Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rookverbod
Collapse
X
-
-
Re: Rookverbod
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtOok niet op winterbanden?It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtOok niet op winterbanden?
Winterbanden zonder binnenband is niet toegestaan tenzij de band halfopen naast de velg hangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht...en daarom is het minder dodelijk...Over het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk berichtKijk, voor mij is het héél simpel, ik probeer zelf bewust niets te doen waarvan ik weet dat het de mensen rondom mij erg stoort. Of dat nu roken, scheten laten, boeren, rochelen enz is doet niet ter zake. Klaarblijkelijk is dat niet voor iedereen zo... So be it.
Het kan bvb. ook zijn dat mensen rondom u zeer veel lawaai maken dat zeer storend is tijdens het eten.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
-
Ge hebt dat niet door, of wha, als ge erg stoort? Tja, so be it. Daarin geef ik Wimpy volledig gelijk.
Zielleknijpers geven dergelijk mensen een spuitje, zeker?
Of ge belt de flikken.
Maar dan zou ik het een beetje proberen te minimaliseren.
Anders durven ze misschien niet komen.
--> ----G-r-a-p-j-e---- <--- (stoort, toch niet?)
Of anders die grote blonde, met zijn sigaar, van the A-team?
Wham, zok, zwiep, pats, boem, Ratatatatatat (maar dan veel rapper)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk berichtOmdat, beste kirsten, het al lang niet meer over die details (het terras van de TS of niet jouw vrachtwagen) gaat (dus blijf je daar niet op blind staren). Niemand, en ook jouw buurman niet, heeft het recht iemand systematisch te ergeren met zijn geparkeerde vrachtwagen. Of die daar nu wettelijk staat of niet is niet belangrijk. Het gaat om respect en hoffelijkheid.
Met roken op een open terras is dat net hetzelfde. Hoewel roken daar veelal is 'toegestaan' (lees eerder: niet expliciet verboden), kan dat nog altijd gebeuren op een hoffelijke manier voor iedereen. Maar doe anders voor mijn part maar gewoon verder hoor. Dan is toch maar een kwestie van tijd voordat men ook daar zal (moeten) ingrijpen.
mja, en WIE is er van het oorspronkelijke onderwerp afgeweken?
Oké, stel dat roken op een terras totaal verboden wordt, wat gaat dan de volgende stap zijn wanneer de roker op 10 meter van het terras verwijderd van zijn welverdiende sigaret staat te genieten?
enkel toegelaten wanneer iedereen zijn maaltijd heeft genuttigd? of wanneer de wind niet in de richting van het terras waait?
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtDat is inderdaad een goeie houding, maar hoe weet je dan wat mensen rondom u erg stoort?
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk berichtWham, zok, zwiep, pats, boem, Ratatatatatat (maar dan veel rapper)
We komen nu, denk ik, tot metafysiche kernvraagstukken: ik heb begrepen dat je wél mag roken , gezeten in een vrachtwagen die op winterbanden rust, maar hoe is het als je op een versleten driewieler zit met uitzicht op de Matterhorn?
WalterD850
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtEn wat bij laden en lossen?D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk berichtRisk/Benefit. Ooit al van gehoord?
Zoals bijvoorbeeld dieren in Afrika gaan redden maar om er te geraken, tonnen uitlaatgassen de lucht in blazen.
Of hoort dat eerder onder de noemer risk/benefit?D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichthangt af of het al dan niet jacht seizoen is...D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk berichtTijdens de jacht mag er gerookt worden...meestal dikke sigarenIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
Comment