Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

copieren op A2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• copieren op A2

Ik zoek een locatie waar ik zwart wit op A2 kan copieren recto verso, liefst op grijs gerecycleerd papier zodat het er net als een krant gaat uitzien.
    Uiteindelijke oplage is 500x 2 A2's recto verso, dus echt drukken is geen optie denk ik, gezien de redelijk kleine oplage.
    embee ::: nikon stuff

Re: copieren op A2

'k denk dat je eerder gaat moet kijken, waar ze plan copie's leveren. Fotocopie's op A2 gaat toch al moeilijker te vinden zijn denk ik.

Bij buroport gentsesteenweg in aalst, heb ik ze al plancopies zien maken, maar welke prijs ?
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      'k denk dat je eerder gaat moet kijken, waar ze plan copie's leveren. Fotocopie's op A2 gaat toch al moeilijker te vinden zijn denk ik.

Bij buroport gentsesteenweg in aalst, heb ik ze al plancopies zien maken, maar welke prijs ?
      Thx, heb es gemaild. Plancopie zal wel iets te duur uitvallen vrees ik, en weet ook niet of ze dat r/v doen ...
      Had er ondertussen ook één in de Vrijheidsstraat gevonden in Aalst en ook gemaild. Ben benieuwd naar reactie ... ( en prijs )
      embee ::: nikon stuff

Comment

hallo,

het is al wel vier jaar geleden, maar ben ook op zoek naar iets soortgelijks (A2, krantenpapier, kleine oplage, betaalbaar); Heb jij uiteindelijk toen iets gevonden?
        bedankt voor een antwoord!

Comment

Working...
        X