Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Discussies ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Discussies ??

Terwijl ik dit schrijf zit ik ook naar de radio (VRT) te luisteren.
    Op het moment interviewt Luc Alloo de Belgische inzending voor het Eurosong festival, Iris.
    Hij stelt juist de vraag (echt waar hoor):

"Zou je nog enkele tips kunnen waarderen om te performen op het podium?"

En daar wordt ik dan echt niet goed van.

Groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

Comment

Geef toe, wanneer je dit leest op dit forum begin je je toch vragen te stellen :

"toch vint ik ze goed"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
        En daar wordt ik dan echt niet goed van.
        En dat in het midden van een taalstrijd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk bericht
          En dat in het midden van een taalstrijd...
          Bert deed dat ook opzettelijk hé
          Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuttebelleke Bekijk bericht
            Geef toe, wanneer je dit leest op dit forum begin je je toch vragen te stellen :

"toch vint ik ze goed"
            Ik glimlach even... maar daar houdt het toch bij op hoor. Je weet immer nooit of het hier gaat om iemand die de taal niet goed beheerst (tal van mogelijkheden) of een simpele tikfout... en aangezien hier de nadruk op fotografie ligt is de taal toch een 'beetje' ondergeschikt. Zolang het maar leesbaar blijft
            Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV
              en aangezien hier de nadruk op fotografie ligt is de taal toch een 'beetje' ondergeschikt. Zolang het maar leesbaar blijft
              Daarom verbeter ik als moderator ook stiekem dt fouten zonder verdere commentaar daarop te geven.... Dus als je echt grote kemels ziet waar je je druk over maakt, mag je gerust een pm sturen, dan corrigeer ik wel... en maakt er zich verder niemand geen zorgen meer over.... :-)
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Daarom verbeter ik als moderator ook stiekem dt fouten zonder verdere commentaar daarop te geven.... Dus als je echt grote kemels ziet waar je je druk over maakt, mag je gerust een pm sturen, dan corrigeer ik wel... en maakt er zich verder niemand geen zorgen meer over.... :-)
                Dat is
                Jean Pierre.

Comment

Working...
                X