Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
??? Waar? Ik zie nergens reclame (tenzij bovenaan "in samenwerking...)
Ik heb ook liever een donkere achter om foto's te bekijken, deze layout is wat "flashy"
Bovenaan naast de eerste post, staat bij mij reclame...
(zelfs in foto-topics naast de andere foto's dus)...
even kijken wat de andere thema's zijn, want die blauw-flashy gedeo is niet zo aangenaam...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Je moet maar eens naar een foto kijken in pakweg Showcase
Nope, geen reclame in bv. showcase dieren.
BTW, DRIE trackers... Google analytics, Doubleclick en Chartbeat. Gelukkig weet ghostery daar raad mee.
BTW2: Blijkbaar krijg ik nu van ELKE reply een melding i.p.v. alleen de eerste na mijn bezoek. Ik had hier al direct 10 mails dat er een reactie in deze thread was
Comment