Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Jij moet absoluut solliciteren voor moddereter!
Moddersmijters hebben we al genoeg hier.
Sinds ik de prullenbak heb gevonden leest dit hier al wat aangenamer.
Zeg eens mensen, na 380 posts zou er toch al enig verstandig woord mogen geplaatst geweest geworden zijn, dit ten behoeve van de taalfanaten.
Over het roken ga ik me even niet laten gaan want ik ben een man, tevens ex-roker en dus voor sommigen een male chauvinist pig
Al een maand of acht niet meer gerookt.
Maar soms zou ik terug willen roken, enkel en alleen om niet meer geassocieerd te worden met sommige van die fanatieke, groene, onverdraagzame......euh...niet rokende, fijn stof ademende....k......n
Niet roken waar mensen eten is elementaire beleefdheid! Eigenlijk zouden daar geen wetten voor moeten zijn.
Het recht om te roken in de gesloten werkruimte van een kelner is dan ook een tijdje geleden ongrondwettelijk verklaard. In feite ging het om een discriminerende uitzondering op het rookverbod. Of er klanten aan het eten waren speelde toen al geen rol, en nu nog minder. Je hoeft op plaatsen met een rookverbod niet aan het eten te zijn, en het feit dat ge eet impliceert ook geen verbod. Er is gewoon geen verband tussen de twee.
Sommigen zijn nog in de war met de vorige wet, denk ik.
We moeten daar toch rekening mee houden als we dingen zeggen zoals gij dat nu doet, E.G.
Die zouden wel eens tot nog meer verwarring kunnen leiden.
Dus het recht op roken in de afgesloten werkplaats van een kelner, is vervallen. Het was toen geen goed idee om het expliciet toe te staan, en zal dat waarschijnlijk ook nooit meer worden, tenzij we zoals in zovele landen het roken overal gaan verbieden, behalve in restaurants waar het dan wel uitdrukkelijk is toegestaan. In die landen moogt ge niet eens op de stoep roken.
Comment