Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
In een forum dat stijf staat van regels kan ik niet begrijpen dat ne gast zich kan lid maken en zo maar direct 14 berichten kan plaatsen, allemaal dezelfde, en dan nog illegaal ! Kan daar niks aan gedaan worden !
MVG, Jeff C.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
In een forum dat stijf staat van regels kan ik niet begrijpen dat ne gast zich kan lid maken en zo maar direct 14 berichten kan plaatsen, allemaal dezelfde, en dan nog illegaal ! Kan daar niks aan gedaan worden !
MVG, Jeff C.
Dat denk ik soms ook Jeff,'t zal z'n reden wel hebben zeker.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Iedereen kan zich registreren wanneer hij alleen maar belooft de regels te volgen. En kan dan naar hartelust spammen. Hoe ga je dat vermijden op voorhand?
Wist je trouwens dat er software bestaat om spam tegen te gaan? Die filtert o.a. posts met links. Maar dan moet hier wel bijna iedere post ook goedgekeurd worden door een mod, want iedere foto die hier gepost wordt ... juist. En dan gaat het weer niet vlug genoeg dat je fotopost zichtbaar wordt en kan je weer afgeven op de mods
Want wat hebben regels in godsnaam te maken met het (niet) voortdurend online zijn van de mod(s)? Die mensen hebben toch ook een leven, familie,werk, ... Ze doen toch hun werk, niet soms? Dat het niet altijd even snel gaat om spam te wissen is toch niet abnormaal? Of wel?
Als je het zelf beter kunt, stel je dan kandidaat.
Want wat hebben regels in godsnaam te maken met het (niet) voortdurend online zijn van de mod(s)? Die mensen hebben toch ook een leven, familie,werk, ... Ze doen toch hun werk, niet soms? Dat het niet altijd even snel gaat om spam te wissen is toch niet abnormaal? Of wel?
En niet vergeten dat het allemaal vrijwilligers zijn die daar hun vrije tijd in steken (tenzij ik de bal helemaal mis sla natuurlijk )
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
En niet vergeten dat het allemaal vrijwilligers zijn die daar hun vrije tijd in steken (tenzij ik de bal helemaal mis sla natuurlijk )
Toch niet, allemaal vrijwilligers, we ontvangen niets, integendeel zelfs . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
man das toch wel erg den laatste tijd! totaal geen idee hoe dit in de perken kan gehouden worden?
extra bevestigingscode voor posten.
of gaat het hier om personen die via van dergelijk "thuiswerk" gevallen werken.
gaat wel om niet al te fraaie dingen maar alle
BD is wel degelijk bezig om deze spammers zo veel mogelijk buiten te houden maar af en toe glipt er toch eentje door de mazen.
Geen enkel systeem is perfect ...
Het moet uiteindelijk ook nog werkbaar blijven.
Maar we blijven "strijden" - via onze admin!
man das toch wel erg den laatste tijd! totaal geen idee hoe dit in de perken kan gehouden worden?
extra bevestigingscode voor posten.
of gaat het hier om personen die via van dergelijk "thuiswerk" gevallen werken.
gaat wel om niet al te fraaie dingen maar alle
bd is wel degelijk bezig om deze spammers zo veel mogelijk buiten te houden maar af en toe glipt er toch eentje door de mazen.
Geen enkel systeem is perfect ...
Het moet uiteindelijk ook nog werkbaar blijven.
Maar we blijven "strijden" - via onze admin!
Iedereen kan zich registreren wanneer hij alleen maar belooft de regels te volgen. En kan dan naar hartelust spammen. Hoe ga je dat vermijden op voorhand?
Wist je trouwens dat er software bestaat om spam tegen te gaan? Die filtert o.a. posts met links. Maar dan moet hier wel bijna iedere post ook goedgekeurd worden door een mod, want iedere foto die hier gepost wordt ... juist. En dan gaat het weer niet vlug genoeg dat je fotopost zichtbaar wordt en kan je weer afgeven op de mods
Als je het zelf beter kunt, stel je dan kandidaat.
Het gaat niet over de mods, maar over de regels, er is zelfs een auto sensuur voor vuile woorden, het woordje ****** kan niet passeren, maar spam kan van af het eerste moment ? Want hij heeft beloofd dat hij zich zal gedragen naar de regels, jongens denk je nu echt dat de gasten die er op uit zijn om spam te plaatsen wakker liggen van een gedane belofte. Ik stel voor een "wachttijd van 14 dagen", alvorens men kan posten op het forum. Plus een opgave van identiteit bij inschrijving, geen verschuilen meer achter fake gegevens, kopie van ID opzenden naar de beheerders !
MVG, Jeff C.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Het gaat niet over de mods, maar over de regels, er is zelfs een auto sensuur voor vuile woorden, het woordje ****** kan niet passeren, maar spam kan van af het eerste moment ? Want hij heeft beloofd dat hij zich zal gedragen naar de regels, jongens denk je nu echt dat de gasten die er op uit zijn om spam te plaatsen wakker liggen van een gedane belofte. Ik stel voor een "wachttijd van 14 dagen", alvorens men kan posten op het forum. Plus een opgave van identiteit bij inschrijving, geen verschuilen meer achter fake gegevens, kopie van ID opzenden naar de beheerders !
MVG, Jeff C.
Denk je dat je een spamrobot na registratie van je forum houdt door hem 14 dagen te laten wachten met zijn eerste post? Niet dus. De 15e dag staat je forum dan vol.
De keuze om iemand na registratie direct te laten posten is een keuze van het bestuur. Als je het daar niet mee eens bent stel je dan kandidaat en verander de regels.
Trouwens, is een kopie van iemands ID vragen wel wettelijk toegelaten? Ik denk het niet, hoor.
MVG, Jeff C.
mijn ID opsturen voor een forum? Zal ik nooit doen.
geen controle over wat er met jouw kopie gebeurt op dat vlak.
Net zoals je geen controle hebt over wat nieuwe leden gaan doen...
spam en censuur over éénzelfde lijn trekken vind ik nogal kort door de bocht...
Spam tegen gaan is lastig,
alhoewel, als je enige kennis hebt van programmeren, en je kan de servers wat manipuleren... kan je spam beter buitenhouden...
Maar ik moet zeggen, de mods pakken het hier toch goed aan hoor,
ik merk bijlange niet zoveel spam, als dat sommigen er hier spel van maken...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment