Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleutercommentaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kleutercommentaar

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Sociaal staan ze nergens en in overgrote delen van het land is armoede troef.
    Ze waren de grootste rovers aller tijden maar de Victoriaanse periode was er eentje die gezien mag worden.
    Ze hadden ook de eerste koning die omwille van zijn seksuele behoeften zijn eigen godsdienst invoerde en het land
    in een burgeroorlog bracht.

Maar ja, later volgden er nog grotere zotten
    Ik ken nog landen in Europa die van roven groot geworden zijn, al blijft daar momenteel maar weinig meer van over. Met een beter sociaal systeem maar kreunend onder de schuld omwille van een te zwaar overheidsapparaat met hoge ambtenarenlonen en dito pensioenen. Ik weet ook al wie dit mee zal helpen betalen, maar dat zal dan toch zonder de Britten zijn. Vergeet ook niet dat ze nog steeds samen met de US de wereld regeren.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Ik ken nog landen in Europa die van roven groot geworden zijn, al blijft daar momenteel maar weinig meer van over. Met een beter sociaal systeem maar kreunend onder de schuld omwille van een te zwaar overheidsapparaat met hoge ambtenarenlonen en dito pensioenen. Ik weet ook al wie dit mee zal helpen betalen, maar dat zal dan toch zonder de Britten zijn. Vergeet ook niet dat ze nog steeds samen met de US de wereld regeren.
      Ook helemaal juist.
      Als ik een voorbeeld mag noemen: België heeft geen musea die je in de verste verte kan vergelijken met de Britten
      Nu, de laatste jaren en voor die keren dat ik eens buiten kom, hoor ik iedereen praten over crisis maar iedereen doet gewoon verder zoals vroeger: niets aan de hand
      Maar ja, ik kom misschien op de verkeerde plaatsen Alhoewel ik die ook wel ken hoor.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Mooie afsluitingsceremonie
        Het getetter van die twee maakt wel soms nerveus (Eddy D. en die vrouw(?).
        Ik geloof wel dat Rogge constant aan de valium zit
        "Het commentaar van Sporza-journalisten Eddy Demarez en Inge Van Meensel
        bij de slotceremonie van de Olympische Spelen in Londen heeft zondagavond niemand onberoerd gelaten.
        Blijkbaar vond een aantal kijkers dat het duo té veel babbelde en te vaak verrassingen uit het scenario verklapte.

Die verrassingen konden me geen fluit schelen maar ik zelf verstond niks.
        In het stadion was van alles bezig, van alles te horen en dan kwamen zij met hun getetter er nog tussen.

"De Spelen waren voor Sporza een groot succes: 4,2 miljoen Vlamingen keken minstens een kwartier naar de Spelen"
        "Goe bezig", dus :clown"
        Last edited by theokus; 14 augustus 2012, 08:18.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Aan mij is al die 'sportieve' onzin voorbij gegaan, hoezeer de media bezig was je er in mee te trekken.
          Hoewel elke deelnemer die op een, twee of drie eindigde in Londen op een trapje al gehuldigd werd, doen ze het nu in Nederland nog een aantal keren over.
          In elke gemeente waar zo'n plakkendrager woont of ooit gewoond heeft vinden huldigingen plaats alsof de bobo's er maar geen genoeg van kunnen krijgen.
          Dat allemaal omdat de ene sporter een fractie van een seconde sneller was dan de andere. Blij dat de sportzomer voorbij is.

Comment

Ook helemaal juist.
            Nu, de laatste jaren en voor die keren dat ik eens buiten kom, hoor ik iedereen praten over crisis maar iedereen doet gewoon verder zoals vroeger: niets aan de hand
            Maar ja, ik kom misschien op de verkeerde plaatsen Alhoewel ik die ook wel ken hoor.
            Nog wat wachten tot in september. De euphorie is nu nog te groot : vakanties, zomer ... Ik ben dagelijks op de baan en hoor en zie van alles. Moet ook meer en meer uitstel van betaling geven aan sommige van mijn patiënten. De miserie moet nog beginnen..
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
              Nog wat wachten tot in september. De euphorie is nu nog te groot : vakanties, zomer ... Ik ben dagelijks op de baan en hoor en zie van alles. Moet ook meer en meer uitstel van betaling geven aan sommige van mijn patiënten. De miserie moet nog beginnen..
              Kan ik heel goed aannemen.
              Gisteren nog even gekeken naar Ter Zake; ging over Ierland.
              Mensen met een zaak die ze moesten van de hand doen en schulden kunnen ze niet meer afbetalen.
              Maar de banken (en hun bazen) gaan over gewoon door he.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Mooie afsluitingsceremonie
                Het getetter van die twee maakt wel soms nerveus (Eddy D. en die vrouw(?).
                Ik geloof wel dat Rogge constant aan de valium zit
                Goed dat er eens iemand dat zegt: hij heeft het charisma van een oude brie.

Walter
                D850

Comment

Kan ik heel goed aannemen.
                  Gisteren nog even gekeken naar Ter Zake; ging over Ierland.
                  Mensen met een zaak die ze moesten van de hand doen en schulden kunnen ze niet meer afbetalen.
                  Maar de banken (en hun bazen) gaan over gewoon door he.

Heb ik ook gezien. Heel erg is dat. Maar de grote schuldigen zijn de politici en de banken die te gemakkelijk leningen verschaften. Politiekers en bankiers hebben mekaars zakken dik gevuld. En zoals overal wordt dit teruggehaald bij de gewone burger. Zelfde verhaal voor Spanje. Vrienden van ons die daar zeer veel eigendom hadden hebben zich alles laten ontfrutselen voor een appel en een ei door gewiekste tussenpersonen van bepaalde politiekers. Zelf konden ze zogezegd op hun gronden niet bouwen. Maar toen ze verkochten stonden er in de kortste keren stenen op want toen kon alles plots weer. Dus corruptie van de hoogste graad.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                  X