Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleutercommentaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kleutercommentaar

Op Sporza. Zit al een tijdje de "closing ceremony" te volgen van de Olympics. Met name de muziekgeschiedenis van de jongste 50 jaar die GB heeft geschreven.
    Bij een nummer van Pink Floyd (Wish You Were Here) zie je een evenwichtskunstenaar hoog in de lucht het stadion overbruggen. In net maatpak, seventies style. Aan het eind wacht hem een pop op in zelfde stijl gekleed, met uitgestoken hand. Bij de handgroet gaat de pop in vuur. Dit is een iconisch beeld van de hoes van het gelijknamig album. Maar het enige dat de commentatoren kunnen uitbrengen is "ho, toch wel spectaculair, er komt zelfs vuur bij kijken" (of zoiets).
    Andere commentaar is van gelijkaardig niveau; niks duiding etc...

Note to self: ach ja, het zullen wel vermoeiende 2 weken zijn geweest daar in Londen. En niet iedereen is Pink Floyd fan natuurlijk. Van The Who weet ik bv. ook niks te vertellen. Maar toch
    Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
    And why do we fall, Bruce?

Re: Kleutercommentaar

dat komt er van als je mensen laat werken tot hun 70 e

Comment

De oudjes hebben niet zo goed gezongen vond ik, maar wel een indrukwekkende show. Ik heb naar de beeb gekeken. Daar kon Hazel Irivine haar klep niet houden tijdens Elbow, maar voor de rest was de commentaar gelukkig sober. Ik heb er alvast van genoten. Wel timing van die acrobaat. Hij stond een beetje onder druk om er op tijd te raken en er niet vanaf te donderen, ondanks zijn lijntje.

Comment

Mooie afsluitingsceremonie
        Het getetter van die twee maakt wel soms nerveus (Eddy D. en die vrouw(?).
        Ik geloof wel dat Rogge constant aan de valium zit
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
          En niet iedereen is Pink Floyd fan natuurlijk..
          Als ik minister was..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
            Als ik minister was..
            Waar is die 'like' button ook alweer
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Iedereen kan over alles kankeren....(waarmee ik niet wil zeggen dat de TS een zagevent is).
              Maar de show was volgens mij "af". Ik heb genoten van het spektakel.
              Ik heb genoten van "de spelen". Ik heb genoten van "onze Belgen". Ik heb genoten van "de atleten".
              Daarom ook staat er bij mijn profiel.."gerust op rust"..ik berust maar geniet van wat mij geboden wordt.
              En ik hoop nog heel veel jaren.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Ben een gelukkig man ...
                1) de Spelen zijn eindelijk voorbij. 14 dagen niets anders gehad dan alsof het leven enkel en alleen maar om spelen draait ... Oh ja, Brood en vooral veel spelen.
                2) Spijtig dat de spelen voorbij zijn, want nu zitten er weer heel wat sportievelingen niet meer gekluisterd aan hun TV en wordt het drukker in de straat.

Mooie sluitingsshow. het droop eraf dat onze meiden het niet echt voor elkaar hebben ... het bruintje zal hier wel de nodige stuw zijn geweest.
                Oh, en van het bruintje gesproken ... 12 miljard Euro. Kan tellen

Maar Mounty Python was subliem (ergens had ik gehoopt hier onze mister boon ook nog te zien) en een terugblik op de goeden oude tijd .... Pink Floyd, Bowie, Queen, ...
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                  Iedereen kan over alles kankeren....(waarmee ik niet wil zeggen dat de TS een zagevent is).
                  Maar de show was volgens mij "af". Ik heb genoten van het spektakel.
                  Ik heb genoten van "de spelen". Ik heb genoten van "onze Belgen". Ik heb genoten van "de atleten".
                  Daarom ook staat er bij mijn profiel.."gerust op rust"..ik berust maar geniet van wat mij geboden wordt.
                  En ik hoop nog heel veel jaren.
                  Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                  Ben een gelukkig man ...
                  1) de Spelen zijn eindelijk voorbij. 14 dagen niets anders gehad dan alsof het leven enkel en alleen maar om spelen draait ... Oh ja, Brood en vooral veel spelen.
                  2) Spijtig dat de spelen voorbij zijn, want nu zitten er weer heel wat sportievelingen niet meer gekluisterd aan hun TV en wordt het drukker in de straat.

