Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bpost is weer goed bezig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bpost is weer goed bezig

Ze zijn blijkbaar weer goed bezig bij bpost ... nu al drie maand na elkaar dat mijn maaltijdcheques gestolen (verdwenen) zijn.
    Telkens neem je contact op met hun diensten om daar melding van te maken en telkens krijg je na een dag of twee een schrijven met de melding dat ze niets kunnen ondernemen en blablabla en dat je vertrouwen mag hebben in hun diensten.
    Blijkbaar ben ik ook niet alleen, heel de wijk heeft er last van bij ons ... er is dus ene dat binnenkort gaat ontploffen als hij daar allemaal eten mee gaat kopen of het zou voor den halve Maroc moeten zijn.
    Eens een pakje dat verdwijnt tot daar toe maar zoveel steeds op dezelfde plaats is toch maar verbazend veel om er geen gevolg aan te willen geven.
    Binnenkort staken ze vermoedelijk weer opmdat ze te veel klachten te verwerken krijgen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Re: bpost is weer goed bezig

Bpost krijgt veel klachten.
    En de postmannen (vrouwen) hebben ook klachten.

Eén reden is dat binnen afzienbare tijd de post totaal privé moet worden.
    De postpunten die er nu zijn is een goede zaak: er zijn hier zeker kosten bespaard.

Probleem met de postbodes ligt zeker bij:
    - kleding
    - fietsen
    - brommers
    - auto's
    - opnemen van vakanties (zeker een hoofdzaak in dit geval)

Ik vind het jammer voor de vaste postbodes en mensen die hun werk doen.
    Probleem hierbij is zijn de vervangers en de interims. Die vegen hun voeten eraan.
    Die hebben tijdelijk "werk" en hun interesseert enkel de centen.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Als ze eens beginnen met die postbode's een deftig loon uit te betalen.
      Zou al helpen om:

-minder vaak zieke postbode's te hebben.
      -niet zoals hier in de buurt steeds een andere postbode te hebben.
      -meer gemotiveerde postbode's
      -misschien minder pakjes verdwijnen
      -enz...

Postbode is een zwaar beroep, als je loon er niet naar is hou je het niet vol.

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Als ze eens beginnen met die postbode's een deftig loon uit te betalen.
        Bon, volledig off topic maar allé ... dat is dus een reden tot diefstal?
        Ik vind ook dat ik niet genoeg verdien maar kom ik daarom zaken van jou stelen? Zorg ik ervoor dat jouw loon niet toekomt?
        Of toon je begrip voor de bankbediende die met je geld lopen gaat omdat hij te weinig verdient naar zijn goesting en zich dan maar wat anders toe eigent?
        Sorry maar nogal wat een bizarre redenering.

Ik ken een postbode en die verdient net zoveel als de gemiddelde bediende ... de job heeft hij anders wel zelf gekozen.

In de meeste bedrijven is het ... hoe beter je de job doet, hoe beter je betaald wordt.
        Bij de post is het altijd omgekeered geweest ... betaal mij meer en ik zal beter werken.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Bon, volledig off topic maar allé ... dat is dus een reden tot diefstal?
          Ik vind ook dat ik niet genoeg verdien maar kom ik daarom zaken van jou stelen? Zorg ik ervoor dat jouw loon niet toekomt?
          Of toon je begrip voor de bankbediende die met je geld lopen gaat omdat hij te weinig verdient naar zijn goesting en zich dan maar wat anders toe eigent?
          Sorry maar nogal wat een bizarre redenering.

Ik ken een postbode en die verdient net zoveel als de gemiddelde bediende ... de job heeft hij anders wel zelf gekozen.

