Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Door gebrek aan gezondverstand is bij sommigen de zeverperiode aangebroken.
De argumenten zijn gegeven,
De meningen zijn verdeeld,
Een consensus is duidelijk onbereikbaar...
In een land waar velen klagen over de vele wetten... zullen we dit moeten beslechten... met een nieuwe wet
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
De argumenten zijn gegeven,
De meningen zijn verdeeld,
Een consensus is duidelijk onbereikbaar...
In een land waar velen klagen over de vele wetten... zullen we dit moeten beslechten... met een nieuwe wet
...en die gestemd zal worden onder het genot van een goei pint en een dikke Cohiba
Als jij weet dat iemand een moordenaar is,
ga jij er dan bij zitten?
hij moet namelijk respect voor jou tonen en je niet vermoorden?
succes!
I'm back.
En wat als jij daar eerst zit en die moordenaar naast u komt zitten?
Jij weet toch ook dat er zatlappen en agressieve snelheidsduivels op de baan zitten ... blijf jij dan altijd thuis om zeker te zijn dat je niets zal overkomen en ben je akkoord dat die andere hun gang mogen gaan en zeggen van "je weet toch dat wij rondbollen"?
Ik denk eerder dat jij zo'n gasten liever niet tegenkomt en dat je vindt dat iedereen het recht heeft om de baan op te komen en je zal hopen dat die andere tegen de lamp zal lopen en gewezen wordt op zijn ongepast gedrag in plaats van dat jij je moet aanpassen aan hem of eventueel de gevolgen moet dragen van zijn daden.
En wat als jij daar eerst zit en die moordenaar naast u komt zitten?
Jij weet toch ook dat er zatlappen en agressieve snelheidsduivels op de baan zitten ... blijf jij dan altijd thuis om zeker te zijn dat je niets zal overkomen en ben je akkoord dat die andere hun gang mogen gaan en zeggen van "je weet toch dat wij rondbollen"?
Ik denk eerder dat jij zo'n gasten liever niet tegenkomt en dat je vindt dat iedereen het recht heeft om de baan op te komen en je zal hopen dat die andere tegen de lamp zal lopen en gewezen wordt op zijn ongepast gedrag in plaats van dat jij je moet aanpassen aan hem of eventueel de gevolgen moet dragen van zijn daden.
zatte mensen herken ik en ontwijk ik.
Ik wandel niet op straat, eerder op het voetpad.
Als er een moordenaar naast mij komt zitten, dan pak ik mijn uzi klaar...
neen ik er niet serieus meer op in,
want dan ben ik een zeikerd.
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Daar rijden anders vaak de zatlappen.
Ik zou maar opletten.
Misschien moet je doen zoals met de rokers ... het ontwijken.
Edit = Smiley bijgezet.
2 edits op 2 minuten tijd
1-> laatste quote toegevoegd
2-> smiley toegevoegd.
ach, je bewijst dat je je woord niet houd,
dus valt al heel wat van je reacties in het water
verder ontwijk ik niemand, rokers, ex-rokers, niet-rokers, allemaal welkom...
waarom zou ik jou moeten ontwijken? ik vind het ok dat je me beledigd zonder meer,
echter verwacht ik wel, dat je je dan aan je woord houdt
Comment