt ( kan je alles online bestellen, van microgolven tot fietsen en ..) en de groenten en fruit enzo : die zijn los , dus je neemt wat je zelf wil, en niet meer.
                          Ook heb ik soms problemen met als ik er dan toch eens naartoe ga, de meeste producten zijn allemaal van een ander merk, ooit eens die bonnie mayonaise gegeten, ikke 1 keer : pot in de vuilbak.
                          Geef me dan maar de colruyt : het goedkoopst, en merkproducten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                            Ook heb ik soms problemen met als ik er dan toch eens naartoe ga, de meeste producten zijn allemaal van een ander merk, ooit eens die bonnie mayonaise gegeten, ikke 1 keer : pot in de vuilbak.
                            De "slechte" mayonaise van den Aldi wordt bij Vandemoortele geproduceerd hoor, is volgens mij eerder een kwestie van "smaak".
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                              Den Aldi : pokke winkel. Ne maat koopt ne microgolf .. en na 2 dagen draait die alleen nog maar, ( golft niet meer ) belt naar den aldi : doe hem maar naar het stort, we storten uw geld terug.
                              Die gast brent die naar mij om te zien of... daar kom ik niet aan, levensgevaarlijk vond ik die binnenkant.. 3 dagen later staat er een doos voor zijn poort ( en het geld was terug gestort ) met daarin ne nieuwe microgolf. hij steekt die in , en ??? die doet geen lap, hij belt ernaar en : ge kunt het raden : doe hem maar naar het stort dus moest hem 2 keer naar het stort, en had hij nog gene die werkte.
                              ik koop alles in de colruyt ( kan je alles online bestellen, van microgolven tot fietsen en ..) en de groenten en fruit enzo : die zijn los , dus je neemt wat je zelf wil, en niet meer.
                              Geef me dan maar de colruyt : het goedkoopst, en merkproducten.
                              Kan ik het adres krijgen van die Aldi winkel... want en geld terugstorten en een nieuwe leveren is toch wel een knappe service, vooral omdat het allemaal telefonisch kan!
                              Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
                                Kan ik het adres krijgen van die Aldi winkel... want en geld terugstorten en een nieuwe leveren is toch wel een knappe service, vooral omdat het allemaal telefonisch kan!
                                2x iets krijgen dat kapot is, goeie service
                                Ik heb hier nog ne (kapotten) tv staan, koop jij die, ik zal na een week het geld terugstorten, en ne nieuwe ( kapotte) voor uw deur zetten. en je mag dit allemaal telefonisch doen, maar jij wel bellen, want die kosten van de tel. die betaal jij er gratis bij . ( dan geraak ik nog wat stort kwijt )

Comment

Working...