In de meeste bedrijven is het ... hoe beter je de job doet, hoe beter je betaald wordt.
          Bij de post is het altijd omgekeered geweest ... betaal mij meer en ik zal beter werken.
          Een 't zit nergens anders mis?
          levering bij de post niet gebeurd?
          en is het bewezen dat de rest van de buurt hetzelfde probleem hebben? of praten ze gewoon mee?
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            en is het bewezen dat de rest van de buurt hetzelfde probleem hebben? of praten ze gewoon mee?
            Het zijn verschillende mensen van hetzelfde bedrijf maar ook nog anderen, dat het probleem algemeen is bij ons weet ik van de postbode zelf.
            De mensen klagen dat het niet toekomt en de postbode merkt zelf op dat hij de specifieke zendingen niet te verdelen krijgt.
            Problemen zouden ook niet ontstaan bij de postbodes die de bedeling doen maar ergens bij of tussen het sorteercentrum en het lokale postkantoor.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Het zijn verschillende mensen van hetzelfde bedrijf maar ook nog anderen, dat het probleem algemeen is bij ons weet ik van de postbode zelf.
              De mensen klagen dat het niet toekomt en de postbode merkt zelf op dat hij de specifieke zendingen niet te verdelen krijgt.
              Problemen zouden ook niet ontstaan bij de postbodes die de bedeling doen maar ergens bij of tussen het sorteercentrum en het lokale postkantoor.
              Zijn de maaltijdcheques allemaal via zelfde ? (sodexo of andere?)
              worden ze via sodexo al in dezelfde regio gedeponeerd?
              is het dus bewezen dat ze aan de post afgeleverd worden?
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Zijn de maaltijdcheques allemaal via zelfde ? (sodexo of andere?)
                worden ze via sodexo al in dezelfde regio gedeponeerd?
                is het dus bewezen dat ze aan de post afgeleverd worden?
                Maaltijdcheques zijn worden voor de meeste bedrijven rechtstreeks verzonden en die zijn niet toegekomen bij de buren, mijn maaltijdcheques worden eerst aan de wergever bezorgd en van daaruit verstuurd ... verschillende afzenders dus met hetzelfde probleem.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Voor maaltijdcheques moet je toch normaal aftekenen ook?
                  dus dan zou je moeten de handtekening kunnen opvragen van diegene die getekend heeft voor ontvangst?

Comment

Voor maaltijdcheques moet je toch normaal aftekenen ook?
                    dus dan zou je moeten de handtekening kunnen opvragen van diegene die getekend heeft voor ontvangst?
                    Voor maaltijdcheques moet je niet aftekenen mits dit als normale post verzonden wordt.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Voor maaltijdcheques moet je niet aftekenen mits dit als normale post verzonden wordt.
                      Ok, wist ik niet.
                      Op mijn vorig werk kreeg ik mijn maaltijdcheques niet mee zonder mijn krabbel te geven en datum van ontvangst,
                      blijkbaar werkt dit via de post dan anders

(ik wou je verhaal niet aanvallen, maar, 't word altijd gemakkelijk op de mannen van de post gestoken )

Comment

Ok, wist ik niet.
                        Op mijn vorig werk kreeg ik mijn maaltijdcheques niet mee zonder mijn krabbel te geven en datum van ontvangst,
                        blijkbaar werkt dit via de post dan anders
                        Vroeger kregen we die op het werk en moesten we tekenen maar sinds we ovegenomen zijn is de situatie anders ... worden verstuurd per post.
                        (ik wou je verhaal niet aanvallen, maar, 't word altijd gemakkelijk op de mannen van de post gestoken )
                        Klopt maar de redenering achter het geheel gaat ver genoeg alvorens ik zoiets post.
                        Maaltijdcheques worden aan bedrijf geleverd en daar verstuurd ... komen niet toe.
                        Buren bij hetzelfde bedrijf werkende krijgen ze ook niet.
                        Andere buren bij andere bedrijven tewerkgesteld krijgen ze ook niet toe en de afzender is anders.
                        Postbode bevestigt me dat hij bijna geen dergelijke omslagen meer rond te delen heeft de laatste drie maand en dat iedereen waar hij dat normaal wel doet klaagt wegens ontbreken.
                        Ook zegt hij dat ze niet toekomen op het postkantoor en dat hij weet dat er op dit moment heel veel post verdwijnt in de sorteercentra.
                        Alles bij elkaar gezien zou het toch wat bizar zijn mocht het probleem buiten de post liggen?
                        En het afgelopen jaar is de post al twee aangetekende zendingen van mij kwijtgespeeld en hebben ze zeker een 25 tal keer post op een verkeerd adres bedeeld (duidelijk geprinte adressen, geen gekrabbel) ... alles kan dus.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Alles bij elkaar gezien zou het toch wat bizar zijn mocht het probleem buiten de post liggen?
                          En het afgelopen jaar is de post al twee aangetekende zendingen van mij kwijtgespeeld en hebben ze zeker een 25 tal keer post op een verkeerd adres bedeeld (duidelijk geprinte adressen, geen gekrabbel) ... alles kan dus.
                          Nowp, maar nu pas geef je veel meer details
                          daarom dat ik bleef doorvragen ook

Comment

effe er tussendoor:
                            wat zijn Maaltijdcheques..?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              effe er tussendoor:
                              wat zijn Maaltijdcheques..?
                              grt,bouk.
                              Cru gezegd, een vorm van legale belasting ontduiking. Alleen de werkgever heeft er baat bij.
                              Normaal kunt u er alleen maar voeding mee kopen maar daarmee kunt u ook in andere winkels zaken aankopen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                              X