Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Discussies ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Discussies ??

Valt het jullie ook op dat er tegenwoordig zoveel interessante topics uitdraaien op verhitte discussies met kinderachtige opmerkingen ?
    Precies veel korte lontjes bijgekomen de laatste tijd

Ik vind het wel spijtig dat er niet op normale toon en met correct taalgebruik kan verder gediscussieerd worden

Als het zo blijft verdergaan zullen de mod's in schiften moeten beginnen draaien

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Re: Discussies ??

Inderdaad. Ik ben nog niet lang hier op het forum, maar zelfs op die korte tijd zie ik een achteruitgang.
    Paul.
    Not all who wander are lost ...
    EOS 5DmkIII - Canon EF 16-35mm f4 L USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - Canon EF 24-70mm f4 L USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II - Canon Speedlite 430EX II

Comment

Dit is iets wat je altijd blijft houden dat er paar tussen zitten die de tekst op het forum verkeerd interpreteren en ongenuanceerd reageren. Denk dat dit niet iets is van de laatste tijd, maar jou nu gewoon opvalt/stoort ?

Begrijp wat je bedoeld.

Comment

Ik vind het ongelooflijk om te zien hoe een heel onschuldige vraag naar een flessenopener een discussie veroorzaakt zonder weerga.
        Elk topic is gedoemd te ontsporen tegenwoordig, als het geen -dt fout is dan zal het wel een hoofdletter zijn of een zelfstandig naamwoord op de verkeerde plaats die voor vonken zorgt. Heel erg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Ik vind het ongelooflijk om te zien hoe een heel onschuldige vraag naar een flessenopener een discussie veroorzaakt zonder weerga.
          Tja, als iemand hoog van de toren komt blazen en er met zijn natuurkundige 'kennis' volledig naast zit dan mag dat toch wel rechtgezet worden? Ik waarder het altijd zeer als mensen mij verbeteren.

Comment

Lange tenen, korte lontjes en een groot ego lijken anno 2012 helaas tot de standaarduitrusting van de Moderne Mens te behoren.
            Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
            BD0993BE
            Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Valt het jullie ook op dat er tegenwoordig zoveel interessante topics uitdraaien op verhitte discussies met kinderachtige opmerkingen ?
              Precies veel korte lontjes bijgekomen de laatste tijd

Ik vind het wel spijtig dat er niet op normale toon en met correct taalgebruik kan verder gediscussieerd worden

Als het zo blijft verdergaan zullen de mod's in schiften moeten beginnen draaien

grts
              Sieg
              Shiften bedoel je? Want schiften kunnen enkel sauzen.

Ik heb zo 't gevoel dat deze discussie zal verzanden in debat tussen taalpuristen. Ik heb enkel effe deskundig het vuur aan het lont gestoken.
              equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
                Shiften bedoel je? Want schiften kunnen enkel sauzen
                Inderdaad, bedankt !

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

gaen we een dis***ie starten over discutii's?

Neen, ik vind het ook een jammere trend, zo zijn er veel mensen niet geneigd om "simpele" vragen te stellen. En soms stel ik me ook de vraag, duurt het niet even lang een deftig antwoord te typen dan al die nonsens? Of laat het topic dan gewoon links (of rechts, je mag nog kiezen) liggen. En help iemand anders verder of geef een gegronde commentaar op een foto...
                  Maar ja, zoveel mensen, zoveel euh, persoonlijkheden zeker?

Tom
                  De gustibus et coloribus non est disputandum
                  Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

awel, kan je hier geen *** meer schrijven? maar cut wel?? en dan zelfs nog geen k*t IN een woord...
                    zou er dan zo geen filter zijn voor nodeloze disk*ties?
                    De gustibus et coloribus non est disputandum
                    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                      Tja, als iemand hoog van de toren komt blazen en er met zijn natuurkundige 'kennis' volledig naast zit dan mag dat toch wel rechtgezet worden? Ik waardeer het altijd zeer als mensen mij verbeteren.

Bij deze

Walter
                      D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                        Bij deze

Walter
                        Het grote probleem is dat iedereen vindt recht te hebben op een eigen mening maar dat niet wenst te aanvaarden van anderen. Men is inderdaad heel snel op de lange en gevoelige tenen getrapt en sommigen gaan het dan meteen persoonlijk spelen.

Dit gegeven is niet nieuw, het is eigen aan bijna alle fora... alleen valt het af en toe harder op.
                        Jean Pierre.

Comment

heb er geen problemen mee hoor, zo lang het maar in dit forumonderdeel blijft,.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Iemand afbreken om zijn / haar taalfouten, is not done op internetfora.
                            Dat zouden doorwinterde forumgebruikers onderhand moeten weten.
                            Dan zouden al vele kinderachtige meningsverschillen opgelost zijn.
                            en kan men terug naar de essentie van een topic.
                            Daar kan ik me druk in maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                              Iemand afbreken om zijn / haar taalfouten, is not done op internetfora.
                              Dat zouden doorwinterde forumgebruikers onderhand moeten weten.
                              Dan zouden al vele kinderachtige meningsverschillen opgelost zijn.
                              en kan men terug naar de essentie van een topic.
                              Daar kan ik me druk in maken.
                              volledig mee eens!
                              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Working...
                              X