Mooie sluitingsshow. het droop eraf dat onze meiden het niet echt voor elkaar hebben ... het bruintje zal hier wel de nodige stuw zijn geweest.
                  Oh, en van het bruintje gesproken ... 12 miljard Euro. Kan tellen

Maar Mounty Python was subliem (ergens had ik gehoopt hier onze mister boon ook nog te zien) en een terugblik op de goeden oude tijd .... Pink Floyd, Bowie, Queen, ...
                  Een zwart-wit post Toch vreemd dat er hier klachten zijn over de 12 miljard euro die een ander land uitgeeft. Bij een overzicht voor de slotceremonie was de commentaar als volgt:
                  "Could we afford it? Probably not. Was it worth it? Definitely."

Comment

Klik.
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Over sommige van onze commentoren heb ik ook mijn bedenkingen.
                      Maar wat Londen betreft : Toch een waardige grootse afsluiter van overigens prachtige Spelen. Die Engelsen moet je niks leren want het was echt tot in de puntjes af. Deze Spelen, samen met de herwaardering van het Britse Koningshuis naar aanleiding van de recente feestelijkheden vroeger op het jaar, zal de trots van de Britten geen windeieren leggen. Grootse natie.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Over sommige van onze commentoren heb ik ook mijn bedenkingen.
                        Maar wat Londen betreft : Toch een waardige grootse afsluiter van overigens prachtige Spelen. Die Engelsen moet je niks leren want het was echt tot in de puntjes af. Deze Spelen, samen met de herwaardering van het Britse Koningshuis naar aanleiding van de recente feestelijkheden vroeger op het jaar, zal de trots van de Britten geen windeieren leggen. Grootse natie.
                        Schitterend mooi land qua natuur en volkse cultuur.
                        Een aparte mentaliteit. Ze duwen en trekken niet aan de kassa of trein of bus.
                        Maar een grootse natie?
                        Sociaal staan ze nergens en in overgrote delen van het land is armoede troef.
                        Ze waren de grootste rovers aller tijden maar de Victoriaanse periode was er eentje die gezien mag worden.
                        Ze hadden ook de eerste koning die omwille van zijn seksuele behoeften zijn eigen godsdienst invoerde en het land
                        in een burgeroorlog bracht.

Maar ja, later volgden er nog grotere zotten
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Sociaal staan ze nergens en in overgrote delen van het land is armoede troef.
                          Gaan we dan niet de verkeerde kant op? In principe kan je dat ook over Duitsland zeggen met de minimum lonen waar je niet deftig kan van leven en toch wordt dat als een topland aanzien.
                          Ik vond het grappig dat de NHS in het bloemetes werd gezet op de openingsceremonie, terwijl die toch eigenlijk niet echt een goeie beurt maken.

Dit terzijde, het was ook echt wel af vond ik. Dat wat China gepresteerd heeft in Peking kan geen enkel ander land zich veroorloven. De nadruk leggen op het post-olympisch tijdperk was dus een goeie zet, net zoals de twee feestjes waarbij de nadruk werd gelegd op muziek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                            Gaan we dan niet de verkeerde kant op? In principe kan je dat ook over Duitsland zeggen met de minimum lonen waar je niet deftig kan van leven en toch wordt dat als een topland aanzien.
                            Ik vond het grappig dat de NHS in het bloemetes werd gezet op de openingsceremonie, terwijl die toch eigenlijk niet echt een goeie beurt maken.

Dit terzijde, het was ook echt wel af vond ik. Dat wat China gepresteerd heeft in Peking kan geen enkel ander land zich veroorloven. De nadruk leggen op het post-olympisch tijdperk was dus een goeie zet, net zoals de twee feestjes waarbij de nadruk werd gelegd op muziek.
                            Ben het met jou eens ccc
                            De Duitsers zijn op dat gebied geen haar beter.
                            Goed dat Sarah Wagenknecht er is

(schoon madam, ook in het echt)
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                              Dat wat China gepresteerd heeft in Peking kan geen enkel ander land zich veroorloven. De nadruk leggen op het post-olympisch tijdperk was dus een goeie zet, net zoals de twee feestjes waarbij de nadruk werd gelegd op muziek.
                              Die doen het wel met Chinese vrijwilligers!
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
                              X