Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe gaan we dit overleven ....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe gaan we dit overleven ....

Ik zou graag een reactie van de "daders" zien. Op welke basis de kleurcombinatie gekozen werd b.v.
    Of er nog een aanpassing komt?

Ik loop alvast ook sneller over de onderwerpen dan vroeger, even naar de nieuwe headers kijken, dan "markeer gelezen" en weer weg...
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Hallo,

Met een apart forumonderdeel om opmerkingen en dergelijke te formuleren hebben we uiteraard de bedoeling die commentaren en opmerkingen ook "mee te nemen".
      We gaan hier nu geen uitspraken doen over wat wel en wat niet haalbaar is.
      Eén van de hoofdbekommernissen was dat alle BD-content correct overgezet zou worden - en dat is alvast gelukt.

Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
        Hallo,

Met een apart forumonderdeel om opmerkingen en dergelijke te formuleren hebben we uiteraard de bedoeling die commentaren en opmerkingen ook "mee te nemen".

Jaja
        Waarom openen jullie geen topic waar je door middel van een poll kan stemmen of je de nieuwe lay-out al dan niet mooi vindt?
        Een simpele vraag met slechts twee antwoord mogelijkheden; ja of nee.

Je zet een slot op het topic zodat er door niemand een posting kan worden geplaatst... simple as, toch?
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          of je de nieuwe lay-out al dan niet mooi vindt?
          Vind ik nu niet de meest relevante vraag eigenlijk. Het moet niet in de eerste plaats mooi zijn, het moet vooral duidelijk, ergonomisch en leesbaar zijn.

En dan nog los van het feit of het een goed idee is om te luisteren naar de meerderheid. Ik ga ervan uit dat de mensen achter het forum wel verder denken dan het gemiddelde 'argument' hier tegen de kleuren: "ik krijg schele hoofdpijn van dat blauw".

Hou dit citaat van Churchill in gedachten:
          The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.

Last edited by Jook; 6 juli 2012, 12:10.
          Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

@ jaja. Dit correct overzetten is alvast perfect geslaagd. Proficiat aan de mensen die dit in goede banen hebben kunnen leiden.
            En er zal altijd wel iemand zijn die het niet goed vindt. Qua kleur vind ik het persoonlijk al een luxe dat je kan kiezen tussen blauw, grijs en zwart. Om de meeste fora kan dat zelfs niet. Dus nog steeds goe bezig zou ik zeggen Jacques.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
              Hallo,

We gaan hier nu geen uitspraken doen over wat wel en wat niet haalbaar is.
              Eén van de hoofdbekommernissen was dat alle BD-content correct overgezet zou worden - en dat is alvast gelukt.

Jaja
              Bedoel je daarmee het forum "discussie"?
              Walter
              D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Bedoel je daarmee het forum "discussie"?
                Walter
                Sorry, was een beetje ziende blind, heb het bewuste forumonderdeel gevonden.

Walter
                D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                  Vind ik nu niet de meest relevante vraag eigenlijk. Het moet niet in de eerste plaats mooi zijn, het moet vooral duidelijk, ergonomisch en leesbaar zijn.
                  = of je nieuwe lay-out al dan niet mooi vindt?
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

De layout is goed.
                    En als men die blauwe balken iets donkerder maakt dan is alles nog goeter
                    Mijn probleem is teksten lezen over een breedte van 22" of nog breder naargelang de monitor.
                    Onderweg bij het lezen verlies ik de weg.

De knop "reactie versturen" zie ik liever bij elke optie om een reactie te versturen.

*Vroeger heb ik een paar maal gezaagd over dat (nu oude) logo.
                    Dat is al opgelost
                    Ik zie graag strakke dingen zonder franjes
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

• Re: Hoe gaan we dit overleven ....

Gewoon Adblock installeren: niks reclame meer
                      David Leemans
                      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
                        Gewoon Adblock installeren: niks reclame meer
                        Eigenlijk zou men in de Shoot promotie moeten maken voor dat programma.
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                          Eigenlijk zou men in de Shoot promotie moeten maken voor dat programma.
                          Misschien aan de maker van adblock vragen om hier te adverteren
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            De layout is goed.
                            En als men die blauwe balken iets donkerder maakt dan is alles nog goeter
                            Goet goeter goetst.

Toegegeven, veel beter nu.

Comment

Zeker.
                              " En wee aar greetfoel"
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X