Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
nu nog de mogelijkheid om dat irritant blauw uit te zetten
dat doet na een tijdje serieus zeer aan mijn ogen
en dat voor een fotoforum waar dat juist de lay-out rustig zou moeten zijn om de foto's tot hun recht te laten komen
sorry, maar dit is een gemiste kans vind ik
dit is geen verbetering maar een achteruitgang naar mijn mening
allemaal goed en wel, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag gekregen:
wat is er nu eigenlijk veranderd, behalve de lay out??
en ik ga akkoord met gert007, dat deze lay out geen verbetering is.
man man man... wat een gemekker en gezaag zeg... noemen jullie toevallig allemaal Kaneda want hij heeft héél véél last van de warmte...
Het is maar een nieuwe forum lay-out hoor, niet dat ze jullie hebben gedwongen om je volledige interieur in een andere sfeer te zetten...
Ik vind het in ieder geval PRACHTIG, een felle verbetering tegenover de bol oude klassieke lay-out, deze aanpassing/verandering had imho al veel vroeger mogen gebeuren.
Knap werk van de forum staff, een dikke pluim en een bank vooruit!!
En voor wie niet zo vertrouwd is met het nieuwe uiterlijk, alles went hoor op den duur...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
en dat voor een fotoforum waar dat juist de lay-out rustig zou moeten zijn om de foto's tot hun recht te laten komen
Inderdaad.
Wanneer ik een snelle blik op het forum werp vind ik de nieuwe kleur best aardig.
Maar merk nu dat wanneer ik langer op het forum kijk ook last van mijn ogen krijg.
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
Inderdaad.
Wanneer ik een snelle blik op het forum werp vind ik de nieuwe kleur best aardig.
Maar merk nu dat wanneer ik langer op het forum kijk ook last van mijn ogen krijg.
Blauw = COOL en wordt al jaaaaaren gebruikt op bijvoorbeeld http://www.dslr-forum.de/ waar er geen mens over klaagt of zaagt.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Blauw = COOL en wordt al jaaaaaren gebruikt op bijvoorbeeld http://www.dslr-forum.de/ waar er geen mens over klaagt of zaagt.
Dat forum ken ik niet en ik kan niet in het Duits klagen of zagen.
(Een vluchtige blik leert me dat het ander blauw en wit is en rustiger voor de ogen.)
Misschien vind je de coole kleuren op BD ook minder aangenaam als je wat langer achtereen op het forum blijft.
Dat forum ken ik niet
Vanaf nu dus wel...
Misschien vind je de coole kleuren op BD ook minder aangenaam als je wat langer achtereen op het forum blijft.
Nope, en ik verslijt hier veel tijd hoor... iets teveel zelfs want er rest geen tijd over om foto's te maken...
Inderdaad.
Misschien de helderheid van je scherm wat verminderen.
Als notoir azijnpisser volledig akkoord.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment